• Speeltopic 3

    The Evil Queen
    Not Having Someone, That's The Worst Curse Imaginable


    Ik was te druk met mezelf bezig, nou eerder met de vloek bewerken. Ik wilde doen wat Rumple me opdroeg, de vloek veranderen. Er vlogen honderden gedachtes als een razende door mijn hoofd heen, als ik hem niet snel bewerkte zou Rumple me vermoorden. Ik merkte dat Jo en Rumple weg waren en zag Raven ook nergens. Ik was voor de eerste, nee, tweede keer in mijn leven bezorgd om Raven. Daarom gaf ik de bewakers de opdracht om haar te zoeken, en daarnaast ook Jo. Misschien was Jo een vriendin van Raven? Ik zelf ging zitten voor een kopje thee, daar krijg ik goede plannen van. Bij het eerste slokje had ik het, gewoon de vloek terug draaien door de spreuk omgekeerd op te zeggen! Ik zou het meteen tegen Rumple vertellen als ik het veranderd heb, zo snel als ik kan liep ik naar mijn ketel en zocht de spreuk. Ik was er klaar voor, maar was ik niet iets vergeten... O ja, ik heb Raven nodig...
    [/columns


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    The Huntsman

    Ik werp nog een blik achter me als ik uit het paleis van The Evil Queen ontsnap ben. "Gaan we ergens heen?" ik kijk verbaast op als er opeens een blond meisje voor me staat met een grijzend gezicht. "Aan die vrouw kan je niet ontsnappen, en al helemaal niet als ze je hart heeft Huntsman..." Wie was dit meisje? Hoe kon ze weten wie ik was? Werkte zij ook voor Regina? Dat zou wel verklaren waarom ze dit alles wist. "Wat wil je doen? Me uitleveren aan haar?" vraag ik het meisje. Ik steek mijn handen naar haar uit met mijn polsen tegen elkaar aan. "Ga je gang, claim de beloning." ik kijk het meisje met een pokerface doordringend aan. "Waar wacht je op?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Wat wil je doen? Me uitleveren aan haar?" vraagt hij, hij steekt zijn handen naar boven en houd ze tegen elkaar "Ga je gang, claim de beloning." er komt een valse lach op mijn gezicht, ik hoor niet bij Regina maar ik wacht al jaren op dit moment, wraak nemen op mijn vader... "Waar wacht je op?"
    Ik toverde een touw om zijn polsen, "Ik hoor niet bij Regina..." fluister ik vals, "Ik hoor bij mezelf..." mijn blik gaat naar zijn ogen, zou hij me begrijpen, "Dus sta op en loop mee..."


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Er komt een een valse glimlach op haar gezicht, het is zo'n zelfde soort glimlach van Regina. De glimlach dat ze iets slechts van plan was. Er verschijnt een touw om mijn polsen en ik kijk haar verbaast aan. Ik had hier dus te maken met iemand die magie had. "Ik hoor niet bij Regina..." fluistert ze vals, "Ik hoor bij mezelf..." onze blikken kruisen elkaar, maar mijn blik veranderd niet. "Dus sta op en loop mee..." Ik deed wat mij werd opgedragen en stond op. "Mag ik vragen wie mijn nieuwe 'meesteres' is?" het woordje meesteres sprak ik overdreven uit. "En zou ik ook mogen weten waar we naar toe gaan?" ik bestudeer het touw en merk dat ik deze knoop ken. Kwestie van een beetje ploeteren, maar dan was ik zo weg.


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down



    Hij deed wat ik hem vroeg wat ik slim was anders had ik hem veel pijn gedaan, "Mag ik vragen wie mijn nieuwe 'meesteres' is?" ik keek hem vernietigend aan, meesteres klinkt zo... zo vervelend, "En zou ik ook mogen weten waar we naar toe gaan?"
    Ik draai me om en loop een klein stukje achteruit zodat ik hem kan zien en we toch vooruit komen, "Cloë Sky...." zeg ik langzaam, als ik Kristie zou zeggen zou hij het misschien weten, ik heb werkelijk geen idee wat hij van zijn 'dochter' weet, "En we gaan naar mijn huisje..." ik loop een klein stukje verder, "En probeer maar niet te ontsnappen, ik heb magie..." zeg ik nog snel, in de verte zag ik mijn huisje al.


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Ik krijg een vernietigende blik van het meisje. Ik zou spontaan dood op de grond vallen. Ze draait zich verder om naar mij en loopt achteruit en blijft mij aankijken.
    "Cloë Sky...." zegt ze langzaam, waarna ik een klein knikje geef als dank. Ze had immers ook niks kunnen zeggen. "En we gaan naar mijn huisje..." ik geef opnieuw als dank een klein knikje. "En probeer maar niet te ontsnappen, ik heb magie..." zegt ze er snel achteraan. Ik de verte zie ik al een huisje verschijnen. "Ik zou niet durven te ontsnappen." zeg ik sarcastisch. Ik heb vele ontsnappingspogingen gedaan bij Regina, maar spijtig genoeg waren deze allemaal gefaald.


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down



    Mijn vader gaf een paar knikjes als dank, ik dacht dat hij anders was, gemener enzo, dan zou het makkelijker zijn om wraak op hem te nemen. Ik moet de woedde door me heen laten gaan, ineens kwam het boze in me op, het kwade. Mijn ogen werden heel even zwart maar veranderden snel weer naar mijn eigen kleur, "Ik zou niet durven te ontsnappen." zegt mijn vader sarcastisch. Ik rol met mijn ogen, toch besluit ik het te negeren.
    Even later kwam ik aan bij het huisje, eigenlijk was het niet een heel groot huisje maar wel erg mooi. Duister maar mooi. Ik keek even om me heen, er waren hier wel wolven hollen enzo, ze waren hier vaak maar ik had nooit zo'n goede band met ze als bij Snowy. Ik bleef voor mijn deur stilstaan, en draaide me weer naar The Huntsman, 'Hoe is het, om gevangen te zijn door de Evil Queen?" vraag ik vals.


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Ik kijk Cloë met opgetrokken wenkbrauw snel even aan, maar richt al snel mijn blik weer richting het huisje wat steeds dichterbij kwam. Waren haar ogen nou net helemaal zwart? Ik besloot er geen aandacht aan te geven. Ik had het me waarschijnlijk ingebeeld. We waren aangekomen bij het huisje wat er vrij duister uit zag. Als ik het goed zie, zie ik een wolvenhol dicht in de buurt en wanneer ik goed om me heen kijk zie ik dat dit gebied rijk aan wolven is. Cloë en ik hadden dus iets gemeen, wolven. We gingen nog niet naar binnen, want Cloë draaide zich om naar mij. 'Hoe is het, om gevangen te zijn door de Evil Queen?" vraagt ze vals. "1. Jij bent geen Evil Queen en twee, ze heeft mij niet gevangen. Jij hebt mij gevangen genomen." ik liet mijn vastgebonden polsen opnieuw zijn. "Maar ik begrijp wat je bedoelt," zeg ik snel om haar niet al te boos te laten worden. "Het was te doen," zeg ik vervolgens. "Je raakt eraan gewend."


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "1. Jij bent geen Evil Queen en twee, ze heeft mij niet gevangen. Jij hebt mij gevangen genomen." hij liet zijn polsen zien waardoor ik hem geërgerd aankijk. "Maar ik begrijp wat je bedoelt," zegt hij snel waardoor ik grijns,"Het was te doen, je raakt eraan gewend." ik knik,
    "En hoe is het om door een 16 jarig meisje overmeesterd te worden..." ik kijk hem vals aan, laat ik maar niet zeggend dat ik 10 ben maar ben verouderd naar 16 plus zijn dochter ben. Toch zijn er een paar kenmerken die ik heb en hij ook heeft.


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    Cloë gaf me een klein knikje dat ze me begreep. "En hoe is het om door een 16 jarig meisje overmeesterd te worden..." opnieuw zie ik die valse blik in haar ogen. "Kunnen we naar binnen gaan?" vraag ik licht geïrriteerd. "Ik weet niet of je het bent vergeten, maar ik had me overgegeven voordat je iets had gedaan en dat noem jij overmeesteren?" vraag ik lachend. "Wat ben jij eigenlijk van plan met mij? Je hebt niks aan mij. Een kneepje in mijn hart en ik ren Regina's kant op. Ik ben nog steeds haar slaaf, zij heeft mijn hart." ik kijk haar serieus aan. "dus, wat is je plan?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Ik weet niet of je het bent vergeten, maar ik had me overgegeven voordat je iets had gedaan en dat noem jij overmeesteren?" vraagt hij lachend, ik kijk hem rustig aan, ik liet hem wel hierheen lopen dus wat lult hij nou... "Wat ben jij eigenlijk van plan met mij? Je hebt niks aan mij. Een kneepje in mijn hart en ik ren Regina's kant op. Ik ben nog steeds haar slaaf, zij heeft mijn hart." opeens kijkt hij me serieus aan "dus, wat is je plan?"
    "Oh gewoon wat wraak nemen..." zeg ik luchtig terwijl ik mijn deur opendoe, "Komt u binnen in mijn nederige huisje..." zeg ik overdreven aardig en sarcastisch. Ik kijk naar binnen, Snowy is er nog, ik had haar opgezet. Ik blijf in de ogen van Snowy staren, het is soms net alsof ze nog leeft... "Huntsman..." zeg ik weer wat harder.


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    "Oh gewoon wat wraak nemen..." zegt ze luchtig terwijl ze de deur van haar huis opent, "Komt u binnen in mijn nederige huisje..." het klinkt overdreven aardig, maar tien keer zo sarcastischer. Ik volg Cloë naar binnen en zie een opgezette wolf staan. Aan de blik van Cloë te zien hadden zij een speciale band samen. "Huntsman..." ik schrik op van het harde gepraat van haar. "Je wilt wraak?" vraag ik haar. Ik kijk even waar ik kan gaan zitten, maar besluit om te blijven staan. "Ik stel misschien veel vragen, maar" ik blijf even stil en bedenk of ik het wel moet vragen. "Wat heb ik jou ook alweer aangedaan?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    "Je wilt wraak?" ik rol met mijn ogen, "Yes, don't ask stupid questions..." zeg ik tegen hem. "Ik stel misschien veel vragen, maar" Hij blijft even stil waardoor ik hem doordringend aankijk, "Wat heb ik jou ook alweer aangedaan?" een Ah kan mijn mond niet verlaten,
    "Kijk de reden is, je hebt iemand die ik ken veel pijn gedaan..." ik kijk hem kalm aan, "Ik kom voor haar wraak nemen..." ik grinnik, "En dit is een mooie gelegenheid..."


    When you see me, I'm not here

    The Huntsman

    "Kijk de reden is, je hebt iemand die ik ken veel pijn gedaan..." mijn mond valt open van verbazing. Had ik iemand pijn gedaan? Ik was juist degene die veel pijn heeft gekregen, maar ik liet dit niet merken. Ik dacht terug aan de laatste zoen met Emma, net voor mijn dood..."Ik kom voor haar wraak nemen..." Cloë grinnikte, "En dit is een mooie gelegenheid..." ik gaf een klein knikje. "Doe wat je niet laten kan. Ga je gang. Doe het langzaam of doe het snel. Wat jij wilt."


    Do I look like Mother Teresa?

    Red Riding Hood

    Ik had mijzelf tot wolf getransformeerd, momenteel had ik even geen zin in contact met mensen. Wat dat betreft waren dieren veel makkelijker en vooral ook eerlijker. Daar was het leven zoals het is, zonder anderen opzettelijk pijn te doen. Zonder stomme vloeken die alles verpesten. Zachtjes kwamen mij poten neer op het zachte bladerdek dat de bodem van het bos bedekte. In een drafje struinde ik wat door het bos heen, er kwam een konijntje op mijn pad dat ik achterna schoot. Ik staakte mijn jacht toen ik geluiden hoorde naderen in westelijke richting. Ik stond stil en luisterde om extra informatie te verzamelen, ook rook ik een bekende geur. Het was the Huntsman, maar hij was niet alleen.Zachtjes sloop ik dichterbij. Op een afstandje zag ik een jong meisje en inderdaad the Huntsman lopen. Maar the Huntsman leek geboeid te zijn. Was hij nou echt zo slecht dat hij door zo'n jong meisje gevangen kon worden genomen? Ik zou hem makkelijk kunnen bevrijden, maar besloot het niet te doen. Al mijn pogingen om hem te redden hadden het alleen maar erger gemaakt. Bovendien was ik benieuwd naar het onbekende meisje. Voorzichtig volgde ik het tweetal die naar een huisje liepen. Vreemd dat huisje was mij nog nooit eerder opgevallen, ik kwam ook weinig in dit deel van het bos. Ik vroeg mij af wie het meisje is en waarom ze the Huntsman gevangen heeft genomen. Als het tweetal het huisje binnentreden nestel ik mijzelf in de struiken neer, niet van plan deze plek te verlaten totdat zij hier weer weggaan.


    When you believe your dreams come true