• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Magmar gevonden, maar hij ging weg. Heb 30 pokeballs gegooid omdat hij iets deed waardoor ik niet recht kon gooien
    Nog een magmar op dezelfde plek en die ging ook weg.

    Nu server problemen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:36 ]

    Wil je - je pokémon gaan trainen, krijg je dit:
    Our servers are experiencing issues. Please come back later.
    Ok..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Wil je - je pokémon gaan trainen, krijg je dit:
    Our servers are experiencing issues. Please come back later.
    Ok..

    Same, ik wilde net naar buiten

    Is het bij jullie ook zo dat op de fiets de kilometers niet meetellen?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    Is het bij jullie ook zo dat op de fiets de kilometers niet meetellen?


    Ligt eraan hoe snel ik fiets gek genoeg :') , kilometers in de auto of op de scooter tellen bij mij ook niet over het algemeen


    We've lived in the shadows for far too long.

    And servers are down

    Mijn Pokémon doet het gewoon.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij mij deed de app het net gewoon weer, tot er dit bij ene vriendin van mij gebeurde echt terrifying :'D


    How far is far

    Bij mij werkt hij nog niet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SamDrake schreef:
    Bij mij deed de app het net gewoon weer, tot er dit bij ene vriendin van mij gebeurde echt terrifying :'D



    Gebeurd mij wel vaker, maar daarna word hij ook weer kleiner.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik geef op voor vandaag denk ik. Ben al blij dat ik Kadabra heb gevangen nadat hij een paar keer verdween ineens. Denk door de server problemen.

    De instellingen resetten ook steeds daardoor, bij mij.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 23:13 ]

    Ik heb dus het echt dertig minuten rondgelopen voor een Meowth, heb ik hem valt mijn telefoon uit echt hshsbss. Ik was toen even diep teleurgesteld in mijn telefoon


    How far is far

    SPECS schreef:
    (...)

    Gebeurd mij wel vaker, maar daarna word hij ook weer kleiner.(:

    Bij ons was dat dus niet het geval haha


    How far is far

    Purmerend stikt van Rattata en Pidgey, echt niet normaal ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn eerste 2 5km eieren zijn ook uitgekomen. Een Nidoran Male en Tentacool.