• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Blurryface schreef:
    Er zijn zoveel oude internetvrienden die bloedirritant zijn op Facebook en die ik er zo graag af wil gooien, maar dat is een beetje lullig?


    Mweh, nee, vind ik niet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb gewoon hoofdpijn doordat ik moe ben. Maar ik kan niet slapen tot een reactie van hem..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Mweh, nee, vind ik niet.

    Idk, ik heb wel goede vriendschappen met ze gehad die nu eigenlijk compleet zijn vervaagd, maar dan is het zo definitief. :'D


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Idk, ik heb wel goede vriendschappen met ze gehad die nu eigenlijk compleet zijn vervaagd, maar dan is het zo definitief. :'D


    Je kan ze ook 'ontvolgen' zodat hun shizzle niet meer in het nieuwsoverzicht komt ^^


    26 - 02 - '16

    Too much alcohol. Ik denk steeds dat ik ergens mee bezig ben, terwijl ik in werkelijkheid niks doe en dan probeer ik hard te bedenken waar ik ook alweer mee bezig was, tot ik erachter kom dat ik niks aan het doen was. Dat voelt zo vreemd. Vooral omdat ik er telkens zo zeker van ben dat ik iets belangrijks aan het doen ben.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 23:21 ]


    Your make-up is terrible

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Je kan ze ook 'ontvolgen' zodat hun shizzle niet meer in het nieuwsoverzicht komt ^^

    Aw shit, dat is waar ook. Thanks. ;3


    Caution first, always.

    Ligt het aan mij of werkt 'laatst gelezen' weer niet? Hij blijft op dezelfde staan, ook al lees ik hoofdstukken.

    Alone


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'll be happy when I'm asleep because thats when I can dream of you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Assassin schreef:
    Too much alcohol. Ik denk steeds dat ik ergens mee bezig ben, terwijl ik in werkelijkheid niks doe en dan probeer ik hard te bedenken waar ik ook alweer mee bezig was, tot ik erachter kom dat ik niks aan het doen was. Dat voelt zo vreemd. Vooral omdat ik er telkens zo zeker van ben dat ik iets belangrijks aan het doen ben.


    Mweh struggles inderdaad. Mijn gameskills worden ook aanzienlijk slechter als ik wat op heb :C


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Mweh struggles inderdaad. Mijn gameskills worden ook aanzienlijk slechter als ik wat op heb :C


    En op de een of andere manier merk ik altijd pas na 15 minuten dat ik weer eens kerstliedjes luister.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 0:13 ]


    Your make-up is terrible

    Deze anime was prachtig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik weet wel zeker dat Francisco Lachowski de meest overused fc in Quizlet history is.


    Your make-up is terrible

    Weet iemand welke symbolen Quizlet allemaal kan verdragen?


    kindness is never a burden.

    Whoa, Kirks broer en schoonzus zijn net dood, zijn neefje en Spock liggen in kritieke toestand in medbay, en Bones' geruststellende woorden bestaan uit "Jim, vergeet niet dat er ook nog meer dan een miljoen mensen op de planeet daar beneden zijn die vreselijke pijn leiden en dat je daar ook voor verantwoordelijk bent". :W #GiveJimABreakStardate2k16


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan