• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Velaris schreef:
    Ik zoek eigenlijk nog een best friend, ex en friends with benefits voor Becca. Volunteers?

    Mijn mannelijke karakter komt er later volledig op, maar ik weet niet of ze interesse in hem heeft


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik zoek ook nog wat random vrienden voor Chione en misschien iemand die in de film club zit met haar?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zoek ook nog wat random vrienden voor Chione en misschien iemand die in de film club zit met haar?


    Oliver zit in de filmclub, dus misschien kunnen ze vrienden zijn? Ik zal even naar dr innerlijk kijken C:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb Gabriella ook nog voor relaties!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Oliver zit in de filmclub, dus misschien kunnen ze vrienden zijn? Ik zal even naar dr innerlijk kijken C:


    Goed idee!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zoek ook nog wat random vrienden voor Chione en misschien iemand die in de film club zit met haar?

    Falcon zou het heel leuk vinden om haar te helpen met organiseren van filmavonden enzo! Hij is de tweelingbroer van Phoenix en wordt een kunstenaar (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Falcon zou het heel leuk vinden om haar te helpen met organiseren van filmavonden enzo! Hij is de tweelingbroer van Phoenix en wordt een kunstenaar (:


    Jaa, dat is leuk!


    Your make-up is terrible

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Huh, serieus? Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Voor mij linkt het in mn hoofd niet helemaal, dus daarom zei ik dat (: Zo heb ik er nog niet tegenaan gekeken, maar dat snap ik inderdaad wel. Het was ook helemaal niet vervelend bedoelt hoor! Ik heb ook wel eens dat ik om een relatie vraag en achteraf denk van wacht, dit past helemaal niet bij mijn personage... Daarom zei ik het ^^

    Maar goed, dan houd ik mn mond erover want zo snap ik het inderdaad wel ^^

    Ik heb mijn characters open voor je, ik zal even kijken. Heb jij al suggesties?


    Oh, het was van mij ook helemaal niet vervelend bedoelt hoor, meer gewoon mijn kijk op dingen delen. Ik pak zo mijn laptop er bij en dan lees ik de karakters even door^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elijah en Isaiah zoeken beiden ook nog relaties!

    Velaris: Mayne dat Rebecca en Channelle elkaar hebben ontmoet via sport en zo een vriendschap hebben opgebouwd? Idk hoe hecht en hoe rebecca over channelle denkt hahaha

    Naestivate: Mayne Channelle en Elijah? Ik denk dat ze zijn energieke en vriendelijke kant zeer kan waarderen en hij het goeie in haar naar boven kan halen :')


    take risks

    DSprayberry schreef:
    Velaris: Mayne dat Rebecca en Channelle elkaar hebben ontmoet via sport en zo een vriendschap hebben opgebouwd? Idk hoe hecht en hoe rebecca over channelle denkt hahaha

    Naestivate: Mayne Channelle en Elijah? Ik denk dat ze zijn energieke en vriendelijke kant zeer kan waarderen en hij het goeie in haar naar boven kan halen :')


    Oeeh, klikt goed!

    Ik zoek eigenlijk nog een ex/flirt/fwb voor Phoenix, voor de rest staat ze nog overal voor open ^^

    Falcon maak ik morgenavond/maandag af


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Ik zoek eigenlijk nog een ex/flirt/fwb voor Phoenix, voor de rest staat ze nog overal voor open ^^

    Falcon maak ik morgenavond/maandag af

    Die flirt kan misschien Isaiah ook wel zijn hé?

    Heeft iemand een idee welke eigenschappen passen bij een asshole? Ik ben een beetje blanco oeps.


    That is a perfect copy of reality.

    @Syoxisia Ik ben zelf even inspiratieloos at the moment, maar als er me iets te binnenschiet laat ik het je weten.

    Elijah is nog op zoek naar:

    - Gay best friend
    - Beste vriend(in)
    - Crush
    - Haat-liefde verhouding
    - Ex
    - Soulmate