• BLOODLINKED



    ROLLENTOPIC
    [ PRAATTOPIC ]

    Talk away. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Worden er trouwens ook man-man, vrouw-vrouw koppels gemaakt of is alles automatisch man-vrouw?


    kindness is never a burden.

    @ cheryl.
    Nee dat is niet de bedoeling. Maar het zou kunnen aangezien ze 24/7 met elkaar zitten.

    @ lene
    Gheh. Nee; alles kan. Ik ga geen rekening houden met geslacht. c;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    @ cheryl.
    Nee dat is niet de bedoeling. Maar het zou kunnen aangezien ze 24/7 met elkaar zitten.

    @ lene
    Gheh. Nee; alles kan. Ik ga geen rekening houden met geslacht. c;


    Goooood.

    Ford is nog maar net in Salem, dus is het unlikely dat hij al een relatie heeft, maar Neona staat open voor alles. (Al zou het nogal vreemd zijn dat een heks /haar/ mens opgeeft voor een band met een vampier.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 22:42 ]


    kindness is never a burden.

    @ raccoon
    Bij heksen hangt het van de persoon af, gewoon zoals bij mensen en eigenlijk ook zoals bij vampiers. Er zijn wel regels die stand houden, dat ze niet aan iedere date doorlullen dat ze heksen zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Velaris schreef:
    @Floor, ik heb Mei?

    @Wampus, hmm, okay. Zou je eventueel iets anders weten, of kennen ze elkaar dan gewoon niet?

    Nou, ik probeer dus iets anders te bedenken, maar ik weet niet hoe ver je terug wilt gaan. Ik heb namelijk wel íets in m'n hoofd, maar is een soort 'schets'idee. Niet verder uitgewerkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alrighty.

    En nog een vraagje. Hoe "erg" is die link verder? Als in dat ze nergens heen kunnen zonder hun linkbuddy zonder ziek te worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chivalry schreef:
    @ raccoon
    Bij heksen hangt het van de persoon af, gewoon zoals bij mensen en eigenlijk ook zoals bij vampiers. Er zijn wel regels die stand houden, dat ze niet aan iedere date doorlullen dat ze heksen zijn.


    Dus ze kunnen bijvoorbeeld wel aan hun man vertellen dat er heksen in de familie zitten? Stel dat hij dat wel weet, maar er verder ook aan niemand iets over doorverteld en verder eigenlijk ook niet weet wat het allemaal precies inhoud.

    En over de heksen in de familie, als het generaties over kan slaan, kan het dan zijn dat grootmoeder een heks is, moeder niet en dochter weer wel? Of is het echt dat dochter het niet kan zijn, omdat moeder het niet is?

    Sinds dat ik mijn achtergrond aan het schrijven ben en niets fout wil hebben.


    She was always looking for more..

    Hoe erg? Ik had een redelijk duidelijk plaatje geschilderd, denk ik. :') Maar het is erg. Ik denk ook het idee; hoe meer je het tegenwerkt, hoe zwaarder hij is. Wellicht dat ze in verloop van tijd wat minder ziek worden en wat verder uit elkaar kunnen, maar dat is niet echt van nu.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pukwudgie schreef:
    Dus ze kunnen bijvoorbeeld wel aan hun man vertellen dat er heksen in de familie zitten? Stel dat hij dat wel weet, maar er verder ook aan niemand iets over doorverteld en verder eigenlijk ook niet weet wat het allemaal precies inhoud.

    En over de heksen in de familie, als het generaties over kan slaan, kan het dan zijn dat grootmoeder een heks is, moeder niet en dochter weer wel? Of is het echt dat dochter het niet kan zijn, omdat moeder het niet is?

    Sinds dat ik mijn achtergrond aan het schrijven ben en niets fout wil hebben.


    Ja. Na het huwelijk is het wel safe to say.

    Nee; zoals je het eerst zei. Het kan de overgrootmoeder hebben getroffen, vervolgens twee generaties overslaan en dan ineens opduiken in het achterkleinkind. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    (...)

    Ja. Na het huwelijk is het wel safe to say.

    Nee; zoals je het eerst zei. Het kan de overgrootmoeder hebben getroffen, vervolgens twee generaties overslaan en dan ineens opduiken in het achterkleinkind. c:


    Bedankt! Dat helpt een hoop. :')
    Waarschijnlijk komt het grootste deel van mijn rol vanavond nog btw.


    She was always looking for more..

    Ik kijk er naar uit. c:

    Al die afgemaakte rollen betekent dat ik sneller aan de linkbuddies kan gaan puzzelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Hoe erg? Ik had een redelijk duidelijk plaatje geschilderd, denk ik. :') Maar het is erg. Ik denk ook het idee; hoe meer je het tegenwerkt, hoe zwaarder hij is. Wellicht dat ze in verloop van tijd wat minder ziek worden en wat verder uit elkaar kunnen, maar dat is niet echt van nu.


    Okay, dus basically dat ze niet daar de wc kunnen zonder de ander buiten de deur wacht xd?


    @Wampus, wat was je idee?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Cheryl

    Kinda. Alhoewel er wel enkele meters tussen kunnen zitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    #romantischmetkaarslichtsaampjesoptoilet Wat kan een mens vampier nog meer wensen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Gaby,

    Vandaar dat de deur er nog tussen kan zitten ;D
    This is gonna be so awkward, hehe.


    Nog anderen voor Mei trouwens c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered