• The City of Madness — Speeltopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    R O L L E N
    Naam — faceclaim — pagina — username

    V R O U W E N
    • Ellie Elysia Davis — Amelia Zadro — 1.3 — Heathens
    • Amaryllis Regina Sanchez — Zoe Aggeliki — 1.2 — Camhanaich
    • Mayhem Calipane — Meredith Mickelson — 1.2 — Chivalry
    • Amelia Renée Wellington — Daisy Clementine Smith — 1.1 — sloane
    • Mia Asrid Thorbjorg — Elsa Hosk — 1.1 — Poshlost
    • Ivy Wynter Keegan — Debby Ryan — 1.3 — Miall
    • Jade Grey — Juliana Herz — 1/4 — _patch
    • Nina James McQueen — Cara Delevigne — Westwick
    • Gereserveerd voor CherrySmile
    • Dani Mae Robbertson — ? — 1.4 — Canagan
    • Vaelery Katherine Harrison — Rosie Tupper — 1.5 — NlRVANA

    M A N N E N
    • Christian Matthew Davis — Christopher McCrory — 1.2 — Heathens
    • Joshua Edin Robbertson — Jake Cooper — 1.3 —Philip
    • Adam Ivan King — Pierson Fodé — 1.4 — Douceur
    • Shane Braylen Irwington — Ashton Irwin — 1.2 — CharliePuth
    • Tyler Aleksei Lazarev — Roma Acorn — 1.3 — MaIec
    • Julian Harrison — Francisco Lachowski — 1.5 — SphinxX
    • Maximus Hayes — Matthew vande Vegte — 1.5 — Mignon
    • Bentley Samuel Westwood — Paddy Mitchell — 1.5 — Divo
    • Roghan Culkin Caomhánagh — Stephen James — 1.5 — NlRVANA

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    H E T      B E G I N
    Het is een warme en zonnige namiddag en iedereen is uitgenodigd om 's avonds naar een feest te gaan op het strand van Miami — de perfecte plek voor een te gek feest of toch de perfecte plek voor wat slachtoffers? Sommige zijn al onderweg naar het strand, zijn nog bezig met de voorbereidingen of maken zich klaar voor de avond. Hoe gaat dit strandfeest aflopen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MT :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MT! Ik post vanavond denk ik (:


    I was an angel living in the garden of evil

    MT.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MT


    El Diablo.

    Mt!


    chaos makes the muse

    Mt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rawr c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Minee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Joshua 'Edin' Robbertson
    'I am addicted to pain, it's my heroin
    Feel the strangest things creeping under my skin
    And I know that it's real, cause i'm dancing, on my heroin.'



    Stilletjes zat ik stil in de stoel van de jongen vrouw tegenover me. Donkere lokken sierde haar rug en streken mee met iedere beweging die de vrouw maakte. Ik wist dat ze Amaryllis heette. Niet dat dit betekende dat het iets positiefs was. Ze was een veel hogere rang dan ik was, gezien ik in principe nog minder was dan een mier in de bende. Ik kende de vrouw dan ook totaal niet. Echter de verhalen en die gaven al genoeg reden om bang voor zowel haar als haar familie te zijn. Toch zat ik hier nu. Voor de vrouw die zo gevreesd werd. Iets wat ik ook zou doen als ik niet zo roekeloos was als ik was. Ik was dan ook op haar uitnodiging ingegaan om te komen. Niet dat je zozeer een bevel van de hogere hand kon negeren. Althans naar mijn mening gezien ik wist dat Dani dat wel vond. Ze zou me dan ook vermoorden als ze wist wat ik nu aan het doen was, maar daarom vertelde ik haar niks. Ze had al genoeg aan haar hoofd zonder mij daar ook nog bij te hebben. Gelukkig kon ik binnenkort een deel van haar angst en zorgen af nemen. Als ik alleen deze taak die mij gegeven zou worden succesvol uit zou voeren. Ik zou dan hopelijk meer gaan verdienen omdat ik dieper met dingen betrokken zal worden. Zolang ik maar genoeg geld kon bij elkaar sprokkelen om Dani uit de stripclub te krijgen zodat ze iets meer vrijheid kreeg en haar eigen leventje, was voor mij al genoeg. Ik wist toch al lang niet meer hoe ik mijzelf moest redden zonder de bende.
    Ik streek lichtelijk zenuwachtig over mijn kapotte shirt, terwijl ik wachtte op de taak die ik aangewezen zou krijgen. Het was redelijk warm buiten en ik zal dan ook zo dadelijk naar een strandfeest met Tyler gaan om het nodige te verkopen. Toch voelde ik zweetdruppels op mijn hoofd parelen van de koorts. Het was dan alles behalve warm in de tochtige kraakpand waar ik en mijn zus sliepen. Zelfs voor de tijd van het jaar was het daar nog koud. Ik had dan ook een pet op gedaan om een deel van mijn vettige, ongewassen haar te verbergen zodat ik er nog iets verzorgd uitzag. Waarschijnlijk zouden de wallen echter een heel ander verhaal vertellen, hoewel ik mijn gezicht zojuist nog gauw even schoongewassen had in de toiletten van de stripclub, waar ik ook meteen wat wc papier met plakband bevestigd had op een ietwat open wond op mijn zij, die omringt was door blauwe plekken. Iets beters dan dat had ik eenmaal niet en ik had nog geen kans gehad om Bentley om hulp te vragen ervoor. Daarnaast had ik toch het vermoedde dat deze het meteen door zou verklikken aan mijn zus, waardoor ik het liever stil hield.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    Bentley Samuel Westwood



    In het warenhuis 'Bloomingdales' was altijd een drukte van jewelste. Bussen vol met toeristen of de mensen uit het hoogste segment in Miami kwamen hier shoppen en verlieten de deuren met tassen vol designerkleding, handtassen of andere accessoires. Samen met twee andere collega's vertegenwoordigde ik het merk Dior. Dit was slechts één van de twee bijbaantjes die ik op me genomen had na mijn moeder haar dood.
    Mij shift zat er gelukkig bijna op en hierdoor kon ik weer even adem halen. Vanavond zou er een strandfeest zijn waar ik heen zou gaan. Desalniettemin had ik nog eerst andere verplichtingen.
    Onrustig zag ik een man door de rekken zoeken. Aangezien mijn andere collega's bezig waren, stapte ik op de man af en vroeg of ik hem kon helpen. De man knikte zijn hoofd en vertelde me dat hij de goede maat niet kon vinden. Ik verontschuldigde me en vertelde hem dat we zijn maat niet meer op voorraad hadden en nam hem mee naar de computer, waar ik zocht wanneer we een nieuwe lading binnen zouden krijgen. Ik bood nogmaals mijn excuses aan en nam afscheid van de man.
    Enkele minuten later zat mijn dienst erop. Ik nam afscheid van mijn collega's en liep naar de kantine, waar ik mijn spullen pakte en het pand verliet.
    Met mijn Dior-zonnebril op mijn hoofd en een beker koffie in de andere, liep ik naar mijn fiets. Aangezien ik werk voor Dior, krijg ik vele spullen, die niet meer in staat zijn verkocht te worden, gratis. Hierdoor lijkt het voor de buitenwereld alsof ik het prima heb thuis, maar ik wist wel beter.
    Thuis aangekomen kwam de geur van alcohol me tegemoet. Mijn vader lag weer op de stoel te slapen met lege flessen om zich heen. Bijtend op mijn lip ruimde ik de flessen op en gooide alle ramen in het huis open. Hierna trok ik me terug in mijn kleine kamertje. Ik kleedde me uit en hing mijn pak voor het raam te om te luchten. Hierna pakte ik mijn spullen en liep naar de badkamer, waar ik de douche extra heet zette.
    Fris en fruitig en in mijn leukste partyoutfit, verliet ik ons kleine appartementje. Ik had nog snel wat restjes van gisteren opgewarmd en opgegeten, voordat ik wegging. Mijn horloge gaf aan dat ik nog tijd genoeg had, maar ik vertikte het om thuis te blijven zitten. Ik stelde me voor wat er zou gebeuren als mijn vader wakker geworden was en ik rilde bij de gedachte. Voordat ik naar het strandfeest zou gaan, wilde ik nog bij het graf van mijn moeder langsgaan. Al lag ze eigenlijk nog op een begraafplaats in Washington, bij een begraafplaats hier in de buurt was een gedenksteen, waar ik altijd mijn rust kon vinden en mijn problemen aan haar vertelde. Of nou, aan een steen.
    Er zat meer koffie dan bloed in mijn aderen. Ik had weer een 'latte to go' in mijn hand en een sigaret in mijn andere toen ik op weg was naar een bloemist. Ik nam altijd bloemen mee naar mijn moeder, lelies. Ze hield van lelies.
    Een belletje klingelde vrolijk toen ik de deur van de bloemenwinkel open deed. Het was er niet druk. Op een meisje met lang, donker golvend haar na, was er niemand.
    'Goedemiddag,' begroette ik haar en gaf haar een glimlach. 'Ik ben op zoek naar de mooiste lelies die u heeft.'

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 0:04 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf