• I N T E G R A T I O N      P R O G R A M     
    T H E      A T R I A N S

    Gebaseerd op TV-serie Starcrossed


    Let nog even niet op de foto's, die pas ik later aan


    VERHAAL
    Tien jaar geleden, op 5 september 2006, crashte er een ruimteschip neer in Bluewater, een klein Amerikaans stadje. Het deed er voor de mensen niet toe of zij in vrede kwamen, of duistere plannen hadden. Een felle strijd barstte los en de mensen vochten voor controle over hun nieuwe rivalen, een alien ras genaamd Atrians.
    Vandaag de dag zijn de Atrians gewend aan het leven op aarde, maar ze wonen in een zwaar bewaakt kamp, de Sector, om ze gescheiden te houden van de mensen. Voor het eerst wordt een groep Atrianen toegelaten op de middelbare school en universiteit van de stad, om de mogelijkheid van mens-en-alien integratie te testen. De ogen van niet alleen het hele land, maar van de hele wereld zijn gefocust op dit historische sociale experiment. Dit experiment zit vol met wantrouwen en angst van beide kanten, dus de grote vraag is of het zal slagen.
    In de RPG zal het gaan om de Atrians die naar de universiteit gaan. Zij zullen op de universiteits campus van Bluewater University wonen en een kamer delen met een menselijke studiegenoot.

    DE ATRIANS
    De Atrians komen van de verre planeet Atria en vluchtte naar de aarde omdat hun eigen planeet niet meer bewoonbaar was. Ze wonen allemaal in een militaire zone, De Sector. Ze worden 24/7 in de gaten te houden door het leger en moeten zich houden aan een strikte curfew. Wapens zijn hier verboden, al hebben sommige illegaal eentje weten te bemachtigen. De Atrians zijn over het algemeen behoorlijk intelligent en krijgen les in De Sector, dus kunnen het niveau van de universiteit prima aan. Veel mensen staan niet positief tegenover de Atrians, en andersom geldt het zelfde.

    Ze lijken erg op mensen, maar er zijn enkele verschillen. Zo hebben ze markeringen op hun lichaam, hierom worden ze ook wel Tatties genoemd. Deze markeringen lichten blauw op wanneer ze in contact komen met water en zijn uniek, dus elke Atrian heeft andere markeringen. De markeringen kunnen blauw, grijs en zwart zijn. Ze kunnen verwijderd worden, maar dit is extreem pijnlijk en lichten alsnog blauw op in contact met water. Ze hebben sowieso altijd een markering op hun gezicht. Verder hebben ze twee harten en kunnen ze onder water ademhalen. Ze hebben hun eigen taal (Sondiv), al zullen de meeste voornamelijk Engels gebruiken. Verder genezen ze sneller, hebben ze een beter zicht en kunnen ze sneller zwemmen. Ze zijn allergisch voor cafeïne. Er wordt ook geïmpliceerd dat alle Atrians panseksueel zijn, omdat ze niet van iemand houden op basis van geslacht.

    Onder de Atrians is er een groep die zichzelf The Trags noemt. Dit een extremistische Atrian groep die de rollen van de mens en Atrian willen omdraaien. Hun grote doel is om elke Atrian uit De Sector te krijgen en de menselijke samenleving over te nemen.

    De radicale groep van de mensen, heet Red Hawks. Zij geloven dat de Atrians bijbedoelingen hebben waarom ze naar de Aarde zijn gegaan, en geloven niet dat ze slechts gekomen zijn om vredevol tussen de mensen te leven. Ze geloven dat zij hier zijn om de aarde te koloniseren.

    ROLLEN

    Rol: Atrian of mens
    Naam:
    Leeftijd: 18 - 25
    Innerlijk: Niet alleen een lijstje met eigenschappen
    Uiterlijk: Voor de Atrians, denk er aan om ook de markeringen te beschrijven! Dit hoeft niet tot in de details, maar probeer specifiek te zijn met waar ze zich bevinden (dus niet gezicht, maar voorhoofd, niet arm, maar bovenarm).
    Geschiedenis:
    Mening over mensen/Atrians: Als je personage een mens is, geef je obviously een mening over de Atrians en vice versa.
    Relaties: Denk er hierbij aan dat de meeste Atrians en mensen met slechte voet staan op elkaar. Het is dus niet de bedoeling dat ze elkaar allemaal ontzettend aardig vinden.
    Studie:
    Extra


    Mensen (STOP MENSEN)
    • Madison Crawford || Alice Grezcyn || 1.4 || Velaris
    • Alexis Anna McAndrews || Olivia Holt || 1.3 || JudithSuzan
    • Tobin Anastasia Montgomery || Holland Roden || 1.3 || Ziegler
    • Ivy Wynter Keegan || Debby Ryan || 1.4 || Miall
    • Zachariah Isaac Sullivan || Dave Franco || 1.3 || Raccoon
    • Jack Kingsley || Enrico Ravenna || 1.4 || Sempre
    • naam || faceclaim || 1.4 || Anakin

    Atrians (STOP OP ATRIANS)
    • Robyn Pesarin || Pauline Hoarau || 1.4 || Syoxisia
    • Maxine Montrose || Ellie Martin || 1.6 || Velaris
    • Avery Saélihn Phelan || Kirsten Zellers || 1.2 || Canagan
    • naam || faceclaim || pagina || Asriel_Dreemurr
    • Neo Westwick || Matthew Daddario || 1.2 || Assassin
    • Aktaion Wortham || faceclaim || pagina || Trikru
    • Dash Sebastian Chambers || Gustin Grant || 1.2 || Ziegler
    • Milo Rhys O'Brien || Joshua Sasse || 1.4 || Miall



    REGELS
    • De huisregels van Quizlet gelden, obviously.
    • Je post bevat minimaal 250 woorden
    • Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    • Een reservering blijft maximaal vier dagen staan. Uitstel is natuurlijk mogelijk c:
    • 16+ is toegestaan
    • Relaties en andere zaken worden besproken in het praattopic
    • Niet buiten sluiten
    • Alleen ik open topics, tenzij ik iemand anders daar toestemming voor geef
    • Niet van te voren liefdesrelaties afspreken. Crushes zijn prima, maar als Jantje en Pietje elkaar bijvoorbeeld nog niet kennen, dan is het niet logisch als er afgesproken wordt dat ze verliefd worden op elkaar.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een vrouwelijke Atrian? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Natuurlijk c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh, interessant.
    Kheb een paar vragisch. :3
    Waar stuur ik de personages zijn/haar informatie naartoe? Hier? Of via een pb?
    En, zou ik een mannelijke Atrian kunnen claimen? XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik wil een man al weet ik nog niet of ik een mens of Artian zal nemen :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil graag een mannelijke mens Atrian. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 11:12 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zet jullie erbij wanneer ik op de laptop zit c:

    @Asriel. Heb je eerder RPGs gedaan? Ik vind het prima als dat niet zo is, maar misschien kun je dan de uitleg daarvoor doorlezen c: hier is een topic van, ik kan die alleen op mobiel niet vinden, dus zou iemand die hier misschien willen plaatsen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een vrouwelijke mens? Echt een gaaf idee!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Velaris schreef:
    Ik zet jullie erbij wanneer ik op de laptop zit c:

    @Asriel. Heb je eerder RPGs gedaan? Ik vind het prima als dat niet zo is, maar misschien kun je dan de uitleg daarvoor doorlezen c: hier is een topic van, ik kan die alleen op mobiel niet vinden, dus zou iemand die hier misschien willen plaatsen?


    Basis RPG uitleg
    Hoe maak ik een realistische rol


    Your make-up is terrible

    Mag ik een menselijke female rol?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik fc Matthew Daddario.


    Your make-up is terrible

    Iedereen staat erbij!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een mannelijk Atrian? Love this


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Mhm, ik twijfel. Mag ik voor de zekerheid een mannelijke Atrian reserveren?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velaris schreef:
    Ik zet jullie erbij wanneer ik op de laptop zit c:

    @Asriel. Heb je eerder RPGs gedaan? Ik vind het prima als dat niet zo is, maar misschien kun je dan de uitleg daarvoor doorlezen c: hier is een topic van, ik kan die alleen op mobiel niet vinden, dus zou iemand die hier misschien willen plaatsen?


    Ik heb wel eens eerder een RPG gedaan, :3 de RPG zelf werd alleen geen succes.

    Daarbij ik ben op Facebook RPG chats gewend,
    dit is ongeveer het zelfde, maar dan een veel groter bericht. :3

    Ik vroeg alleen waar ik mijn rol op moest sturen als ik die gedaan heb. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."