• Speeltopic 3

    Odin Ravens
    "A Moment you'll Never Remember"


    "A Person you Never Forget..."

    Na een poosje was het dan zover, het kindje was geboren. Een meisje... Ik glimlachte en pakte het kindje op, "Avan kan je misschien ook een handdoek pakken?" vraag ik terwijl ik hem even aankijk, "Je bent zonet oom geworden..." ik kijk naar het meisje, "Het is een meisje..." zeg ik glimlachend tegen Eliana.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    The Huntsman

    "Ik doe helemaal niets pijnlijks, of nog niet..." het blijft even stil tussen ons twee en Cloë komt dichter mijn kant opgelopen. Ze stopt pas wanneer er ongeveer 2 á 3 centimeter tussen ons over is. "Ik ga je iets vertellen..." ze keek me met een vreemde glimlach aan. Ik staarde enkel met een serieuze blik terug. "Vertel," zeg ik sarcastisch.


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Vertel," zegt hij sarcastisch. Ik ga weer een stukje naar achter en speel met een mes.
    "Hunter..." begin ik, "Je hebt een dochter..." ik kijk hem aan, "Ze heet Kristie en woont hier ergens in de bossen..." ik zeg er niet bij dat ik het ben, nergens voor nodig.


    When you see me, I'm not here

    Anna Belle Gepetto, Doll
    "You Build me up like Building Blocks just so you can Bring me Down..."


    "Wat vind jij Sasja?" vraag ik aan mijn pop, Sasja, "Welke jurk zou ik aandoen?" ik keek naar de enige jurk die ik aan had, "Vind je deze ook zo mooi?" mijn blik gaat naar de jurk van Sasja, precies dezelfde, "Nu lijken we wel een tweeling..." ik glimlach komt op mijn gezicht, een tweeling...
    Ik sta op en loop een stukje door het bos heen, met Sasja natuurlijk. Ik kom uit voor een groot kasteel, was dit niet het kasteel van The Evil Queen?
    Ik loop levenloos het kasteel binnen, als ik wat gangen heb doorgelopen kom ik bij 2 mensen uit, 1 man en 1 vrouw.
    Ik ga levenloos achter de man zitten tegen de muur alsof ik een pop ben, wat meerdere ook denken als ik dat doe. Zouden ze me opmerken?
    Ze heeft de kleding aan van het meisje dat rechts staat


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Cloë gaat weer wat naar achter toe waardoor ik niet meer haar adem in mijn gezicht voel, wat een fijn gevoel is. Het blijft even stil en ze zit te spelen met een mes. Wat was dat toch een klassieker. "Hunter..." begint ze. Kon ze gewoon niet gelijk vertellen wat eraan de hand was? Gewoon boem, met de deur in huis vallen. Net zoals ze deed toen ik net ontsnapt was. Waarom steeds zo langzaam en geheimzinnig? "Je hebt een dochter..." ze kijkt me aan en ik kijk haar verbaast terug aan, "Ze heet Kristie en woont hier ergens in de bossen..." Had ik een dochter? Waarom wist ik hier niks van. "Je moet je vergissen." zeg ik kalm. "Ik heb nooit een dochter of een kind gekregen."


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Je moet je vergissen." zegt mijn vader kalm, "Ik heb nooit een dochter of een kind gekregen." ik leg het mes neer en loop naar hem toe,
    "Dat is het hem, ik vergis me niet..." ik kijk hem aan, "Je kent haar niet, ze wil wraak en daar zorg ik voor..."


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Nadat ik ontkent had dat ik een dochter had legde Cloë het mes neer en kwam mijn kant opgelopen. "Dat is het hem, ik vergis me niet..." ze kijk me aan, "Je kent haar niet, ze wil wraak en daar zorg ik voor..." ik grinnik even en nu dringt alles tot me door. "Weet je wat nou het grappige is?" vraag ik haar. "In mijn familie laten we andere niet opdraaien voor iets wat we zelf moeten doen." zeg ik met een klein lachje naar Cloë. "Maar iets snap ik nog niet Cloë." mijn glimlach wordt iets groter. "Of moet ik Kristie zeggen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Weet je wat nou het grappige is?" vraagt hij mij, ik kijk hem neutraal aan, "In mijn familie laten we andere niet opdraaien voor iets wat we zelf moeten doen." er verschijnt een lachje op zijn gezicht, shit, heeft hij iets door? "Maar iets snap ik nog niet Cloë." zijn glimlach word steeds groter waardoor ik weer een stap naar achter zet "Of moet ik Kristie zeggen?" nu is het mijn moment om te grijnzen, "Dat..." zeg ik grijnzend, "Mag je zelf weten Huntsman..." ik ga op mijn tafel zitten, "Wat snap je dan nog niet?" ik kijk hem vragend aan, hij was wel slim eigenlijk. Hij wist al snel dat ik zijn dochter was. Knap van hem...


    When you see me, I'm not here

    Moon Blood Hood




    Ik loop door het bos. De dennen hebben een lekkere geur, en ik geniet met volle teugen. Ik kom aan bij Regina's kasteel. Wat gezellig, maar niet heus. Ik zie een blond meisje voor het kasteel zitten. Ik plof ernaast; wie weet is ze aardig.
    Ik zie tranen in haar ogen glanzen; alsof ze op het punt staat om te huilen. 'Hey,' zeg ik. 'Ik ben Moon, wie ben jij?'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 12:40 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    'Hey,' hoor ik ineens een stem achter me, ik had haar horen aankomen dus heel erg schrok ik niet,. 'Ik ben Moon, wie ben jij?' ik kijk naast me, daar zit ze al,
    "Linde..." zeg ik, ik kijk nog een keer naar het kasteel, waarom was mijn vader zo lang binnen!?
    "Leuke naam, Moon..." zeg ik vriendelijk tegen haar, 'Wat kom je hier doen?" Wat? Een meesterdief moet toch alles weten of niet soms?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Moon Hood


    'Wat kom je hier doen?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het eigenlijk niet,' zeg ik. 'Ik verveelde me. Mijn vader geeft al zijn aandacht aan mijn broertje.' Ik trok wat grassprietjes uit de grond.
    Ik hield van de natuur, als sinds ik kind was.
    'En jij?' vroeg ik. 'Wat doe jij hier?'


    Never grow up, it's a trap.

    The Huntsman

    Kristie zet een stap naar achter vlak voordat ik haar confronteer met haar echte naam, Kristie. Echter zet ze al snel weer een grijs op haar gezicht. "Dat... Mag je zelf weten Huntsman..." ze neemt plaats op haar tafel en blijft mij aankijken. "Wat snap je dan nog niet?" ik zie een vragende blik. Dit alles viel zo erg mee in vergelijking met The Evil Queen. Ik was 'gevangenen' genomen door mijn eigen dochter en ze dreigde met woorden en een mes. Ik had overduidelijk de overmacht hier. Ik kon het gespreksonderwerp behandelen en zij ging er gewoon op in. Zij had dan wel magie, maar die gebruikte ze niet. "Ik snap vrij veel, maar iets moet je me vertellen." Ik moest nog niet alles zeggen. Nee, ik moest langzaam beginnen. "Hoe heb je me precies gevonden?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Ik snap vrij veel, maar iets moet je me vertellen." Fijn om te weten dat hij veel snapt, ik had ook niet verwacht dat hij dom was. "Hoe heb je me precies gevonden?" een zucht verlaat mijn lippen, hoe heb ik dat eigenlijk gedaan? Ik wist het gewoon ineens, ineens door die vloek...
    "Toen ik mijn magische krachten kreeg wist ik het gewoon ineens..." zeg ik langzaam, eigenlijk wel jammer dat ik zijn hart er niet uit kan halen, dan had ik hem pijn kunnen doen, dat kan nu ook maar ik vind het een lastige spreuk. Je moet je concentreren net zolang totdat diegene pijn krijgt, maar The Huntsman deed nog niet zoveel dus het maakt ook eigenlijk niet uit...
    "Snap je het nu?"


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Een zucht verlaat mijn lippen. Nu ik over dit alles zo nadenkt is het best wel gek dat ik hier nu zo samen met mijn dochter zit. Ik had nooit verwacht dat onze paden elkaar zouden kruizen en als ze dat deden... Ja, wat dan? Op zijn minst had ik geen Dark Magic verwacht. Ook had ik verwacht haar niet te herkennen, maar op één of andere manier toen we hier aankwamen wist ik het. Was het door wat ze zei of kwam het door haar handelingen? "Toen ik mijn magische krachten kreeg wist ik het gewoon ineens..." klinkt het langzaam uit haar mond. "Snap je het nu?" vraagt ze vervolgens. Meende ze dit serieus? Dit was haar antwoord? Hoe kon ik dit alles snappen. "Nee," zeg ik dan ook direct. "Ik snap niet hoe je dat als antwoord kan geven, Kristie." ik kijk haar confronterend aan. "Ik denk dat je helemaal geen 'wraak' wilt nemen op je vader, maar" ik vertoon geen emoties in mijn gezicht. "dat je hem gewoon eens wilde opzoeken. Je hebt wel een goede dekmantel met die Dark Magic, maar als je wraak wilde nemen had je dat allang gedaan."


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Nee," zegt hij meteen, ik kijk hem geïrriteerd aan, hoe moet ik het anders uitleggen? "Ik snap niet hoe je dat als antwoord kan geven, Kristie." ik sla mijn handen over elkaar, meent hij dit!? Why! "Ik denk dat je helemaal geen 'wraak' wilt nemen op je vader, maar" hij moet op dit moment niet denken, hij kan niet weten wat ik wil, wanneer ik iets wil en waarom "dat je hem gewoon eens wilde opzoeken. Je hebt wel een goede dekmantel met die Dark Magic, maar als je wraak wilde nemen had je dat allang gedaan." er komt een grijns op mijn gezicht,
    "Weet ik, ik vind het leuker om..." ik ben even stil, "Tja hoe zeg je dat?" ik doe alsof ik nadenk, "Iemand te slopen en niet meteen alles te uiten..." ik doe een stapje naar voren, "Stap voor stap, langzaam... Totdat diegene smeekt om genade..."


    When you see me, I'm not here