• The City of Madness — Speeltopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    R O L L E N
    Naam — faceclaim — pagina — username

    V R O U W E N
    • Ellie Elysia Davis — Amelia Zadro — 1.3 — Heathens
    • Amaryllis Regina Sanchez — Zoe Aggeliki — 1.2 — Camhanaich
    • Mayhem Calipane — Meredith Mickelson — 1.2 — Chivalry
    • Amelia Renée Wellington — Daisy Clementine Smith — 1.1 — sloane
    • Mia Asrid Thorbjorg — Elsa Hosk — 1.1 — Poshlost
    • Ivy Wynter Keegan — Debby Ryan — 1.3 — Miall
    • Jade Grey — Juliana Herz — 1/4 — _patch
    • Nina James McQueen — Cara Delevigne — Westwick
    • Gereserveerd voor CherrySmile
    • Dani Mae Robbertson — ? — 1.4 — Canagan
    • Vaelery Katherine Harrison — Rosie Tupper — 1.5 — NlRVANA

    M A N N E N
    • Christian Matthew Davis — Christopher McCrory — 1.2 — Heathens
    • Joshua Edin Robbertson — Jake Cooper — 1.3 —Philip
    • Adam Ivan King — Pierson Fodé — 1.4 — Douceur
    • Shane Braylen Irwington — Ashton Irwin — 1.2 — CharliePuth
    • Tyler Aleksei Lazarev — Roma Acorn — 1.3 — MaIec
    • Julian Harrison — Francisco Lachowski — 1.5 — SphinxX
    • Maximus Hayes — Matthew vande Vegte — 1.5 — Mignon
    • Bentley Samuel Westwood — Paddy Mitchell — 1.5 — Divo
    • Roghan Culkin Caomhánagh — Stephen James — 1.5 — NlRVANA

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    H E T      B E G I N
    Het is een warme en zonnige namiddag en iedereen is uitgenodigd om 's avonds naar een feest te gaan op het strand van Miami — de perfecte plek voor een te gek feest of toch de perfecte plek voor wat slachtoffers? Sommige zijn al onderweg naar het strand, zijn nog bezig met de voorbereidingen of maken zich klaar voor de avond. Hoe gaat dit strandfeest aflopen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling nervous but excited | at Adam's place


    16+

    Adam keek me even aan en glimlachte toen. Onverwacht trok hij me omver, zodat mijn lichaam bovenop het zijne belandde. Zijn armen sloeg hij stevig om me heen en zijn lippen drukte hij op mijn voorhoofd. Ik kon niet anders dan lachen. Hoewel ik Adam zojuist had gezegd dat ik niet breekbaar was, vond ik het prettig dat hij zoveel rekening met me hield. Ik voelde dat hij absoluut niet te ver wilde gaan en ondanks de opwinding die we beiden leken te voelen, bleven we liefdevol met elkaar omgaan. Het was lang geleden dat iemand zo oprecht de tijd voor me had genomen en me niet binnen vijf minuten in bed had gegooid.
    Na enige tijd rolde hij zijn lichaam soepel onder het mijne vandaan. Hij ging naast de bank staan en boog zich toen over me heen. Met gemak, alsof ik gewichtsloos was, tilde hij me van de bank. Zijn ene arm ondersteunde mijn rug, terwijl de andere in mijn knieholtes lag. Direct had ik door dat hij me verplaatste richting de slaapkamer. Zijn appartement was op de inrichting na identiek aan het mijne en ik was dat hij met enkele grote stappen in de slaapkamer zou zijn. Met grote voorzichtigheid liet hij me op het matras van zijn bed zakken. Ik voelde de opwinding in mijn onderbuik gieren toen hij zijn knieën langs mijn bovenbenen zette en zich voorover boog. De aanraking van zijn lippen was krachtig en ik kuste hem gewillig terug. Toen hij weer overeind ging zitten, maakte mijn lichte teleurstelling al snel plaats voor genot toen hij zachte kusjes vanaf mijn buik, naar boven naar mijn hals begon te drukken. Ik rilde even van opwinding, waarna hij me aankeek.
    'Zeker?' vroeg hij om bevestiging, toen hij zijn handen op de sluiting van mijn topje legde. Met beleid maakte hij mijn top los, waarna zijn handen zich verplaatsten naar de voorkant van mijn lichaam. Opnieuw kuste hij me. Hoewel ik eigenlijk niet wilde dat de kus verbroken zou worden, deed ik het toch omdat ik antwoord wilde geven. Ik keek hem met grote ogen aan.
    'Ik weet niet of ik ooit zo zeker ben geweest van iets,' antwoordde ik op fluistertoon. Op de een of andere manier voelde het veiliger om te fluisteren, ook al wist ik dat niemand ons kon horen. Ik pakte mijn loshangende topje vast en trok het over mijn hoofd uit. Daarna pakte ik zijn handen en verplaatste die naar mijn borsten. Ik boog voorover en drukte mijn lippen in zijn hals. Kort zoog ik even op de dunne huid net onder zijn kaaklijn. Ik betrapte mezelf erop dat ik nog steeds voorzichtig was in mijn bewegingen toen ik mijn handen langzaam richting zijn zwembroek liet glijden. In tegenstelling tot eerder die avond, stopte ik niet bij de rand van zijn zwembroek, maar liet ik mijn handen naar beneden glijden tot ik zijn geslachtsdeel voelde. Daar liet ik mijn handen rusten.
    'Ik heb heel veel zin in jou, King,' fluisterde ik toen in zijn oor en ik hoopte maar dat mijn uitspraak niet onecht over kwam.



    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    16+
    Nina verbrak de kus en keek me met grote ogen aan.
    'Ik weet niet of ik ooit zo zeker ben geweest van iets,' antwoordde ze op een zachte fluistertoon, alsof ze bang was dat iemand anders het zou horen. Ik glimlachte voorzichtig en keek toe hoe ze haar loshangende topje over haar hoofd trok. Ze pakte mijn handen vast en verplaatste ze naar haar borsten. Ik voelde een rilling over mijn rug lopen toen ze haar lippen in mijn hals drukte en kort op de dunne huid onder mijn kaaklijn zoog. Ik voelde hoe ze langzaam, bijna voorzichtig haar handen over mijn lichaam richting mijn zwembroek liet glijden. Waar ze eerder deze avond stopte wanneer ze bij de rand van mijn zwembroek was aangekomen, deed ze dat nu niet. Ze ging verder naar beneden en ik voelde hoe ze haar handen liet rusten op mijn gelslachtsdeel.
    'Ik heb heel veel zin in jou, King,' Fluisterde Nina vervolgens in mijn oor. Ik lachte, opnieuw voorzichtig. De manier waar op ze het zei klonk alsof ze het echt meende, en niet alleen genoegen met hem nam. Het gaf me een goed gevoel.
    'Dat is geheel wederzijds.' Zei ik op net zo'n zachte toon als Nina had gedaan. Ik verplaatste mijn handen naar haar zij en drukte mijn lippen zachtjes op een van haar borsten en vervolgens op de andere. Ik voelde het gevoel van lust weer groeien en boog me naar Nina's gezicht toe. Plagend drukte ik een kus net naast haar lippen. Soepel haakte ik mijn vingers achter het randje van haar broekje, even stopte ik. Opnieuw wist ik niet zeker of ik het wel moest doen, maar Nina had het me heel duidelijk gemaakt dat het mocht en dat ze het wilde. Voorzichtig trok ik haar broekje naar beneden. Zachtjes liet ik mijn vingers over haar venusheuvel terug naar haar buik gaan, en via haar buik naar haar borsten waar ik mijn handen opnieuw om heen sloot. Ik probeerde haar blik te vangen en keek haar aan, langzaam krulden mijn mondhoeken omhoog. Ik legde mijn lippen kort op die van Nina en beet zachtjes op haar onderlip.


    chaos makes the muse

    JILL      ZOË      ITZAL
    “Why should I live up to other people's expectations instead of my own?”
    21 years - I'm having a terrible day, so why should I act friendly?


    Natuurlijk ging ook het drankje van de ander nog over Jill heen. Het zou ook eens niet. Haar enige troost was dat ze zelf alleen een leeg glas had en dat daarom haar eigen drinken niet ook nog over haar heen gegaan was.
    “S-sorry, het spijt me!” stamelde het andere meisje. “Gaat het?”
    Jill onderdrukte nog net de neiging om met haar ogen te rollen. “Wat denk je zelf?” vroeg ze de ander. Ze probeerde zich in te houden - echt waar – maar haar hoofd stond er gewoon niet helemaal naar. “Ik ben hier gewoon gekomen om wat te drinken en nu zit ik onder… wat dit ook is. Bedankt hè.” Ze had echt geen idee wat voor drinken de ander gehad had, maar het rook in elk geval erg zoet. Fijn, nu zou zij de hele avond naar mierzoet spul ruiken en letterlijk alleen vliegen aantrekken – of, met een beetje pech ook muggen en andere steekbeesten.
    Eigenlijk wilde ze langs het andere meisje lopen en weglopen, maar door de drukte was er echt geen enkele manier om langs het meisje te komen – en dus in de richting te gaan waar ze al heen wilde, namelijk de bar. Die drukte was ook de reden geweest dat ze tegen elkaar waren gebotst waarschijnlijk. Een paadje door de mensen heen die net te smal was en twee mensen die dat verkeerd hadden ingeschat. Door het ruimtegebrek bleef ze toch staan waar ze stond, ook al zou dat inhouden dat ze naar de verontschuldigingen van het meisje zou moeten luisteren.





    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vaelery Katherine Harrison
    'Try to carry more than you think you can handle.'

    Het meisje kijkt me niet bepaald dankbaar of vriendelijk aan - niet dat ik dat had verwacht maar goed - terwijl ze me een 'Wat denk je zelf?' toe snauwt. 'Ik ben hier gewoon gekomen om wat te drinken en nu zit ik onder… wat dit ook is. Bedankt hè.'
          'Nou eh... Je zit onder de siroop en rum dus ik denk niet heel goed...' Probeer ik een beetje grappend de situatie te verbeteren. Ik plak een geforceerde grimas op mijn gezicht terwijl ik het meisje met onschuldige ogen aankijk. Ondertussen vormen we duidelijk een blokkade voor de mensen in de kroeg - of wat deze vage plek ook mocht voorstellen - gezien we een hoop geïrriteerde blikken toegewerpt krijgen. Op een gegeven moment krijg ik ook een elleboogstoot tegen mijn achterhoofd en word ik tegen de blondine aangeduwd.
          'Laten we ergens anders heen gaan.' Zonder enige waarschuwing pak ik haar pols vast en sleur - ja inderaad, ik sleur - haar door de menigte heen richting de damestoiletten. Eenmaal daar laat ik haar arm weer los en maak ik wat van die doekjes nat waarmee je normaal juist je handen afdroogt.
          'Sorry van je.. Nou ja, kleding.' Ik knik naar haar shirtje en duw de natte doekjes in haar handen zodat ze tenminste kan proberen die verschrikkelijk zoete suikergeur eruit te krijgen.



    I just caught the wave in your eyes

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling nervous but excited | at Adam's place


    16+
    'Dat is geheel wederzijds,' antwoordde Adam, eveneens op fluistertoon. Hij legde zijn handen in mijn zij en kuste een voor een mijn borsten. Toen hij zich weer naar me toe boog, voelde ik hoe de opwinding in mijn lichaam begon te stijgen. Alsof hij me wilde plagen, drukte hij zijn lippen net naast mijn mond. Met soepele bewegingen, haakte hij zijn vingers achter de stof van mijn bikinibroekje. Ik merkte dat hij stopte en ik probeerde hem een bemoedigende blik te zenden. Hij moest weten dat ik het oké vond dat hij me aanraakte, ik wilde op het moment niets liever. Voorzichtig trok hij mijn broekje naar beneden, waarna hij zijn vingers over mijn venusheuvel liet glijden, terug over mijn buik naar mijn borsten, die hij opnieuw vastpakte. Ik voelde hoe er een rilling van genot langs mijn ruggengraat naar boven ging. Hij keek me even aan en lachte naar me. Kort drukte hij zijn lippen op die van mij, waarna hij even op mijn onderlip beet. Ik verbrak de kus ongeduldig. Nu ik naakt was, kon ik niet wachten om Adam zonder kleren te zien. Mijn twijfel en afwachtendheid leek als sneeuw voor de zon verdwenen te zijn toen ik in een vloeiende beweging zijn zwembroek naar beneden trok.
    'Het is niet eerlijk als jij alleen mag spelen,' zei ik op uitdagende toon. Nog altijd klonk mijn stem zacht, alsof ik bang was om betrapt te worden.
    Ik legde een hand om zijn penis en terwijl ik mijn lippen op de zijne drukte, begon ik mijn hand op en neer te bewegen. Ik begon langzaam, maar versnelde al snel het tempo. Toen ik de kus verbrak, keek ik hem even aan. Ik probeerde aan zijn gezicht af te lezen of hij mijn handelingen prettig vond.
    'Heb je nog verzoekjes, meneer King?' vroeg ik hem, waarna ik opgewonden op mijn onderlip beet.



    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    Adam Ivan King

    “Stand for something, even if it means standing alone.”

    16+
    Vrij snel verbrak Nina de kus en ik voelde hoe ze mijn zwembroek naar beneden trok.
    'Het is niet eerlijk als jij alleen mag spelen,' Constateerde Nina, en hoewel haar stem nog steeds zacht was, hoorde ik de uitdagende toon in haar stem duidelijk. Er verscheen een grijns op mijn gezicht. Ik had het leuk gevonden toen ze zei dat ik alles mocht doen bij haar, maar ik vond het nog leuker als de ander zelf mee deed. Terwijl ze haar lippen op die van mij drukte voelde ik hoe ze haar hand om mijn penis sloot. Gewillig zoende ik haar terug en toen Nina haar hand op en neer begon te bewegen verliet een zachte kreun mijn mond. Ik voelde hoe ze het tempo versnelde. Opnieuw verbrak Nina de kus en ik zag hoe ze mijn blik probeerde te vangen, bijna alsof ze wilde aflezen of ik het prettig vond wat ze deed. Ik keek haar recht aan en glimlachte.
    'Heb je nog verzoekjes, meneer King?' Vroeg ze waarna ze op haar onderlip beet. Ik schudde lachend mijn hoofd.
    'Niet bepaald. Maar ik laat me graag verrassen.' Vertelde ik haar op een uitdagende toon. Ik was eerlijk, er hoefde van mij niet al te veel poespas bij komen te kijken, al kon ik dat zo nu en dan wel waarderen. Ik ging zo verzitten dat ik Nina's benen uit elkaar kon duwen. Ik liet mijn vingers langs de binnenkanten van haar bovenbenen gaan. Voorzichtig liet ik ze naar boven glijden tot in haar liezen. Ik keek haar even aan en beet op mijn onderlip waarna ik mijn vingers langs haar schaamlippen liet gaan.
    'En jij, mevrouw McQueen. Jij nog speciale verzoekjes.' Ik legde opnieuw een uitdagende toon in mijn stem.
    'Want alles mag.' Deelde ik mee waarna ik mijn lippen in haar hals drukte en mijn handen over haar naakte lichaam liet gaan. Een koude rilling verplaatste zich over mijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 23:40 ]


    chaos makes the muse

    N I N A       J A M E S       M C Q U E E N
    Twenty-four | feeling nervous but excited | at Adam's place


    16+
    Lachend schudde hij zijn hoofd.
    'Niet bepaald. Maar ik laat me graag verrassen,' antwoordde hij, eveneens op uitdagende toon. Ik moest even lachen. Ik mocht deze houding van hem wel, zijn zelfverzekerdheid en de manier waarop hij met me omging, een mengeling van zachtheid en opwinding, was zeer aantrekkelijk. Hij ging verzitten en duwde mijn benen uit elkaar. Zijn vingers liet hij langs de binnenkant van mijn dijen glijden en ik voelde een tinteling door mijn onderbuik gaan. Zijn vingers vervolgden hun weg naar mijn liezen. Even keek hij me aan, waarna hij op zijn onderlip beet en zijn vingers langs mijn schaamlippen liet gaan. Hij moest ongetwijfeld voelen dat ik nat was geworden. De opbouwende spanning en de steeds groter wordende opwinding hadden daarvoor gezorgd.
    'En jij, mevrouw McQueen. Jij nog speciale verzoekjes,' zei hij en opnieuw klonk de uitdaging door in zijn stem.
    'Want alles mag,' voegde hij nog toe, waarna hij zijn lippen in mijn nek drukte en zijn handen over mijn lichaam liet gaan. Zijn aanrakingen brachten een aangename sensatie in mijn lichaam op gang. Ik voelde hoe ik even rilde. Ik schoof iets dichter naar hem toe en zonder te stoppen met hem te bevredigen, begon ik zijn vingers te sturen met mijn vrije hand.
    'Als alles mag, dan lijkt het me een goed plan om je vingers iets te verplaatsen,' zei ik quasi-onschuldig waarna ik zijn hand richting mijn vagina duwde. Ik kreunde even zachtjes en ongecontroleerd toen zijn vingers langs mijn binnenste schaamlippen streken. De plotselinge impuls deed me opschrikken en ik merkte dat ik even in zijn eikel kneep. Die actie zorgde ervoor dat ik in de lach schoot.
    'Sorry,' verontschuldigde ik me vluchtig. Het laatste wat ik wilde, was dat Adam zich ongemakkelijk ging voelen of dacht dat ik hem uitlachte. Ik boog me een stuk naar voren en drukte mijn lippen op zijn penis. Daarna keek ik hem lachend aan.
    'Het spijt me, ik onderbreek je,' zei ik daarna met een glimlach die verleidelijk moest zijn.
    'Ga vooral door,' moedigde ik hem aan.



    What a shame that the girl who once believed in fairytales and magic, had to be struck by reality with demons in her mind and the fear of never being loved.


    I was an angel living in the garden of evil

    [dames willen jullie svp overgaan in een orp buiten deze topic gezien jullie een topic omhoog bumpen die allang in een bepaalde principe dood is. Thanks.]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Slotje op aanvraag.


    Queer zijn is gewoon alles