• Speeltopic 3

    Kristie Star / Humbert, Cloë Sky
    I Bleed when I Fall Down, I'm Only Human, And I Crash and I Break Down


    Mijn vader zijn mond ging open van verbazing wat een valse glimlach op mijn gezicht betekende, "Doe wat je niet laten kan. Ga je gang. Doe het langzaam of doe het snel. Wat jij wilt." ik grinnik,
    "Ik doe helemaal niets pijnlijks, of nog niet..." ik ben even stil en loop naar hem toe zodat onze gezichten nog maar 2 of 3 centimeter bij elkaar verwijdert waren, "Ik ga je iets vertellen..." ik kijk hem glimlachend aan, niet eens zo vals, toch voelde ik het wel zo.


    When you see me, I'm not here

    Rumplestiltskin
    Raven kwam woedend naar me toe en zorgde dat ik geen magie kon gebruiken ik begon te lachen echt iedereen probeert om te zorgen dat ik geen magie gebruik, ik heb de idiootste probeersel al gezien en steeds dachten ze dat het was gelukt maar in werkelijkheid hield ik ze maar voor de gek en deed ik maar net alsof ik geen magie meer kon gebruiken en dat deed ik nu ook, de enigste wat er voor zorgt dat ik geen magie kan gebruiken is de armband van Peter Pan en die heeft... nou ja die heeft alleen hij. Weer lachte ik. maar keek haar daarna dood serieus aan, ik voelde al de laatste tijd dat de duisternis steeds meer mijn lichaam begon over te nemen en dat toen ik gister naar mijn hart keek zelfs de laatste lichtpuntje donker werd, nu is al mijn liefde weg en zit er nu alleen nog maar haat, woede en macht in me.
    'Lieve Raven ik deed alleen maar wat ze verdiende, ik doe alleen maar wat jullie verdienen.' mijn ogen werden heel even zwart maar werden daarna weer amber kleurig, ik had ineens heel erg de neiging om haar, nee om gewoon iemand te vermoorden.

    Oliver Wood/The masterthief
    Ik haalde iets uit mijn zak en draaide me om naar Linde. 'Hier, deze is voor jou, het komt uit Aredelle en heb ik zelf van de koningin gekregen.' het was een mooie zilveren ketting, ik wist niet of zei zo meisje was die er van hield waarschijnlijk niet maar dit was dan ook meer om te laten zien dat ik aan haar dacht in al die tijd dat ik weg was en ik haar in de steek had gelaten, gelukkig leefde ik nog en al was ik nog wat ziek was ik toch blij met mijn besluit om terug te komen. Even hoeste ik en kromp ik in elkaar maar al snel herstelde ik mezelf.

    Eliana Gold
    Ik liep de grot uit Raven was ineens weg en Jo en al die andere slangen ook ineens ik snapte er niks van maar het boeide mij ook niet, ik was net de grot uit en liep naar de rand van het bos toen ik ineens een hevige steek kreeg in mijn buik het mandje met bessen liet ik vallen en ik leunde met mijn hand tegen de boom aan ik probeerde magie te gebruiken om Odin te roepen, ik wist niet waar hij was maar het lukte me niet mijn buik deed veelste pijn en even schreeuwde ik het uit. Het mag niet nu komen, niet nu. oke, het mocht best wel nu komen dan was ik eindelijk van die vervelende buik af maar toch ik wil niet hier alleen in het bos gaan bevallen, hopelijk zou Odin iets voelen dat er iets mis is en me komen zoeken.

    Avan Gold
    Alleen liep ik in het bos, ik was mijn mama kwijt ik wist niet waar mijn papa was, mijn zussen. Waar waren ze? ik ben bang, en hoop snel iemand tegen te komen die ik kan vertrouwen stel je voor dat ik dadelijk een of andere wolf tegen kom, of andere gevaarlijke dieren of mensen die me iets aan willen doen.
    Ow help...

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    'Hier, deze is voor jou, het komt uit Aredelle en heb ik zelf van de koningin gekregen.' ik keek op toen mijn vader tegen me begon te praten, hij gaf me een mooie ketting. Ik voelde me warm worden van binnen, hij dacht dus aan me.
    "Dankje..." zeg ik zacht en deed hem om. Opeens kromp mijn vader in elkaar, "Pap wat is er?" vraag ik bezorgd terwijl ik hem probeer overeind te houden.
    Odin Ravens
    "A Moment you'll Never Remember"


    "A Person you Never Forget..."

    Ik vloog wat rond toen ik ineens Avan zag lopen, alleen. Dat klinkt niet erg goed, helemaal niet omdat ik zijn oom ben, is hij verdwaalt? Ik verander in een mens en loop langzaam op hem af, hij moet nu niet bang worden. "Rustig Avan, vertrouw me..." zeg ik meteen. Opeens voelde ik het, Eliana, er was iets met haar! "Kom mee..." ik wacht niet op zijn antwoord, kent hij me wel? Geen idee. Ik hoop dat hij achter me aan komt. Ik zag het bijna meteen, Eliana, "Eliana!" roep ik uit, "Gaat het? Wat is er? Komt het?" er gingen enorm veel vragen door mijn hoofd heen, Eliana, eindelijk gevonden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Avan Gold
    Een man kwam naar me toe eerst was hij een zwarte vogel en toen ineens een mens angstig liep ik achteruit. 'Rustig Avan, vertrouw me...' zei hij meteen ik wist niet hoe hij mijn naam wilde maar om de een of andere reden voelde ik dat ik hemm inderdaad kon vertrouwen. 'Kom mee,' zei hij maar zonder op antwoord te wachten liep hij weg met mijn kleine beentjes liep ik hem dan toch achterna. 'Eliana!' hoorde ik hem de naam van mijn zus roepen, hij riep naar haar toe en ik rende naar haar toe. 'Eliana!' zei ik vrolijk en ik ging bij haar zitten ik zag dat ze pijn had. 'Gaat het? Wat is er? Komt het?'
    Ik keek haar aan en daarna naar haar buik, die nogal dik was. 'Heb je teveel gegeten?' zei ik tegen haar niet begrijpend wat er was.


    Eliana Gold
    Ik zag dat de ambrosia die mij het eeuwige leven kon geven er ook uit was gevallen snel raapte ik die op en stopte ik die snel weg die at ik later wel op als die verrekte pijn weg was. Ik hoorde ineens mijn naam en keek die kant op. Odin met de kleine Avan kwam naar me toe, Avan kwam naast me zitten en ik aaide verzwakt even over zijn hoofdje. 'Gaat het? Wat is er? Komt het?' ik keek Odin aan maar voordat ik antwoord kon geven zei Avan iets waardoor ik even moest grinniken. 'Ja het komt.' daarna keek ik Avan aan. 'Je zus, krijgt een baby.'


    Oliver Wood
    'Pap wat is er?' vroeg ze bezorgd en ze ondersteunde mij, ik keek haar aan glimlachend. 'Niks om je zorgen over te maken lieverd, het gaat goed.' loog ik tegen haar. Het was moeilijk om tegen je eigen kind te zeggen die je jaren niet meer hebt gezien te moeten zeggen dat je dood gaat.
    Ik wil haar niet weer pijn doen, misschien is er wel een oplossing, eigenlijk moet ik eens met Regina praten die kan me vast wel helpen met haar magie.

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    'Niks om je zorgen over te maken lieverd, het gaat goed.' ik keek mijn vader onderzoekend aan, hij loog. Toch besluit ik er niets over te zeggen, als hij het nodig vind om erover te liegen moet hij dat zelf weten. "Oké..." zeg ik zacht.
    Odin Ravens
    "A Moment you'll Never Remember"


    "A Person you Never Forget..."

    'Ja het komt.' zei Eliana, ik keek haar glimlachend aan, toch was ik bang, stel je voor dat ik geen goede vader ben. 'Je zus, krijgt een baby.' ik kijk naar Avan, dit moet snel gebeuren, "Komt het nu, op dit moment of hebben we nog tijd om je naar ons huis te brengen.." vraag ik bezorgd. ik ben enorm bezorgd. Straks gaat het niet goed of ben ik geen goede...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Eliana Gold
    Hij keek me glimlachend aan, maar voelde dat hij om de een of andere reden bang was. 'Je zus, krijgt een baby.' hij keek naar Avan. 'Komt het nu, op dit moment of hebben we nog tijd om je naar ons huis te brengen.' vroeg hij bezorgd. 'We hebben nog tijd maar moeten snel zijn.' zei ik. Het deed zo pijn dus als hij nou even stopte met praten en me gewoon naar huis bracht en mijn lieve kleine broertje mee nam dan was ik blij.


    Oliver Wood
    Ze keek me onderzoekend aan ik wist dat ze me niet geloofde ze was te slim echt een kind van mij en haar moeder 'Oke,' zei ze, ik glimlachte zwakjes naar haar.
    'Ík moet even wat regelen ik zie je later weer.' zei ik tegen haar en gaf haar een kus op haar voorhoofd snel liep ik de kasteel in van Regina.
    'Regina!?' riep ik zachtjes maar onzeker. Geen idee of ik hier eigenlijk wel goed aan deed.

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    'Ík moet even wat regelen ik zie je later weer.' zei mijn vader terwijl hij een kus op mijn voorhoofd gaf. Hij liep naar het kasteel van Regina, ik blijf staan en kijk hem na, tranen branden in mijn ogen, er is iets. Ik ga op de grond zitten, pak een stokje en maak wat figuurtjes in de grond.
    Odin Ravens
    "A Moment you'll Never Remember"


    "A Person you Never Forget..."

    'We hebben nog tijd maar moeten snel zijn.' ik bedacht me geen moment en pakte haar voorzichtig op, liep een klein stukje en keek toen naar Avan, "Avan kom je?" vraag ik, dan draai ik me weer om en loop een stukje verder.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    The Evil Queen
    Not Having Someone, That's The Worst Curse Imaginable


    Ik vloekte toen ik Oliver hoorde. 'Geen tijd! Ik moet een vloek opheffen!' Ik deed alles in de pan en deed mijn hand erin. Het spul gaf groen licht, de tijd kwam eraan dat ik zelf mijn vloek ophef. Blijkbaar had ik Raven niet nodig. 'Oliver... Weet jij hoe je een vloek op moet heffen om het leven van het kind van je dochter te redden?' Ik sprak misschien een beetje snel, maar ik had geen tijd...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Avan Gold
    Hij bedachte geen moment en tilde mijn zus op, ze had erge pijn zag ik aan haar en hoopte dat ze snel weer pijnvrij was, hij liep een klein stukje en keek toen naar mij. 'Avan kom je?' vroeg hij ik schrok even op uit mijn gedachtes, ik knikte en snel als mijn kleine beentjes konden rende ik naar hem toe. Ik wilde wat vragen aan die man iets tegen hem zeggen maar ik hield wijselijk mijn mondje hij is nu met andere dingen bezig, met mijn zus die een baby krijgt, wat betekent dat dan voor mij?


    Oliver Wood
    ''Geen tijd! ik moet een vloek opheffen!' ik liep naar het geluid toe en zag Regina allerlei dingen in een pan doen, okee dan weird. 'Oliver... weet jij hoe je een vloek op moet heffen om het leven van het kind van je dochter te redden?' ze sprak wat snel en had moeite het wat te volgen. 'Is je dochter zwanger?' was het eerste wat er in me opkwam maar al snel schudde ik mijn hoofd. 'Ik heb er wel eens iets over gelezen er zijn verschillende dingen mogelijk, om het leven dat dat kindje te redden moet je het leven van iemand anders op offeren.' weer dacht ik even na. 'Ook kan het dierbaarste bezit van de moeder helpen.'
    Ik hoopte dat ik het me goed herinnerde en dacht nog eens of er meer was.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 13:09 ]

    Odin Ravens
    "A Moment you'll Never Remember"


    "A Person you Never Forget..."

    Gelukkig rende Avan achter me aan terwijl ik stevig doorstapte. Na even gelopen te hebben kwamen we bij ons kasteel, het was best groot. Ik deed de deur open en legde Eliana op haar bed, hopelijk komt het goed. "Avan haal eens een vochtig doekje..." roep ik, hopend dat Avan het hoorde en in ieder geval met ons was meegelopen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    The Evil Queen
    Not Having Someone, That's The Worst Curse Imaginable

    'Niet Raven... Ook niet Divergent. Eliana!' Ik keek in de boeken en zuchtte. Ik heb geen tijd om naar Eliana toe te gaan. Dus... Je moet me vermoorden. Ik keek hem aan en sloot het boek. Er ging een traan over mijn wang, maar ik kon niet anders. Ik heb het Rumple belooft... En ik kon het Eliana niet aan doen. Ik pakte 1 van mijn beste messen en gaf het aan Oliver. 'Alles voor mijn 3 dochters... Geef Raven aan Rumple en zorg dat zei ook een goed thuis krijgt bij hem...'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 13:14 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Oliver Wood
    'Niet Raven... Ook niet Divergent. Eliana!' zei ze, ik schrok even de dochter van de Dark one, sinds wanneer? ach maakt ook niks uit. Ze keek me aan sloot het boek en een traan rolde over haar wang. 'Jou vermoorden?' ik schudde heftig mijn hoofd. 'Ik heb vele erge dingen gedaan maar ik heb nooit iemand vermoord en dat wil ik ook niet.' ik liep naar haar toe en pakte voorzichtig haar schouders vast. 'Ik ben al jaren ziek, soms gaat het beter, soms zit ik op het randje van de dood en hoe dan ook nu ben ik nog steeds stervend.' ik zucht even diep als ik aan me dochter denk die ik zeer binnenkort achter moet laten, alleen op deze wereld. 'Alsjeblieft dood mij, ik offer me vrijwillig op.' mijn stem trilde even maar ik probeerde dat zo goed mogelijk te onderdrukken.


    Avan Gold
    Deze kasteel van hun had ik nog nooit gezien het zag er best wel leuk uit maar enger dan de kasteel van mijn vader, ik volgde hun de slaapkamer van Eliana in de man legde haar op bed. 'Avan haal eens een vochtig doekje.' ik knikte en liep gelijk een deur door dat aan de zijkant van haar kamer bevond ik vermoede dat dit haar badkamer was en dat klopte ook snel pakte ik een doekje en maakte ik die nat, ik liep de badkamer uit, zag mijn zus even kreunen van de pijn waardoor ik even twijfelde maar algauw liep ik door en gaf ik het doekje aan de man. 'Alsjeblieft.'

    Odin Ravens
    "A Moment you'll Never Remember"


    "A Person you Never Forget..."

    Ik keek achter me, Avan was gevolgd, gelukkig... Hij rende weg en kwam terug met een vochtig doekje, wat een schatje, 'Alsjeblieft.' zei hij en gaf me het doekje. Ik legde het doekje op Eliana haar voorhoofd, "Je kunt het..." fluister ik bemoedigend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    The Evil Queen
    Not Having Someone, That's The Worst Curse Imaginable

    Ik zuchtte. 'Dan ben ik alsnog dood, want Linde vermoord me.' Ik kijk hem aan. 'Raven haalt je voor Linde uit het dodenrijk.' Ik loop naar het kastje en zie een hart van een onbekend persoon. Ik pak het en heb geen idee van wie. Ik gooi het in de pan en meteen begint het te borrelen. Ik hoef niks uit te spreken. Er gebeurd van alles tegelijk. Er ontstaan zwarte wolken aan de ene kant en witte aan de andere kant. De spreuk die ik eerder heb opgezegd zegt de pan nu zelf en het gaat met de wind mee... Harten breker harten verwoesten... Alles heelt alles staat op... De zwarte wolken verdwijnen en er ontstaat een blauwe lucht... 'Is het gelukt?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Oliver Wood
    Ze zuchtte. 'Dan ben ik alsnog dood, want Linde vermoord me.' daar heeft ze zeker wel gelijk in. 'Raven haalt je voor Linde uit het dodenrijk.' Ze liep naar het kastje waar blijkbaar een hart inzat geen idee van wie die was en dat wilde ik ook niet weten. Ze gooide het in de pan en gelijk begon het te borrelen. Er ontstaan zwarte wolken aan de ene kant en witte aan de andere kant. De pan zegt een of andere spreuk, beetje verward kijk ik naar heel deze tafereel. De zwarte wolken verdwijnen en er ontstaat een blauwe lucht. 'Is het gelukt?' vroeg ze. Ik knipperde even met mijn ogen en keek naar Regina. 'Uhm, ik denk het wel.' zei ik zachtjes.

    Eliana Gold
    Avan deed goed zijn best om Odin te helpen iets wat me heel even een glimlach bezorgde, hij legde het doekje op mijn voorhoofd 'Je kunt het...' zei Odin en ik glimlachte even zwakjes naar hem, ik kreunde en pufte en deed alles wat al die vrouwen die aan het bevallen zijn altijd doen tot het kindje er was.