• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Raccoon schreef:
    (...)

    sure c: heb je btw een ideetje over eventuele relaties tussen hen?


    Uh, tussen en Danjiel en haar niet echt :') maar misschien dat ze al meerdere keren in aanraking is geweest met Allistair? Niet zozeer omdat ze een crimineel is (wat ze dus niet is) maar meer omdat ze redelijk makkelijk wordt meegetrokken in zulke acties? Ze zal hem in ieder geval wel aardig vinden. :Y) Weet jij iets? Haha.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zubat schreef:
    (...)

    Uh, tussen en Danjiel en haar niet echt :') maar misschien dat ze al meerdere keren in aanraking is geweest met Allistair? Niet zozeer omdat ze een crimineel is (wat ze dus niet is) maar meer omdat ze redelijk makkelijk wordt meegetrokken in zulke acties? Ze zal hem in ieder geval wel aardig vinden. :Y) Weet jij iets? Haha.


    Allistair heeft zijn handen vol met rebelse erg avontuurlijke tieners/twintigers :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Allistair heeft zijn handen vol met rebelse erg avontuurlijke tieners/twintigers :')


    Haha, als je iets anders wilt mag het ook hoor? Ik zit er namelijk over na te denken om haar innerlijk te veranderen. Alle chars lijken zo erg op elkaar. :')


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Zubat schreef:
    (...)

    Haha, als je iets anders wilt mag het ook hoor? Ik zit er namelijk over na te denken om haar innerlijk te veranderen. Alle chars lijken zo erg op elkaar. :')


    :') Hij zou wel iemand kunnen gebruiken die hem misschien helpt of like een politiebuddy


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    :') Hij zou wel iemand kunnen gebruiken die hem misschien helpt of like een politiebuddy


    Misschien dat ze net klaar is met haar opleiding en dat ze politie - agente is? Dat kan wel. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Iemand voor Neo en Ford?

    Iemand overigens nog relaties met hen?


    kindness is never a burden.

    Zubat schreef:
    (...)

    Haha, als je iets anders wilt mag het ook hoor? Ik zit er namelijk over na te denken om haar innerlijk te veranderen. Alle chars lijken zo erg op elkaar. :')


    But I liked where our relationship was leading too muuhh :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    But I liked where our relationship was leading too muuhh :c


    Hih. c: Ik ga haar sowieso niet helemaal omgooien. So do not worrrryyyy. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Philip schreef:
    Mss een stomme vraag maar weten vampieren al wie hun bloedlink zijn of zinn ze nog bezig deze te vinden of kan je hieruit kiezen?


    Mij leek het 't handigst wanneer de vampiers nu in de gaten hebben aan wie ze vast zitten, aangezien het al enkele dagen later is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zubat schreef:
    (...)

    Hih. c: Ik ga haar sowieso niet helemaal omgooien. So do not worrrryyyy. :Y)


    Aslong she stays rebel tho c: I Jean love rebels mehehe ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is er iemand voor Cordelia, zowel qua post als eventueel relaties?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chivalry schreef:
    (...)

    Mij leek het 't handigst wanneer de vampiers nu in de gaten hebben aan wie ze vast zitten, aangezien het al enkele dagen later is.


    Is het goed als Jean daar zodadelijk achter komt? c: want Alli komt zo naar pompstation waar hij 'werkt'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Canagan schreef:
    Is er iemand voor Cordelia, zowel qua post als eventueel relaties?

    Solange wel. Ik ben nu een post aan het schrijven.

    @ Zubat: Wat vond je het trouwens van de relatie—ideeën met Solange? Je hebt er geen antwoord op gegeven, ik weet niet of ik eroverheen heb gekeken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Solange wel. Ik ben nu een post aan het schrijven.

    @ Zubat: Wat vond je het trouwens van de relatie—ideeën met Solange? Je hebt er geen antwoord op gegeven, ik weet niet of ik eroverheen heb gekeken.


    Heb je toevallig een idee qua relatie die de twee kunnen hebben?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Heb je toevallig een idee qua relatie die de twee kunnen hebben?

    Ik moet je post nog lezen, maar ik heb een paar pagina's terug wat eventuele relaties geschreven wat bij haar past. Jouw personage is alleen wel vampier en die van mij heks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.