• Hallo daar!

    Het is voor mezelf al een tijd geleden dat ik nog naar een meeting ben geweest, omdat het bij mij vaker moeilijk ligt ivm vervoer. Nu ligt Hasselt niet zo ver van mij, dus ik dacht, waarom geen meeting in Hasselt? Ik denk dat er in deze stad nog geen meeting is geweest... of vergis ik me nu?

    Wanneer?
    Aangezien het zomervakantie is, denk ik dat we best in juli of augustus een datum kunnen prikken? Het hangt er natuurlijk van af wie wanneer kan, maar dat zien we nog wel, zodat we later een poll kunnen maken om te gaan stemmen. Dat lijkt me het beste.
    Uren en zo kunnen we altijd nog bekijken en afspreken.

    Wat?
    Zo'n typische en simpele meeting: de stad verkennen? En natuurlijk plezier hebben (:

    Waar spreken we af?
    Ik stel voor aan het station? Maar dat kunnen we later ook nog bekijken.

    Wie?
    Als je zin hebt om te komen, kan je dan alsjeblieft het lijstje helemaal onderaan invullen? Als je bepaalde dingen open wil laten is dat geen probleem.

    Zeker:
    Reigns | Sylvie | 22 | Niet op een dinsdag | Reist vanaf Sint-Truiden
    copal | Erika

    Misschien:
    Frodo | Bes | 18 | Liefst in augustus | Reist vanaf Houthalen
    Benevolence | Eva | 17 | Niet tijdens de laatste week van augustus | Hasselt
    Aravis | Leah | 15 | Niet van 26 juli tot 4 augustus, van 6-13 augustus of van 22-28 augustus | Reist vanaf Zuid-Oost-Vlaanderen

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Voorkeur datum:
    Reist vanaf: Dit is misschien handig voor de mensen die samen willen reizen en/of een groepskaart overwegen.

    Hier is de datumprikker. Gelieve duidelijk te maken wie je bent (bv. bij opmerking).

    We spreken af: donderdag 25 augustus om 12/13 uur, aan het station in Hasselt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:49 ]


    16 - 09 - '17

    Afspreken aan het station lijkt mij het meest logische, miisschien dat we om 1 uur ofzo.

    copal schreef:
    Afspreken aan het station lijkt mij het meest logische, misschien dat we om 12 uur of 1 uur ofzo kunnen afspreken.

    copal schreef:
    (...)


    Vind ik goed, maar misschien dat we kijken wanneer onze trein aankomt rond dat uur? Ik denk dat we dan een preciezer uur kunnen vastleggen? Of dat we toch in ieder geval weten wie wanneer gaat aankomen.


    16 - 09 - '17

    Nmbs en een precies uur, tel dan zeker 5 minuten of meer bij de tijd die ik geef. Misschien dat we ook is nummers moeten wisselen dat als er iets is dan we elkaar kunnen contacteren.

    copal schreef:
    Nmbs en een precies uur, tel dan zeker 5 minuten of meer bij de tijd die ik geef. Misschien dat we ook is nummers moeten wisselen dat als er iets is dan we elkaar kunnen contacteren.


    Haha, hier rijdt hij meestal wel juist, maar kan altijd nog anders zijn. En ja, lijkt me ook handig.
    Trouwens, het gaat blijkbaar warm weer zijn!


    16 - 09 - '17

    Ik kan een trein nemen om 11.16 uur, dan kom ik in Hasselt aan om 11.30 uur. Ongeveer laten we zeggen, he.
    Of ik kan een trein nemen om 12.16 uur, dan kom ik in Hasselt aan om 12.30 uur.
    Of ik kan een trein nemen om 13.16 uur, dan kom ik in Hasselt aan om 13.30 uur. Er is dus om het een uur een trein.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Haha, hier rijdt hij meestal wel juist, maar kan altijd nog anders zijn. En ja, lijkt me ook handig.
    Trouwens, het gaat blijkbaar warm weer zijn!


    Goed weer, altijd fijn en ik stuur mijn nummer wel in een pb.

    Ik heb het idee dat we op dezelfde trein gaan eindigen, ik heb 1 trein per uur naar Hasselt en die trein stopt ook in Sint-Truiden.

    Moet ik Jarne trouwens is sms'en met het laatste nieuws?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 14:56 ]

    copal schreef:
    Ik heb het idee dat we op dezelfde trein gaan eindigen, ik heb 1 trein per uur naar Hasselt en die trein stopt ook in Sint-Truiden.

    Moet ik Jarne trouwens is sms'en met het laatste nieuws?


    Ah tof, sms mij anders als de trein gaat stoppen in St.-Truiden, dan zoek ik u in de trein als ik opstap. Maar welke trein nemen jullie? Ik bedoel, om welk uur?

    En ja, is goed, mag.


    16 - 09 - '17

    Ik was aan het denken aan de trein te nemen om 11:55 en dan ben ik om 12:30 in Hasselt. Wie weet krijg ik nieuws over welke trein Jarne neemt als ik hem een sms heb gestuurd.

    Ik moet niet werken, dus als ik van thuis mag, ben ik van de partij c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Inori schreef:
    Ik moet niet werken, dus als ik van thuis mag, ben ik van de partij c:


    Je bent altijd welkom.

    copal schreef:
    Ik was aan het denken aan de trein te nemen om 11:55 en dan ben ik om 12:30 in Hasselt. Wie weet krijg ik nieuws over welke trein Jarne neemt als ik hem een sms heb gestuurd.


    Ok, laat maar weten dan, want ik zag dat Jarne al even niet meer online is geweest.

    @Xanthe, yaaay, dan zou het de tweede keer zijn dat we meeten (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb contact met Jarne, dinsdag weet hij definitief het antwoord. Nog even geduld dus.

    copal schreef:
    Ik heb contact met Jarne, dinsdag weet hij definitief het antwoord. Nog even geduld dus.


    Okay.


    16 - 09 - '17