• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nythe schreef:
    Mijn eerste 2 5km eieren zijn ook uitgekomen. Een Nidoran Male en Tentacool.


    ik had vandaag ook een tentacool in mijn 5km ei, maar ik had er al een dus ik was sad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik had een 2 km ei....had ik een weedle.....een godverdommese weedle. Ik was zo enthousiast over dat verdomde ei.(': Ik heb al zoveel weedle.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik had een Bellsprout uit een 5km ei. ;3


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    Ik had een 2 km ei....had ik een weedle.....een godverdommese weedle. Ik was zo enthousiast over dat verdomde ei.(': Ik heb al zoveel weedle.

    Ik had een lijst met welke pokemon uit welke rang ei komen, maar heb die niet opgeslagen, ik ga m zoeken

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 23:24 ]

    Nythe schreef:
    (...)
    Ik had een lijst met welke pokemon uit welke rang ei komen, maar heb die niet opgeslagen, ik ga m zoeken


    Die heb ik zelf ook haha.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Die heb ik zelf ook haha.c=

    Oh, dan is het niet nodig (:

    Nythe schreef:
    (...)
    Ik had een lijst met welke pokemon uit welke rang ei komen, maar heb die niet opgeslagen, ik ga m zoeken


    die heb ik eerder ergens in dit topic geplaatst


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heb wel ook al een psyduck en een rhydorn uit een ei gekregen, daar was ik wel echt blij mee.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoeveel soorten pokemon zit iedereen nu op, ik op 41


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    36, met een paar dubbelen.

    Wat is er als pokemon een blauw rondje om hun heen hebben?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 23:32 ]

    Kan nu niet kijken, dus weet niet hoeveel ik er heb hahah

    Nevermind, het werkt weer. Ik heb 22 verschillende c:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 23:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haai,

    klik?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Team mystic
    Level 10
    38 unieke pokémons
    2x gym leader
    Hoogste pokémon pidgeot met cp 501

    Ik en mijn vriendin zijn van plan om onze coolheidsgehalte tot 0 te brengen door blauwe petjes aan te schaffen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:48 ]


    i put the fun in funeral

    Ik zit in Mystic, heb 22 pokémon waarvan de hoogste een Pinsir is met 226 cp. Maar ben gister pas echt begonnen, dus alles is nog laag. Ik had even een gym, maar Nikki had hem toen teruggenomen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zodra de app overal uit is ga ik over op die, gezien de apk niet geupdate kan worden en veel meer server problemen heeft.


    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:29 ]