• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Mh. Ik vraag of ze nog over me hebben geroddeld simpelweg omdat ik wat had opgevangen. Maar ik krijg alleen als antwoord "dat ik goed in mijn vel zit". Oké, ga lekker dingen voor me verbergen. Nice. Ook niet de eerste keer. En goed in m'n vel zitten? Volgens mij heb ik net gezegd dat ik een mini breakdown heb. Ik loop ook echt niet de hele dag met een chagrijnig hoofd rond. Way to go.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I don't get it, bleh.

    ik ben echt een "3D"-gif liefhebber


    Heaven is a place that we all have

    Mijn laptop is stuk en hahaha, ik ben zo f-ed. Als dit niet gerepareerd kan worden, ben ik enorme stukken van mijn verhalen kwijt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zo vreemd, dat als ik ongesteld ben en ik chocolade eet, ik serieus maar drie dagen bloed verlies. Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu wachten op de reacties van het concept. AHHH ik ben zo zo zo zenuwachtiggggg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tijd om in de schrijversmood te komen.


    Your make-up is terrible

    JamesPotter schreef:
    Nu wachten op de reacties van het concept. AHHH ik ben zo zo zo zenuwachtiggggg


    Girl stop met zo nerveus zijn. Wat er ook gezegd wordt, je bent tenminste super origineel en dat kunnen velen niet zeggen


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb een geweldige uncharted related usermame. Can't wait to change omg

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Girl stop met zo nerveus zijn. Wat er ook gezegd wordt, je bent tenminste super origineel en dat kunnen velen niet zeggen


    Dat is waar en tot nu toe lijken mensen het een leuk idee te vinden, dus dat is wel heel gaaf^^ Het blijft wel heel spannend, tho!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meh ik denk dat ik mijn flow kwijt ben.


    Your make-up is terrible

    Harry Potter: The Exhibition was geweldig, maar verschrikkelijk slecht georganiseerd, holy shizzle.


    kindness is never a burden.

    Ik heb haast liever geen vader dan degene die ik nu heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You actually CAN have too much food. Ugh. Ik voel me haast 20 kilo zwaarder en de knopen van mijn blouse staan strak alsof ik zwanger ben wtf


    26 - 02 - '16

    Deze laptop was ontzettend duur een is nauwelijks een half jaar oud, en toch heb ik al maanden last van dit volkomen onverklaarbare "hé laat ik crashen als ik in slaap- of sluimerstand ga zonder duidelijke foutmeldingen of oorzaak!"-probleem. Dit begint een beetje oud te worden. :W

    Edit: Oh help, wat is dit plotselinge extra rateltje in zijn standaard gepruttel? :'D Wees stil, lieverd, zo bedoelde ik het niet. Ik heb je niets aangedaan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 21:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan