• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mijn moeder stelde voor om Team Rocket outfits voor ons te maken, hahaha. Ze gaat mee als ik pokemons zoek.


    Your make-up is terrible

    Heee wat ik ga ff serieus dit zometeen allemaal lezen want ik wil weten wat deze app is. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, mijn moeder heeft een foto gemaakt terwijl we een pokestop aan het zoeken waren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn moeder stelde voor om Team Rocket outfits voor ons te maken, hahaha. Ze gaat mee als ik pokemons zoek.


    Tijd dat ik voor mijn hond een pikachu pakje koop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Tijd dat ik voor mijn hond een pikachu pakje koop.


    Dat klinkt als een goed idee.


    Your make-up is terrible

    Omg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Haha, mijn moeder heeft een foto gemaakt terwijl we een pokestop aan het zoeken waren.



    De foto is een beetje wazig, het is een beetje misty


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, je bent al even erg als mijn moeder. :'D


    Your make-up is terrible

    Whaha, hoe slim om pokemon go met een drone te spelen (:

    Ik snap het niet, kan je nou pokemons vinden in het echte leven? Im so confused brah


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik snap het niet, kan je nou pokemons vinden in het echte leven? Im so confused brah


    YES YES YES. Awesome toch>


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    YES YES YES. Awesome toch>


    Ja maar ik. snap. het. niet. SAAAR ;c hoe kan dat alleen door een app ga je halicuneren ofzo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik snap het niet, kan je nou pokemons vinden in het echte leven? Im so confused brah

    Ja, als je met de app aan buiten loopt kan je pokemon tegenkomen die je dan op je telefoon ziet. Als je dichtbij genoeg bent kan je op ze klikken en pokeballs gooien om ze te vangen.
    Ook zijn er bepaalde plekken (pokestops) waar je meer pokeballs en andere dingen kan krijgen elke 5 minuten. En er zijn gyms waar je tegen anderen kan vechten en de gym kan overnemen als je pokemon sterk genoeg zijn.

    Nythe schreef:
    (...)
    Ja, als je met de app aan buiten loopt kan je pokemon tegenkomen die je dan op je telefoon ziet. Als je dichtbij genoeg bent kan je op ze klikken en pokeballs gooien om ze te vangen.
    Ook zijn er bepaalde plekken (pokestops) waar je meer pokeballs en andere dingen kan krijgen elke 5 minuten. En er zijn gyms waar je tegen anderen kan vechten en de gym kan overnemen als je pokemon sterk genoeg zijn.


    Ah dankje ik snap het nu hehee sorry ik ben blond (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha zelfs net stonden er nog mensen bij de Pokespot, terwijl daar normaal nooit iemand staat


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”