• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Zal ik een poging doen om mijn korte haar te krullen zodat het nog korter wordt en misschien een ramp?


    Your make-up is terrible

    Ik wilde deze week gewoon schrijven en bèta-readen en mijn eigen ding doen en in plaats daarvan ben ik alleen maar aan het slapen overdag en aan het huilen en internetten in de nacht en dan ergens tussendoor nog huilen en slapen op school


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef :
    (...)
    Oh God, wat hebben ze gedaan? (krul)


    Alle themes waren plots weg, maar ze zijn nu terug ^^


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    Zal ik een poging doen om mijn korte haar te krullen zodat het nog korter wordt en misschien een ramp?


    Durf je het aan?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wil je de waarheid weten? Ja, ik voel me eigenlijk best wel gekwetst. Ga ik je dat vertellen? Nee, want ik ben een gewiekste heks en idgaf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fuck de wereld.


    You were born original, don't die as a copy.

    Miall schreef:
    (...)

    Durf je het aan?


    Het is meer de vraag of ik mijn tijd daar eventueel aan wil verspillen, haha. Ik durf alles aan met mijn haar. Anders zag het er nu wel anders uit...


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    Fuck de wereld.



    Your make-up is terrible

    Daveed schreef:
    (...)

    Alle themes waren plots weg, maar ze zijn nu terug ^^


    Ja maar niet helemaal correct :<
    Want mijn oude icon staat er nog en de kleuren zijn ook anders. Tumblrrrrrr, staph ruining everything pls.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Daveed schreef:
    (...)

    Alle themes waren plots weg, maar ze zijn nu terug ^^


    Oh wauw, haha, het gaat echt geweldig de laatste tijd. "Hm, wat hebben we nog niet onnodig gesaboteerd? Ik weet het, DE THEMES." :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dead.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik moet slapen. Zes uur gaat mn wekker weer. Uuugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Laat maar. Echt, hoe moeilijk is het om normaal te antwoorden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alweer half 5 en nog geen oog dicht gedaan...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Komt mijn hond opeens helemaal naar boven gelopen. Ben gek op d'r maar als iemand aan mijn slaap komt... laten we zeggen dat ik een klein beetje boos ben.