• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    God ik ben zo moe, ik ga nu even de rollen lezen die zich aangemeld hebben voor Brian en dan een indrukkenlijstje maken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Oli is zn soulmate. Ik ship die shit hardcore.

    Haha, dat zou echt geniaal zijn.

    Voor Marlene zoek ik:
    - to be friends
    - to be crush
    - ex van Hogwarts
    - beste vriend(in) van Hogwarts

    Voor Gabriël zoek ik:
    - vriendin als in girl friend.
    - vrienden/vriendinnen.
    - een budy waarmee hij theaters bezoekt
    - een echte goede vriend(in) die hij compleet vertrouwt

    Ze zijn allebei nog niet af en zo dus als je ergens toelichting voor nodig hebt of een ander idee hebt hoor ik dat graag!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 21:35 ]


    -

    Brians lijstje:
    Mensen die hij kent:
    • Phoenix - Brian en Phoenix kunnen goed met elkaar overweg. Ze zitten samen in de leerlingenraad en hebben hierdoor ook wel wat contact met elkaar. Ze kunnen goede gesprekken met elkaar hebben en liggen elkaar zeker niet slecht.
    • Oliver - Brian maakt zich wat zorgen over Oliver en zal er dan ook alles aan doen de jongen zich op zijn gemak te voelen. Hij merkt tijdens de filmclub dat hij zich op de achtergrond houd en probeert hem daarom ook te motiveren om mee te doen. Ze kunnen wel met elkaar overweg en Brian probeert hem uit zijn schulp te krijgen.
    • Elizabeth - Brian vindt Elizabeth een spontane meid en zal ook niet zomaar onvriendelijk tegen haar zijn. Hij merkt wel aan haar dat ze iets verbergt door zijn nieuwsgierigheid en achterdochtigheid. Echter is hij naar Elizabeth positief achterdochtig en zal daarom wel eens random vragen aan haar stellen zoals; 'Hé, alles goed? Je kunt alles vertellen hé, dat weet je toch wel?' Hij heeft met iedereen het beste voort, dus ook met Elizabeth.
    • Gabriella - Brian begrijpt niet zo goed wat Gabriella's probleem is met hem, maar hij zal zeker niet zomaar op haar afstappen. Hij kijkt bij haar juist de kat uit de boom en wacht tot zij naar hem toe komt, want hij weet dat er een goed meisje in haar zit.


    Ik hoor graag of er mee eens is c:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Supine schreef:
    Voor Marlene zoek ik:
    - to be friends
    - to be crush
    - ex van Hogwarts
    - beste vriend(in) van Hogwarts

    Voor Gabriël zoek ik:
    - vriendin als in girl friend.
    - vrienden/vriendinnen.
    - een budy waarmee hij theaters bezoekt
    - een echte goede vriend(in) die hij compleet vertrouwt

    Ze zijn allebei nog niet af en zo dus als je ergens toelichting voor nodig hebt of een ander idee hebt hoor ik dat graag!


    Beste vriendin van hogwarts voor lily maybe? (:

    Verder zijn Oli en Eliza open voor de rest ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind die relaties met Brian super leuk! Wat een schatje c:


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Beste vriendin van hogwarts voor lily maybe? (:

    Verder zijn Oli en Eliza open voor de rest ^^


    Yes, sounds good!

    Heb jij een idee? (:


    -

    Supine schreef:
    (...)

    Yes, sounds good!

    Heb jij een idee? (:


    Ik kijk even als ik thuis ben en mn laptop heb c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Aerodactyl schreef:
    Brians lijstje:
    Mensen die hij kent:
    • Phoenix - Brian en Phoenix kunnen goed met elkaar overweg. Ze zitten samen in de leerlingenraad en hebben hierdoor ook wel wat contact met elkaar. Ze kunnen goede gesprekken met elkaar hebben en liggen elkaar zeker niet slecht.
    • Oliver - Brian maakt zich wat zorgen over Oliver en zal er dan ook alles aan doen de jongen zich op zijn gemak te voelen. Hij merkt tijdens de filmclub dat hij zich op de achtergrond houd en probeert hem daarom ook te motiveren om mee te doen. Ze kunnen wel met elkaar overweg en Brian probeert hem uit zijn schulp te krijgen.
    • Elizabeth - Brian vindt Elizabeth een spontane meid en zal ook niet zomaar onvriendelijk tegen haar zijn. Hij merkt wel aan haar dat ze iets verbergt door zijn nieuwsgierigheid en achterdochtigheid. Echter is hij naar Elizabeth positief achterdochtig en zal daarom wel eens random vragen aan haar stellen zoals; 'Hé, alles goed? Je kunt alles vertellen hé, dat weet je toch wel?' Hij heeft met iedereen het beste voort, dus ook met Elizabeth.

    • Gabriella - Ik vind dit een beetje een lastige. Misschien heb je zelf ingevingen?


    Ik hoor graag of er mee eens is c:


    Ik denk dat Gabriella ziet dat hij heel vriendelijk is en hem wel wil vertrouwen en aardig vinden maar het gewoon nog niet kan. Dus dat ze wat wisselvallig is, dan weer aardig en dan weer een bitch..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Supine schreef:
    Voor Marlene zoek ik:
    - to be friends
    - to be crush
    - ex van Hogwarts
    - beste vriend(in) van Hogwarts

    Voor Gabriël zoek ik:
    - vriendin als in girl friend.
    - vrienden/vriendinnen.
    - een budy waarmee hij theaters bezoekt
    - een echte goede vriend(in) die hij compleet vertrouwt

    Ze zijn allebei nog niet af en zo dus als je ergens toelichting voor nodig hebt of een ander idee hebt hoor ik dat graag!


    Ik zou het niet weten met Brian, hahah. Heb jij suggesties?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik denk dat Gabriella ziet dat hij heel vriendelijk is en hem wel wil vertrouwen en aardig vinden maar het gewoon nog niet kan. Dus dat ze wat wisselvallig is, dan weer aardig en dan weer een bitch..

    Dat is wel een goeie. Brian zal heel erg verward zijn en het niet zo goed begrijpen, waardoor hij wel uit haar buurt blijft en afwacht tot zij uiteindelijk naar hem zal komen. Goed ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Dat is wel een goeie. Brian zal heel erg verward zijn en het niet zo goed begrijpen, waardoor hij wel uit haar buurt blijft en afwacht tot zij uiteindelijk naar hem zal komen. Goed ?


    Sounds good (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Supine schreef:
    Voor Marlene zoek ik:
    - to be friends
    - to be crush
    - ex van Hogwarts
    - beste vriend(in) van Hogwarts

    Ze zijn allebei nog niet af en zo dus als je ergens toelichting voor nodig hebt of een ander idee hebt hoor ik dat graag!


    Preston zou haar "ex" kunnen zijn. Als ik het goed hebt is Marlene een goede vriendin van Lily toch? Nu ja, Lily en Preston zijn als ijs en vuur, dus Preston zou haar kunnen hebben gedated om Lily te pesten, teehee.


    That is a perfect copy of reality.

    naestivate schreef:
    @Syoxisia Ik ben zelf even inspiratieloos at the moment, maar als er me iets te binnenschiet laat ik het je weten.

    Elijah is nog op zoek naar:

    - Gay best friend
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Haat-liefde verhouding
    - Ex
    - Soulmate


    Maybe Chan als beste vriendin? Ik denk dat dat wel gaat werken ahahahha

    Ik ben nu btw bezig met een jongen en die wordt homo HHAH en als grootste kenmerken dat ie de vriendelijke kant van adhd heeft (dus niet aggresief wordt), snel in paniek raakt en niet makkelijk contact legt


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)

    Maybe Chan als beste vriendin? Ik denk dat dat wel gaat werken ahahahha

    Ik ben nu btw bezig met een jongen en die wordt homo HHAH en als grootste kenmerken dat ie de vriendelijke kant van adhd heeft (dus niet aggresief wordt), snel in paniek raakt en niet makkelijk contact legt



    Aaahhh gossie, misschien dat hij en Oli een speciale vriendschap hebben? Ik stuur je even de berichtje!


    Spinning around, I'm weightless.