• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom vind ik mijn personage zo schattig c:

    "But - what about my parents?" he asked uneasily and looked up at the guy. "Do they even know I'm down here? And what if they do and think I'm dead, while I'm still alive. It'll break their heart. . . " Rune knew Bellamy was right, but the thought about his parents being heartbroken when they find out he's dead is killing him. He wanted nothing else but freedom, but he wanted it with them and not with 99 other criminals. Well, now that there's no other way, he has to live with it, but he finds it really hard right now.
    "I'm not even a criminal, so this bracelet is not really necessary on me, but yeah. . . I really don't want to hurt my parents more then I already did, while it wasn't even my fault that the guy died. You know?"

    En als er slecht Engels is, komt dat omdat ik moe ben, hahah. Het is een Engelse site, dus ja ;'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schat, dat het uit is betekent ook dat ik niet meer op je whatsapp berichten zit te wachten. Dat je met je andere ex praat wil niet zeggen dat ik dat ook wil.

    die pillen voor reisziekte shit zijn fucking goor


    Heaven is a place that we all have

    Ik stuiter een beetje en dat is niet goed want ik moet nog dingen doen en ik heb sterk de indruk dat ik voorbij "gezellig enthousiast" ben geschoten en nu echt gevaarlijk aan het randje hang van "gewoon erg irritant, eigenlijk".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet me niet zo druk maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb alle recht om haar niet te mogen. Ze probeerde je te versieren terwijl ik er naast zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Ik stuiter een beetje en dat is niet goed want ik moet nog dingen doen en ik heb sterk de indruk dat ik voorbij "gezellig enthousiast" ben geschoten en nu echt gevaarlijk aan het randje hang van "gewoon erg irritant, eigenlijk".

    FUCK DAT LAAT JE NIET TEGENHOUDEN

    er is niks mis met overenthousiasme je mag van dingen houden en schreeuw het van de daken tot alle egels en de corgi het weten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    FUCK DAT LAAT JE NIET TEGENHOUDEN

    er is niks mis met overenthousiasme je mag van dingen houden en schreeuw het van de daken tot alle egels en de corgi het weten


    I second this. ;'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I wanna go hoomeee plz en mezelf verschanzen in de bioscoop

    Waarom app ik met de nachtportier? Heeft die man niks beters te doen? Op de één of andere manier vind ik het toch wel amusant, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh God. Nee. Please go away :') Je komt gevaarlijk dicht bij de rand van de friendzone als je me zo stalkt en me ook nog 'miss beautiful' noemt. Ga weeeeg ik wil helemaal niks alleen gewoon vrienden, waarom is het zo moeilijk om gewoon vrienden te zijn met mensen want of ik jaag ze weg met mijn weirdness of ze komen te dichtbij en nee ikwilnietikwilnietikwilniet ga weg (cat)

    Wish i could feel pretty without make up.


    i put the fun in funeral

    Villainess schreef:
    Oh God. Nee. Please go away :') Je komt gevaarlijk dicht bij de rand van de friendzone als je me zo stalkt en me ook nog 'miss beautiful' noemt. Ga weeeeg ik wil helemaal niks alleen gewoon vrienden, waarom is het zo moeilijk om gewoon vrienden te zijn met mensen want of ik jaag ze weg met mijn weirdness of ze komen te dichtbij en nee ikwilnietikwilnietikwilniet ga weg (cat)

    Wie moet ik bij je weg slaan? (bat)


    Caution first, always.

    Mijn lichaam is zwakker dan ik had gehoopt, whoops.. Tijd om er wat aan te doen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    FUCK DAT LAAT JE NIET TEGENHOUDEN

    er is niks mis met overenthousiasme je mag van dingen houden en schreeuw het van de daken tot alle egels en de corgi het weten


    Geen heel serieuze Star Trek Beyond spoilers maar even voor de zekerheid-
    De corgi heette Ivan en Ivan is een Russische naam en Chekov is Russisch en hIJ WAS ZO EEN SCHATJE IN DEZE FILM EN HIJ ZEI DAT ER IETS WAS INWENTED IN RUSSIA EN IK SCHREEUWDE EEN BEETJE VAN BINNEN (OMDAT IK IN EEN BIOSCOOPZAAL ZAT) en aan het einde van de aftiteling was er een scherm met "In loving memory of Leonard Nimoy" en daarna "For Anton" en ik babbel nu wel een hoop maar fuuuuuck dat voegde er wel nog wat extra lagen aan toe van het soort waar ik een beetje stil van word.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 23:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan