• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ik zou het niet weten met Brian, hahah. Heb jij suggesties?


    HELP. Op welke bladzijde staat hij? Ik kan hem echt niet vinden. :'c


    Syoxisia schreef:
    (...)

    Preston zou haar "ex" kunnen zijn. Als ik het goed hebt is Marlene een goede vriendin van Lily toch? Nu ja, Lily en Preston zijn als ijs en vuur, dus Preston zou haar kunnen hebben gedated om Lily te pesten, teehee.


    Yes dat vind ik een goed idee! Marlene is wel zo'n persoon die zich daarvoor - onbewust - zou laten gebruiken, om het even grofweg te zeggen.


    -

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Maybe Chan als beste vriendin? Ik denk dat dat wel gaat werken ahahahha

    Ik ben nu btw bezig met een jongen en die wordt homo HHAH en als grootste kenmerken dat ie de vriendelijke kant van adhd heeft (dus niet aggresief wordt), snel in paniek raakt en niet makkelijk contact legt


    Dat klinkt eerder als PDD NOS hahaha, ADHD is voornamelijk concentratie problemen en sneller boos, niet meteen agressief. :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Supine schreef:


    Bladzijde 1 c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zoek later voor Falcon, als hij af is, in ieder geval een ex en een stuk vrienden. Verdere romantische relaties kijk ik later na.

    Korte synopsis:
    Een jonge schilder, daarnaast de tweelingbroer van Phoenix. Staat bekend als hopeloos romanticus en eeuwige dromer. Hij is het eerste kind van Emilio Di Mercurio, een chefkok in zijn eigen restaurant. Falcon is over het algemeen een vriendelijke jongen die niet snel botst met mensen die normaal doen tegen hem. Lol ik weet niets


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Bladzijde 1 c:


    Dylan omg
    Ik denk dat hij en Marlene het zeker heel goed zouden kunnen vinden!

    Gabriël en hij komen denk ik niet heel erg in contact ofzo.


    -

    Supine schreef:
    (...)

    Yes dat vind ik een goed idee! Marlene is wel zo'n persoon die zich daarvoor - onbewust - zou laten gebruiken, om het even grofweg te zeggen.


    Dan doen we dat! ^-^
    Waardoor zou het uitgegaan kunnen zijn trouwens? Lily die haar het liet realiseren? Als Britt dat goed vindt.


    That is a perfect copy of reality.

    Voor Gabriella zoek ik nog iemand (of meerdere) met wie ze het absoluut niet kan vinden dat past namelijk zeer bij haar karakter.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Demi; Works for me !

    Cami: Bevriend met Eliza via Phoe? En doen we dat met Oli ook?


    Spinning around, I'm weightless.

    Supine schreef:
    (...)

    Dylan omg
    Ik denk dat hij en Marlene het zeker heel goed zouden kunnen vinden!

    Gabriël en hij komen denk ik niet heel erg in contact ofzo.


    Beste vrienden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PecuIiar schreef:
    Demi; Works for me !

    Cami: Bevriend met Eliza via Phoe? En doen we dat met Oli ook?

    Ist gut (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Dan doen we dat! ^-^
    Waardoor zou het uitgegaan kunnen zijn trouwens? Lily die haar het liet realiseren? Als Britt dat goed vindt.


    Yap, sounds good!


    -

    Zouden de pagina nummers achter de rollen mogen staan? Het is kinda annoying om steeds alle paginas af te gaan om een personage te vinden ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Beste vrienden?


    Yes klinkt leuk! Heb je een idee hoe ze zo goed bevriend raken zegmaar? c;


    -

    Velaris schreef:
    Zouden de pagina nummers achter de rollen mogen staan? Het is kinda annoying om steeds alle paginas af te gaan om een personage te vinden ;x

    Ga ik aan beginnen haha, had ik ook al aan gedacht.


    Spinning around, I'm weightless.

    Supine schreef:
    (...)

    Yes klinkt leuk! Heb je een idee hoe ze zo goed bevriend raken zegmaar? c;


    Oh wacht, ze is een witch. . . Hmm, geen idee dan, aangezien ze er niet altijd zullen blijven... Gewoon een goede band anders?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.