• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @ Velaris: Misschien dat ze studybuddies waren of dat haar vader een soort 'bijlerares' voor haar wilde. Ik weet niet hoe oud jouw personage is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Click Jean staat ook open voor relaties vanaf nu c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Chivalry, is Magdalene tot nu goedgekeurd? Ze is nog niet helemaal af, maar voornamelijk wel en ik ben eigenlijk bang dat ik iets verkeerds heb opgeschreven.

    En mocht er iemand een relatie met haar willen, be my guest.


    She was always looking for more..

    Ik zal vanavond even een lijstje maken van hoe en wat, misschien dat jullie daaruit iets kunnen bedenken voor een eventuele relatie tussen mijn personage en die van jezelf, maar ik ga nu even eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    @ Velaris: Misschien dat ze studybuddies waren of dat haar vader een soort 'bijlerares' voor haar wilde. Ik weet niet hoe oud jouw personage is?


    Solemn is vier jaar ouder, dus studybuddies gaat helaas niet echt werken, en ze is wel een slimme dame, dus bijles heeft ze ook niet zo zeer nodig ;x Ik zal nog eens goed nadenken.

    @Philip, ik heb Mei?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Solemn is vier jaar ouder, dus studybuddies gaat helaas niet echt werken, en ze is wel een slimme dame, dus bijles heeft ze ook niet zo zeer nodig ;x Ik zal nog eens goed nadenken.

    @Philip, ik heb Mei?

    Ze hoeven toch niet perse van dezelfde leeftijd te zijn om studybuddies te zijn? Dan zaten ze in andere klassen, maar het was ongeveer een jaartje en toen is Solange van school gegaan. En van bijles bedoelde ik beiden, misschien jouw personage (jij zegt dus van niet, omdat het een slimme dame is, dus dat wordt het niet) of mijn personage (vanwege dat haar vader een soort 'oppas' wilde en haar tegelijkertijd meer wilde (bij)leren zodat ze slimmer zou worden.)
    Of dacht jij er wel aan dat ze elkaar zijn tegengekomen in de bieb/boekwinkel? Ze kunnen eventueel wel elkaar tegen zijn gekomen, daar hing Solange toch 24/7, vanwege haar vader en haar moeder werkt daar. Dus dat Solange haar moeder hielp, is ook mogelijk.
    Solange trouwens, het is geen Solemn. * De betekenis heb ik per ongeluk als naam geschreven in het innerlijk beschrijving, moet ik zo even gaan veranderen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 19:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Relationships for Solange. Zeg maar wie wat wilt en waar het bij jouw personage bij past.
    —— Family friends (eventueel van de ouders zelf, waarvan Solange diegene kent)
    —— Friendly rivals (het liefste een die zelf een heks is)
    —— Neighbours (degene die haar ziet vertrekken naar werk en thuiskomen, eventueel die bij haar thuis 'crasht')
    —— One's the brains (wat Solange dan is), one's the brawn (eentje die Solange bijstaat met spierkracht)
    —— Solange keeps him/her close, because he/she knows her secret
    —— Solanges' best friend
    —— Someone who wants to get revenge on her, because of something she did/said to her/him
    —— Someone who likes to tease Solange (misschien vanwege het werk dat ze doet)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    Relationships for Solange. Zeg maar wie wat wilt en waar het bij jouw personage bij past.
    —— Family friends (eventueel van de ouders zelf, waarvan Solange diegene kent)
    —— Friendly rivals (het liefste een die zelf een heks is)
    —— Neighbours (degene die haar ziet vertrekken naar werk en thuiskomen, eventueel die bij haar thuis 'crasht')
    —— One's the brains (wat Solange dan is), one's the brawn (eentje die Solange bijstaat met spierkracht)
    —— Solange keeps him/her close, because he/she knows her secret
    —— Solanges' best friend
    —— Someone who wants to get revenge on her, because of something she did/said to her/him
    —— Someone who likes to tease Solange (misschien vanwege het werk dat ze doet)


    Ik heb Bostyn voor je. Ze zou, in mijn ogen, family friends, neighbour of vriendin kunnen zijn. Let me know c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb Bostyn voor je. Ze zou, in mijn ogen, family friends, neighbour of vriendin kunnen zijn. Let me know c:

    Ze kan zowel een vriend van de familie zijn of haar buurvrouw, maar bedenk wel wanneer je voor vriend van de familie kiest dat Solange amper tot geen contact meer met haar familie heeft. Dat betekend dus dat hun haar ontwijken en 'disowned' hebben, wat dit betekend voor de relatie van jouw personage en Solange moeten we dan even bespreken. Konden ze door die jaren goed met elkaar overweg of lult jouw personage alles door aan Solanges' familie? Dat soort dingen. Als je echt een goede relatie met Solange zelf wilt, zou ik de buurvrouw zeggen, hehe c: In wat voor soort buurt woont ze? Solange kan geen 'dure buurt' betalen namelijk door het werk, geld wat ze binnen krijgt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Velaris schreef:
    @Gaby,

    Vandaar dat de deur er nog tussen kan zitten ;D
    This is gonna be so awkward, hehe.


    Nog anderen voor Mei trouwens c: ?


    Op welke pagina staat ze? :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wampus schreef:
    (...)
    Ze kan zowel een vriend van de familie zijn of haar buurvrouw, maar bedenk wel wanneer je voor vriend van de familie kiest dat Solange amper tot geen contact meer met haar familie heeft. Dat betekend dus dat hun haar ontwijken en 'disowned' hebben, wat dit betekend voor de relatie van jouw personage en Solange moeten we dan even bespreken. Konden ze door die jaren goed met elkaar overweg of lult jouw personage alles door aan Solanges' familie? Dat soort dingen. Als je echt een goede relatie met Solange zelf wilt, zou ik de buurvrouw zeggen, hehe c: In wat voor soort buurt woont ze? Solange kan geen 'dure buurt' betalen namelijk door het werk, geld wat ze binnen krijgt.


    Dat zijn inderdaad dingen om over na te denken.
    Bostyn heeft geen heel goede relatie met haar ouders, omdat ze erg anders leven dan zij doet. Toch denk ik dat buurvrouw een leuker idee is. Bostyn werkt in een parfumerie, dus zal zelf ook niet extreem veel geld hebben. Daarom zal zij inderdaad ook meer in een "arme buurt" wonen, of een relatief minder rijke buurt. Ik denk dat we daar wel wat mee kunnen? Bostyn is sowieso niet iemand die overloopt van de vriendschappen, dus misschien is het leuk als ze juist vrij eenzaam was en in de buurt dus Solange heeft leren kennen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wampus schreef:
    Relationships for Solange. Zeg maar wie wat wilt en waar het bij jouw personage bij past.
    —— Family friends (eventueel van de ouders zelf, waarvan Solange diegene kent)
    —— Friendly rivals (het liefste een die zelf een heks is)
    —— Neighbours (degene die haar ziet vertrekken naar werk en thuiskomen, eventueel die bij haar thuis 'crasht')
    —— One's the brains (wat Solange dan is), one's the brawn (eentje die Solange bijstaat met spierkracht)
    —— Solange keeps him/her close, because he/she knows her secret
    —— Solanges' best friend
    —— Someone who wants to get revenge on her, because of something she did/said to her/him
    —— Someone who likes to tease Solange (misschien vanwege het werk dat ze doet)


    Hehe, ik laat Silas wel proberen om de stripclub waar ze werkt over te kopen.


    Your make-up is terrible

    Ziegler schreef:
    (...)

    Dat zijn inderdaad dingen om over na te denken.
    Bostyn heeft geen heel goede relatie met haar ouders, omdat ze erg anders leven dan zij doet. Toch denk ik dat buurvrouw een leuker idee is. Bostyn werkt in een parfumerie, dus zal zelf ook niet extreem veel geld hebben. Daarom zal zij inderdaad ook meer in een "arme buurt" wonen, of een relatief minder rijke buurt. Ik denk dat we daar wel wat mee kunnen? Bostyn is sowieso niet iemand die overloopt van de vriendschappen, dus misschien is het leuk als ze juist vrij eenzaam was en in de buurt dus Solange heeft leren kennen?

    Ja, dat is goed. En met het anders leven dan de familie doet Solange zelf ook, wel een heel ander baantje, maar misschien dat ze vast bij elkaar komen om de dag te bespreken en het een soort vast iets is geworden voor ze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Ja, dat is goed. En met het anders leven dan de familie doet Solange zelf ook, wel een heel ander baantje, maar misschien dat ze vast bij elkaar komen om de dag te bespreken en het een soort vast iets is geworden voor ze.


    Ja, dat is goed! I like it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe, ik laat Silas wel proberen om de stripclub waar ze werkt over te kopen.

    Dat zou zo erg zijn voor Solange, aangezien jouw personage een vampier is :'D Ze gaat haar bloed niet afgeven hoor! Maar ik ben er zelf wel enthousiast over! Hehe. Doeen.

    @ Ziegler: Yes, dan zal ik het zo bijwerken hehe. I like it tooo.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 23:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.