• Topic 2, nog steeds zonder beginpost!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ruelle schreef:
    (...)

    Ik heb het aldoor druk en ik weet dat het kut smoesjes zijn, maar mijn excuses voor dat ik nog niet verder heb gewerkt aan Michelangelo. Ik zal banavond of morgen kijken of het mij lukt.

    Kan gebeuren joh, we hebben het allemaal wel eens druk, komt goed!


    Spinning around, I'm weightless.

    Op pagina 4 van dit pagina staan al wat ideeën voor relaties/eerste indrukken voor Kennedy. Iemand al een mening? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Schuingedrukt is suggestie.

    REBECCA

    Lily || Becca zou in eerste instantie niet echt problemen met Lily hebben, maar als ze er achter komt dat Lily een teacher's pet is, niet met haar op trekken
    Marlene || nothing yet
    Alice || van zo weinig eigenschappen vind ik het tbh lastig iets te zeggen
    Kennedy || nothing yet
    Remus || nothing yet
    Preston || Becca wouldn't mind rolling around in the sheets with him, en zal zeker met hem gaan flirten.

    Brian || nothing yet
    Isaiah || Hun vaders hebben nogal "beef" met elkaar. Eerst trokken ze niet met elkaar op, maar toen kwamen ze elkaar tegen op een feest, waar ze allebei verplicht van hun ouders heen moesten. Daar kregen ze ruzie met hun vaders, waardoor ze elkaar buiten tegen kwamen. They got drunk together, en van het ene kwam het andere, en belandde ze samen in bed. Ze trekken nu nog steeds wel met elkaar op.
    Gabriel || Becca zou hem meer mogen dan ze de gemiddelde persoon mag. Wel zou ze zich ergeren aan zijn "angstige" kant, maar ze zou hem denk ik nog wel mee proberen te krijgen op roekeloze avonturen.
    Oliver || Becca heeft geen mening over hem.
    Michelangelo || ex'en. Het is uitgegaan doordat Becca zich niet genoeg openstelde, en hij vreemd ging. Ze hebben nu een soort haat-liefde relatie. Becca vond hem oprecht leuk, wat zeldzaam is voor haar, maar ze voelt zich ontzettend verraden door hem. Hij is voor haar maar weer eens het bewijs dat mensen niet te vertrouwen zijn.
    Elijah || we hadden iets, but i can't remember what
    Christian || Becca helpt Christian met kalmeren wanneer hij weer eens in paniek is, maar dit doet ze wel op haar eigen, niet bepaald lieve, manier.
    Dallas || "soulmate-like" vriendschap. Hij is de enige die ze écht vertrouwt, en daarmee de enige die weet dat ze vermoedt dat haar vader een affaire heeft. Aan de andere kant is zij de enige is die van zijn wens af weet om alle "nerd clubs" (volgens zijn broer) te joinen en het liefste wil stoppen met sport/een heel andere sport wilt doen. Ze zijn verre van hetzelfde soort personen, maar zijn vriendelijkheid en enthousiasme is goed voor haar.
    Phoenix || Beginnende vriendschap
    Chanelle || Eerst mocht Becca haar wel, maar sinds ze weet dat zij het meisje is met wie Michelango vreemd ging, kan ze haar absoluut niet uitstaan. Ze vindt haar een kreng en wilt zich eigenlijk niet eens in dezelfde ruimte bevinden als haar.
    Eliza || Ik denk dat Eliza "te vrolijk" en "upbeat is voor Becca, dus Becca zal niet optrekken
    Gabriella || Ik denk dat ze nogal botsen, omdat ze zo op elkaar lijken
    Josephine || nothing yet


    ISLA
    Lily || Vriendinnen?
    Marlene || Ik denk dat ze erg goede vriendinnen zouden kunnen zijn c:
    Alice || van zo weinig eigenschappen vind ik het tbh lastig iets te zeggen
    Kennedy || Best friends
    Remus || nothing yet
    Preston || Hij mag dan wel een eikel zijn, Isla zal haar lieve zelf tegen hem blijven zijn. Ze denkt namelijk dat hij er vast wel een reden voor heeft, en zo niet, dan heeft het volgens haar alsnog geen zin om rotgedrag met rotgedrag te "bestrijden", gezien je daar niks mee op schiet.

    Brian || nothing yet
    Isaiah || nothing yet
    Gabriel || nothing yet
    Michelangelo || nothing yet
    Elijah || nothing yet
    Christian || nothing yet
    Phoenix || Isla zou de European Club wel willen joinen, dus zo zal ze denk ik Phoenix leren kennen. Verder weet ik niet echt iets.
    Chanelle || nothing yet
    Gabriella || nothing yet
    Josephine || nothing yet


    Alvast excuses als ik dingen vergeten ben.

    As you can see, heb ik nog niet veel voor Isla, dus als iemand daar ideeën voor heeft, heel graag c: Ze staat voor alles wel open, alleen niet voor FWB want daar is ze te onschuldig voor (cat)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oliver een watje ? Hoezo dat haha?

    Lily X Isla is goed ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Hij komt gewoon zo over op haar door sommige van zijn eigenschappen, die Becca zelf als "slapjes" beschouwt. Bijvoorbeeld "wilt dat iedereen zich goed voelt", "stelt zichzelf achter" en "onzelfzuchtig". Misschien dat het voor jou vreemd lijkt, maar door hoe zij opgevoed is, beschouwt ze dat als "zwak".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Hij komt gewoon zo over op haar door sommige van zijn eigenschappen, die Becca zelf als "slapjes" beschouwt. Bijvoorbeeld "wilt dat iedereen zich goed voelt", "stelt zichzelf achter" en "onzelfzuchtig". Misschien dat het voor jou vreemd lijkt, maar door hoe zij opgevoed is, beschouwt ze dat als "zwak".

    Dat hij zichzelf achterstelt is alleen duixelijk voor zijn vrienden ^^ dat ie onzelfzuchtig is zal zij ook niet snel merken, dat ze niet veel met elkaar om gaan, maar dat hij een watje zou zijn zie ik niet voor me, zeker omdat hij juist wat harder is tegenover de mensen die hij niet kent etc. ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Dat staat niet duidelijk in zijn rol beschreven, dus dat kan ik niet weten. Maar goed, dan zal ik dat weg halen en heeft ze gewoon geen mening over hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Dat staat niet duidelijk in zijn rol beschreven, dus dat kan ik niet weten. Maar goed, dan zal ik dat weg halen en heeft ze gewoon geen mening over hem.

    Ik denk dat je niet zo goed begrijpt waar ik net m naartoe wil haha. Ik zal m even aanpassen om t wat duidelijker te maken, dan kan je daarna zien of ze nog steeds zo over hem zou denken of niet (:


    Spinning around, I'm weightless.

    I agree on Isla x Kennedy


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Relatievoorstellen Marlene
    Lily × Beste vriendinnen. Marlene en Lily kennen elkaar al sinds hun eerste jaar op Hogwarts en ze zou alles overhebben voor het meisje.
    Brian × Marlene mag Brian wel. Echter is ze wel een beetje bang voor zijn achterdochtigheid sinds ze niet heel erg goed is in geheimen bewaren.
    Phoenix × Marlene zou Phoenix heel erg mogen. Ze zal dus ook graag in de buurt van het meisje rondhangen.
    Rhydian × -
    Isaiah ×

    Relatievoorstellen Gabriël
    Lily × ik heb niet echt een idee haha.
    Brian × Gabriël zou wel met hem omgaan door de leerlingenraad, maar meer ook niet.
    Phoenix × Gabriël en Phoenix zijn goede vrienden. Sinds een tijdje doet hij ook alsof Phoenix zijn vriendin is, dit om te verbergen dat hij eigelijk homosexueel is.
    Rhydian × -
    Isaiah ×


    Meer komt later! Ik moet nu gaan. :')


    -

    Ik twijfel om Oli 18 te maken en zn fc naar Francisco Lachowski te veranderen want ik ga kwijen van die gast


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik twijfel om Oli 18 te maken en zn fc naar Francisco Lachowski te veranderen want ik ga kwijen van die gast


    Omg I like both dus ik kan echt niet kiezen haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Omg I like both dus ik kan echt niet kiezen haha

    Ja dat dus aaargh


    Spinning around, I'm weightless.

    1,2,3
    Help?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    1,2,3
    Help?

    Dat is gewoon een onmogelijke keuze haha.