• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Heaven is a place that we all have

    Mentys schreef:
    (...)
    ASDFGHJKL O.O


    Ik was nooit echt fan, maar ik ken wel een paar nummers en ik ben echt kei verbaasd dat ze weer terug gaan komen :')

    Ik denk echt dat ik nog eens doordraai, lol. Ik wil niet volwassen zijn, ik kan het niet.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik was nooit echt fan, maar ik ken wel een paar nummers en ik ben echt kei verbaasd dat ze weer terug gaan komen :')

    ik wel. diehard fan. echt gewoon nog steeds en als ze terugkomen ga ik dood van omg. o.o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rivailles schreef:
    Ik ben Wendy en ik heb een cosplay verslaving oeps.

    In koor: hallo, Wendy. :W

    // iedere keer zeg ik tegen mezelf van 'ik ga echt gezonder doen, nu! Ik wil me beter voelen en er beter uitzien en ik gun het mezelf om zo te groeien als een mens door meer te bewegen en een gezonder gewicht te hebben!' en dat wordt dan ALTIJD direct opgevolgd door: 'maar wel na [voeg hier grote gebeurtenis met lekker voedsel in] want ik hou ook genoeg van mezelf om het mezelf te gunnen om gewoon lekker te genieten van dat eten hahaha!'

    En ergens gaat iets mis daarin


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik was nooit echt fan, maar ik ken wel een paar nummers en ik ben echt kei verbaasd dat ze weer terug gaan komen :')

    Mijn 2007 emo hartje klopt weer een beetje ;-;


    Caution first, always.

    Het is twintig over elf 's avonds. Waarom ligt de Pokémon Go server er nú uit? Dit maakt het niet gemakkelijker mensen te overtuigen het toch te spelen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I need Gordon Ramsay to tell me I'm an idiot sandwich. Right now.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Goldblum schreef:
    (...)
    Mijn 2007 emo hartje klopt weer een beetje ;-;


    Mini you. Cute c:

    Ik ga janken, dit is de ranzigste foto die ik ooit heb gezien en ik heb scheurijzer gezien toen ik 12 was. ;-;


    Caution first, always.

    Breakdowns laten je wel een nieuwe hoek van je kamer zien, maar of huilen op de grond nu zo'n goed idee is?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Is er überhaupt een algemeen cosplay topic op Q? Meh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké walibi op een hete dag is GEWELDIG. Ik heb echt een topdag gehad. Alleen nu kan ik niet meer lopen want mijn voet is weer blauw en afrollen veroorzaakt steken. Bovendien ben ik helemaal kapot maar aaaah het was zo leuk (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Rivailles schreef:
    Is er überhaupt een algemeen cosplay topic op Q? Meh..

    maak er een c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    maak er een c:


    Kan ik dat niet aan een professional overlaten?

    niemand zag die fout lalalala

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 0:05 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SonOfGondor schreef:
    Breakdowns laten je wel een nieuwe hoek van je kamer zien, maar of huilen op de grond nu zo'n goed idee is?

    marleen u ok


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.