• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @sloane, pagina 3 c:

    @Wampus, zou Solange het niet erg vinden dan om studybuddies te zijn met iemand die zoveel jonger is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga het topic morgenavond openen. Dat betekent dat morgen ook de koppels bekend worden. Ik heb alle mensen met een reservering/weinig activiteit een berichtje gestuurd. Mocht ik morgen niets van hen hebben gehoord, neem ik ze niet mee in de opstelling. Dan bestaat de kans dat iemand zonder link zit, of dat er twee op een zitten. Houd daar dus rekening mee.

    Ook wil ik alvast toegeven dat ik volgende week veel moet werken, en in aanloop daarvan van 22 tot 30 op vakantie ben. Ik ga actief proberen te zijn, maar ik hoop dat ik deze RPG niet alleen hoef te dragen. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wampus schreef:
    Relationships for Solange. Zeg maar wie wat wilt en waar het bij jouw personage bij past.
    —— Family friends (eventueel van de ouders zelf, waarvan Solange diegene kent)
    —— Friendly rivals (het liefste een die zelf een heks is)
    —— Neighbours (degene die haar ziet vertrekken naar werk en thuiskomen, eventueel die bij haar thuis 'crasht')
    —— One's the brains (wat Solange dan is), one's the brawn (eentje die Solange bijstaat met spierkracht)
    —— Solange keeps him/her close, because he/she knows her secret
    —— Solanges' best friend
    —— Someone who wants to get revenge on her, because of something she did/said to her/him
    —— Someone who likes to tease Solange (misschien vanwege het werk dat ze doet)


    Ik heb Georgie voor je? Ik zal Solange even doorlezen om te kijken wat het best past. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik denk dat Danjiel haar wel een mooie vrouw zal vinden en de nodige perverse opmerkingen gaat maken, maar zodra hij beseft dat ze een heks is en ze één van diegene is di zijn vrijheid heeft afgenomen er een enorme haat zal ontstaan.
    Voor Allistair weer ik het nog niet, misschien dat hij Sol een aantrekkelijke mysterieuze vrouw zal vinden? Maar verder niet echt iets

    @ Raccoon: Even terugkomend op wat je zei tussen de band van Danjiel en Solange. Waar kennen ze elkaar van? Is Danjiel iemand die in de stripclub komt? Daar is zij het vaakst te vinden namelijk (werk).
    Voor Allistair weet ik ook verder echt niks. Misschien geen relatie en even aankijken hoe het in de RPG gaat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga overigens morgen op vakantie met vriendinnen, maar ik ga gewoon peoberen lekker onsociaal te doen en te gaan posten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @ Velaris: Nee. Waarom zou ze dat erg vinden? :'D Ze doet niet aan buitensluiten.
    @ Zubat: Het enige wat echt past, volgens mijn mening, zijn deze:
    —— Solange keeps him/her close, because he/she knows her secret
    —— Solanges' best friend
    —— Someone who wants to get revenge on her, because of something she did/said to her/him
    Als jij andere ideeën hebt, kan dat natuurlijk ook.

    @ Chivalry/Gabrielle: Voelen de heksen trouwens aan wie vampiers zijn?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 23:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    @ Raccoon: Even terugkomend op wat je zei tussen de band van Danjiel en Solange. Waar kennen ze elkaar van? Is Danjiel iemand die in de stripclub komt? Daar is zij het vaakst te vinden namelijk (werk).
    Voor Allistair weet ik ook verder echt niks. Misschien geen relatie en even aankijken hoe het in de RPG gaat?



    danjiel kennende zou daar zijn vrije momenten spenderen ja :') dus dat kan wel ;3

    En ik vind het prima voor Sol en Al c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    danjiel kennende zou daar zijn vrije momenten spenderen ja :') dus dat kan wel ;3

    En ik vind het prima voor Sol en Al c;

    Hehe, ik heb het bij de relaties beschreven en dan kan ik dat dus laten staan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is helemaal goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Wampus, zullen we dat doen dan, ook al hebben ze het dan niet zolang gedaan?


    Nog anderen voor Mei c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Een late MT.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wampus schreef:
    Relationships for Solange. Zeg maar wie wat wilt en waar het bij jouw personage bij past.
    —— Family friends (eventueel van de ouders zelf, waarvan Solange diegene kent)
    —— Friendly rivals (het liefste een die zelf een heks is)
    —— Neighbours (degene die haar ziet vertrekken naar werk en thuiskomen, eventueel die bij haar thuis 'crasht')
    —— One's the brains (wat Solange dan is), one's the brawn (eentje die Solange bijstaat met spierkracht)
    —— Solange keeps him/her close, because he/she knows her secret
    —— Solanges' best friend
    —— Someone who wants to get revenge on her, because of something she did/said to her/him
    —— Someone who likes to tease Solange (misschien vanwege het werk dat ze doet)


    Ik heb Neona wel voor je (:

    Nog anderen voor Neo en Ford, nu ze semi-klaar zijn?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 11:44 ]


    kindness is never a burden.

    Daveed schreef:
    (...)

    Ik heb Neona wel voor je (:

    Nog anderen voor Neo en Ford, nu ze semi-klaar zijn?


    Ik heb Danjiel of Allistair voor je? :3 Ik denk dat ze met Danjiel eerder een haatrelatie zal hebben en All zal ze beiden wel mogen c: Al zal hij Neona wel een vreemde meid vinden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daveed schreef:
    (...)

    Ik heb Neona wel voor je (:

    Yes, is goed. Dan zien ze elkaar als soort 'competitors', vanwege het hekszijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb Danjiel of Allistair voor je? :3 Ik denk dat ze met Danjiel eerder een haatrelatie zal hebben en All zal ze beiden wel mogen c: Al zal hij Neona wel een vreemde meid vinden ^^


    Oeh Danjiel en Neona zou vreselijk botsen haha. Niet enkel omwille van het heks-vampier probleem, maar ook gewoon door hun karakters. Vijanden lijkt me wel een goede keuze dan (':
    Misschien dat Allistair een soort van vadergevoelens voor Neo kan hebben? Aangezien ze alleen woont en volgens sommigen 'de weg kwijt is'? Daardoor zou ze nogal opstandig zijn tegenover hem. Het is maar een idee, though (:
    All en Ford kunnen wel vrienden zijn, denk ik?

    @ Wampus: I dig that ^^


    kindness is never a burden.