• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well, daar gaat mijn idee om vanavond te schrijven, gezien mijn ouders graag gezellig met me gaan doen omdat ik jarig ben.
    Nahja, wel leuk :')


    Stenenlikker

    Falquan schreef:
    Well, daar gaat mijn idee om vanavond te schrijven, gezien mijn ouders graag gezellig met me gaan doen omdat ik jarig ben.
    Nahja, wel leuk :')


    In dat geval... Ik wist niet zeker of je wilde of Q het wist, maar nu heb je het toch zelf al gezegd en kan ik met een gerust hard dit posten :Y)

    Als ik ga slapen en morgen niet meer wakker word, dat zou fijn zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als ik ga slapen en morgen niet meer wakker word, dat zou fijn zijn.

    Assassin schreef:
    Als ik ga slapen en morgen niet meer wakker word, dat zou fijn zijn.


    Nooo Nikkii ):
    What's going on?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Nooo Nikkii ):
    What's going on?


    Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar ik wil niet volwassen zijn. Dat klinkt heel stom, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar ik wil niet volwassen zijn. Dat klinkt heel stom, haha.


    Ah, dat komt echt wel goed! ^^ Don't worry!

    // Ik ga geld declareren bij NS. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar ik wil niet volwassen zijn. Dat klinkt heel stom, haha.


    I know the struggle :c
    Good luck!

    // Ik ga maar niet meer posten, 39293 is een heel mooi forumpost aantal ;'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damnit ik had bij het binnenkomen in het huis moeten weten dat paps een zakenmannetje was want damn dit is tot nu toe nog het goedkoopste huis waar ik oppas jeutje ik was NIET tegen hem opgewassen tijdens de tarievenbespreking :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik heb een beetje heel heel (te)veel eten ingepakt voor in de auto whoops.


    Heaven is a place that we all have

    Stop met de hele tijd over jezelf te beginnen. Niemand hoeft te weten wat jij met het onderwerp te maken hebt, dit gaat om haar, niet om jou.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandaag was leuk ^^ Zojuist mijn ouders uitgezwaaid, nu alvast mijn awesome oversized blouse klaargelegd voor morgen, op tijd naar bed en dan lekker een schrijfmarathon houden de komende dagen. Ben er helemaal klaar voor *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Dank de sterren voor Justin Lin want dIT IS MIJN STAR TREK YAY. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, ik wil niet over mijn toekomst praten, want je hebt geen idee hoe verdrietig me dat maakt en ik wil niet meer. Ik weet niet waar ik dit voor doe.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mag ik mijn angst weg eten?


    Your make-up is terrible