• I N T E G R A T I O N      P R O G R A M     
    T H E      A T R I A N S

    Gebaseerd op TV-serie Starcrossed


    Let nog even niet op de foto's, die pas ik later aan


    VERHAAL
    Tien jaar geleden, op 5 september 2006, crashte er een ruimteschip neer in Bluewater, een klein Amerikaans stadje. Het deed er voor de mensen niet toe of zij in vrede kwamen, of duistere plannen hadden. Een felle strijd barstte los en de mensen vochten voor controle over hun nieuwe rivalen, een alien ras genaamd Atrians.
    Vandaag de dag zijn de Atrians gewend aan het leven op aarde, maar ze wonen in een zwaar bewaakt kamp, de Sector, om ze gescheiden te houden van de mensen. Voor het eerst wordt een groep Atrianen toegelaten op de middelbare school en universiteit van de stad, om de mogelijkheid van mens-en-alien integratie te testen. De ogen van niet alleen het hele land, maar van de hele wereld zijn gefocust op dit historische sociale experiment. Dit experiment zit vol met wantrouwen en angst van beide kanten, dus de grote vraag is of het zal slagen.
    In de RPG zal het gaan om de Atrians die naar de universiteit gaan. Zij zullen op de universiteits campus van Bluewater University wonen en een kamer delen met een menselijke studiegenoot.

    DE ATRIANS
    De Atrians komen van de verre planeet Atria en vluchtte naar de aarde omdat hun eigen planeet niet meer bewoonbaar was. Ze wonen allemaal in een militaire zone, De Sector. Ze worden 24/7 in de gaten te houden door het leger en moeten zich houden aan een strikte curfew. Wapens zijn hier verboden, al hebben sommige illegaal eentje weten te bemachtigen. De Atrians zijn over het algemeen behoorlijk intelligent en krijgen les in De Sector, dus kunnen het niveau van de universiteit prima aan. Veel mensen staan niet positief tegenover de Atrians, en andersom geldt het zelfde.

    Ze lijken erg op mensen, maar er zijn enkele verschillen. Zo hebben ze markeringen op hun lichaam, hierom worden ze ook wel Tatties genoemd. Deze markeringen lichten blauw op wanneer ze in contact komen met water en zijn uniek, dus elke Atrian heeft andere markeringen. De markeringen kunnen blauw, grijs en zwart zijn. Ze kunnen verwijderd worden, maar dit is extreem pijnlijk en lichten alsnog blauw op in contact met water. Ze hebben sowieso altijd een markering op hun gezicht. Verder hebben ze twee harten en kunnen ze onder water ademhalen. Ze hebben hun eigen taal (Sondiv), al zullen de meeste voornamelijk Engels gebruiken. Verder genezen ze sneller, hebben ze een beter zicht en kunnen ze sneller zwemmen. Ze zijn allergisch voor cafeïne. Er wordt ook geïmpliceerd dat alle Atrians panseksueel zijn, omdat ze niet van iemand houden op basis van geslacht.

    Onder de Atrians is er een groep die zichzelf The Trags noemt. Dit een extremistische Atrian groep die de rollen van de mens en Atrian willen omdraaien. Hun grote doel is om elke Atrian uit De Sector te krijgen en de menselijke samenleving over te nemen.

    De radicale groep van de mensen, heet Red Hawks. Zij geloven dat de Atrians bijbedoelingen hebben waarom ze naar de Aarde zijn gegaan, en geloven niet dat ze slechts gekomen zijn om vredevol tussen de mensen te leven. Ze geloven dat zij hier zijn om de aarde te koloniseren.

    ROLLEN

    Rol: Atrian of mens
    Naam:
    Leeftijd: 18 - 25
    Innerlijk: Niet alleen een lijstje met eigenschappen
    Uiterlijk: Voor de Atrians, denk er aan om ook de markeringen te beschrijven! Dit hoeft niet tot in de details, maar probeer specifiek te zijn met waar ze zich bevinden (dus niet gezicht, maar voorhoofd, niet arm, maar bovenarm).
    Geschiedenis:
    Mening over mensen/Atrians: Als je personage een mens is, geef je obviously een mening over de Atrians en vice versa.
    Relaties: Denk er hierbij aan dat de meeste Atrians en mensen met slechte voet staan op elkaar. Het is dus niet de bedoeling dat ze elkaar allemaal ontzettend aardig vinden.
    Studie:
    Extra


    Mensen (STOP MENSEN)
    • Madison Crawford || Alice Grezcyn || 1.4 || Velaris
    • Alexis Anna McAndrews || Olivia Holt || 1.3 || JudithSuzan
    • Tobin Anastasia Montgomery || Holland Roden || 1.3 || Ziegler
    • Ivy Wynter Keegan || Debby Ryan || 1.4 || Miall
    • Zachariah Isaac Sullivan || Dave Franco || 1.3 || Raccoon
    • Jack Kingsley || Enrico Ravenna || 1.4 || Sempre
    • naam || faceclaim || 1.4 || Anakin

    Atrians (STOP OP ATRIANS)
    • Robyn Pesarin || Pauline Hoarau || 1.4 || Syoxisia
    • Maxine Montrose || Ellie Martin || 1.6 || Velaris
    • Avery Saélihn Phelan || Kirsten Zellers || 1.2 || Canagan
    • naam || faceclaim || pagina || Asriel_Dreemurr
    • Neo Westwick || Matthew Daddario || 1.2 || Assassin
    • Aktaion Wortham || faceclaim || pagina || Trikru
    • Dash Sebastian Chambers || Gustin Grant || 1.2 || Ziegler
    • Milo Rhys O'Brien || Joshua Sasse || 1.4 || Miall



    REGELS
    • De huisregels van Quizlet gelden, obviously.
    • Je post bevat minimaal 250 woorden
    • Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    • Een reservering blijft maximaal vier dagen staan. Uitstel is natuurlijk mogelijk c:
    • 16+ is toegestaan
    • Relaties en andere zaken worden besproken in het praattopic
    • Niet buiten sluiten
    • Alleen ik open topics, tenzij ik iemand anders daar toestemming voor geef
    • Niet van te voren liefdesrelaties afspreken. Crushes zijn prima, maar als Jantje en Pietje elkaar bijvoorbeeld nog niet kennen, dan is het niet logisch als er afgesproken wordt dat ze verliefd worden op elkaar.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gewoon in dit topic ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Gewoon in dit topic ^^


    Dat wilde ik dus weten. =3

    Je hebt mn naam in de topic fout gespeld. :| Nu voel ik mij slecht. :( TT*TT XD (Beetje te veel verschillende emoticons... Oeps)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 14:08 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    N E O      W E S T W I C K



    INNERLIJK


    Over het algemeen is Neo een beetje afstandelijk. Hij heeft een afstandelijke houding en komt hierdoor vaak een beetje nors over. Hij is niet de eerste met wie je vrienden wilt worden en hij is ook niet degene die snel vrienden maakt, hij is best een eenzaat soms. Toch is hij wel een goede vriend, hij is eerlijk, trouw en snel bezorgd als hij om je geeft. Je zou hem zelfs bijna zorgzaam kunnen noemen. Op het eerste gezicht lijkt hij niet erg spraakzaam, maar je kan best een gesprek met hem voeren. Hij heeft echter geen tijd voor bullshit en onzin, wat je ook duidelijk zal merken aan hem. Erg goed van vertrouwen is hij ook niet.

    Tegenover mensen is Neo soms ronduit wreed. Hij negeert ze in eerste instantie vooral, maar als hij dan al met ze praat, spuugt hij vooral lelijke namen en verwensingen uit. Ook is Neo snel agressief, wat wel te merken valt. Hij gaat een gevecht niet uit de weg en zal niet aarzelen om mensen pijn te doen, zeker niet als ze Atrians iets aandoen. Hij gelooft ook niet in onschuldige mensen.

    Neo is niet zo goed in het uiten van zijn emoties, waardoor hij dingen meestal opkropt. Woede kan hij goed uiten, maar andere dingen niet. Hierdoor is Neo ook niet zo goed in flirten of zeggen dat hij iemand leuk vind. Hij raakt vaak gefrustreerd omdat hij zijn eigen gevoelens niet al te goed snapt en jaagt hier vaker vrienden mee weg dan hij wilt.


    UITERLIJK


    Neo is 1,90 en hiermee toch best lang. Hij heeft brede schouders en een duidelijk afgetraind lichaam. Zijn huid heeft een blanke kleur van zichzelf en hij heeft enkele littekens, maar naast zijn markeringen geen tatoeages of piercings.

    Verder heeft Neo zwart haar en brede wenkbrauwen in dezelfde kleur. Zijn neus is recht en hij heeft volle lippen. Zijn ogen hebben een hazelnootkleur. Neo zorgt er altijd voor dat hij gladgeschoren is. Typerend is zijn 'resting bitchface'.

    De markeringen heeft Neo op een sierlijke wijze over zijn hele lichaam verspreid. De meest opvallende is een soort Z-vorm in zijn nek. Ze zitten allemaal aan de linkerkant van zijn lichaam, zijn boven en onderarm, op zijn schouder, rug en eentje op zijn zij en onderbuik. Hij heeft een uitzondering op de binnenkant van zijn rechter bovenarm. Op de linkerkant van zijn gezicht heeft hij ook drie stippen van zijn oog naar zijn oor lopen.


    GESCHIEDENIS


    Neo was pas net een tiener toen hij naar Aarde kwam. Hij heeft gezien hoe zijn vader neergeschoten werd en heeft veel Atrians om zich heen zien sterven door de aanvallen van mensen. Hij is zelf gevlucht, maar kort erna opgepakt en naar de Sector gebracht. Sindsdien vind hij mensen vreselijk, hij ziet ze als ondergeschikten en wilden.


    RELATIES


    — Dash Sebastian Chambers — Neo botst nog wel eens met Dash omdat ze allebei een totaal andere kijk hebben op mensen, maar hij heeft geen hekel aan hem.
    — Avery Saélihn Phelan — Avery is een jeugdvriendin, hun ouders waren close. Hij kent haar wat beter dan de rest en vertrouwd haar het meest.
    — Jack Kingsley — Neo gaat met Jack naar Trags meetings. Ze zijn vrienden geworden door hun mutuele haat voor mensen.
    — Zachariah Isaac Sullivan — Neo heeft een grondige hekel aan dit mens.


    STUDIE


    IT and computer science


    EXTRA


    — Neo zit bij de Trags, maar het is toch een tikkeltje te extremistisch voor hem, hoewel hij in hun idealen gelooft.
    — Hij is nog maagd.
    — Hij doet aan verschillende vechtsporten.
    — Hij zit in geen enkele club, maar spendeert wel veel tijd in de sportfaciliteiten op campus.

    ROL


    Atrian


    NAAM


    Neo Westwick

    GENDER: Masculine
    USAGE: Various

    From the prefix meaning "new", ultimately derived from Greek (neos).


    LEEFTIJD


    24 jaar





    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 18:30 ]


    Your make-up is terrible

    Asriel_Dreemurr schreef:
    (...)

    Dat wilde ik dus weten. =3

    Je hebt mn naam in de topic fout gespeld. :| Nu voel ik mij slecht. :( TT*TT XD (Beetje te veel verschillende emoticons... Oeps)


    Sorry ik had het op mobiel aangepast en je hebt niet een heel makkelijke naam ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik FC Joe Collier alvast c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    (...)

    Sorry ik had het op mobiel aangepast en je hebt niet een heel makkelijke naam ;x


    Valt best mee. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik FC Kirsten Zellers. ^^ Hopelijk lukt het me om vandaag alvast een opzet te plaatsen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DASH SEBASTIAN CHAMBERS
    “I wanted movement and not a calm course of existence.
    I wanted excitement and danger and the chance to sacrifice myself for my dreams"



    I am not a sundaymorning inside four walls
    with clean blood and organized drawers
    I am the hurricane setting fire to the forests
    at night when no one else is alive
    or awake
    however you choose to see it


    and I live in my own flames
    sometimes burning too bright and too wild
    to make things last
    or handle myself or anyone else
    and so I run run run run


    far and wide
    until my bones ache and lungs split and it feels good.
    Hear that people? It feels good
    because I am the slave and ruler of my own body
    and I wish to do with it exactly as I please


    ROL
    Een Atrian.


    NAAM
    Hij heeft de naam Dash Sebastian Chambers gekregen. Hij kent geen bijnamen en kan er ook totaal niet tegen als hij met iets anders dan Dash aangesproken wordt.


    LEEFTIJD
    Dash is drieëntwintig jaar oud.


    INNERLIJK
    Dash is niet makkelijk te beschrijven. Dit komt omdat de jongeman lang niet alles van zichzelf laat zien aan anderen, omdat hij zich het liefste niet kwetsbaar opstelt. Daarom houdt hij altijd voor anderen vast dat hij een niet te doorgronden jongen is die veel kan hebben en altijd met zijn woordje klaar staat. Dit is grotendeels ook waar. Dash is verwaand te noemen, omdat hij zichzelf beter vindt dan anderen en hij heeft altijd wel wat op te merken tegenover anderen. Hij is namelijk erg bevooroordeeld ingesteld. Zijn eerste indrukken van mensen tellen altijd erg zwaar en het zal je veel moeite kosten om zijn indruk te veranderen.
          Dash weet van zichzelf dat hij intelligent is en daar schept hij ook regelmatig over op. Hij kan domme mensen absoluut niet hebben en hij vindt mensen nogal gauw dom. Dash is echter wel behulpzaam. Als iemand om hulp vraagt, zal hij diegene altijd helpen. Hij vindt het leuk, maar ook belangrijk om de medemens te helpen. Dash is erg afstandelijk tegenover anderen, ongeacht wie zij zijn. Zelfs zijn familie komt niet dicht bij zijn gevoelens. Hij houdt zijn emoties en gevoelens voor zichzelf, omdat hij er niets om geeft om een open boek te zijn. Hij kropt liever alles op. Als hij een negatieve emotie toont, zal dat altijd woede zijn. Zijn verdriet stopt hij altijd ver weg.
          Dash vindt mensen erg fascinerend en wil het liefste zoveel mogelijk over hen te weten komen. Hij vindt zichzelf, ook al is dat heel erg buiten zijn persoonlijkheid, als Atrian niet meerwaardig tegenover mensen. Dash is erg nieuws- en leergierig ingesteld. Hij is altijd benieuwd en hij wil altijd meer weten, waardoor hij nogal bemoeizuchtig over kan komen. Daarnaast heeft hij vaak zijn woordje, maar ook zijn kritiek klaarstaan. Hij heeft een bepaalde drang tot perfectie en verwacht van iedereen niets minder dan perfectie. Daarom is hij veeleisend en erg kritisch tegenover zichzelf en anderen. Veel mensen zien niet hoe hij aan zijn eigen perfectionisme onderuit gaat. Hij kan zichzelf lang niet altijd tevreden stellen en daar heeft hij het erg moeilijk mee. Hij wil altijd meer, beter en slimmer zijn dan zijn vorige ik.
          Dash is onmogelijk om een fatsoenlijke discussie mee te voeren. Hij vindt namelijk altijd dat hij gelijk heeft en daar kan niemand iets aan veranderen. Je kunt met bewijs komen, hij zal je toch niet geloven. Daarom zullen de meesten ook geen discussie met hem aangaan. Als Dash iets doet, doet hij dat altijd met volledige passie. Hij is namelijk erg ambitieus en als hij iets doet, wil hij het altijd goed doen.


    UITERLIJK
    Dash' markeringen zijn voornamelijk te bekennen in zijn nek, op zijn rug en armen. Zijn linkerarm bevat meer markeringen dan zijn rechtarm, waarover ze in een soort cirkelvorm rondom zijn arm naar beneden lopen. Zijn nek is aan beide kanten bedekt. Aan de rechterkant van zijn gezicht lopen de markeringen door tot bijna de zijkant van zijn oog. Hij heeft niet veel markeringen op zijn onderlichaam, voornamelijk op zijn bovenlichaam. Zijn markeringen zijn voornamelijk zwart, af en toe lopen ze wat meer uit naar grijs.
    Verder is hij een lange jongeman van ongeveer 1,94M lang. Hij is vrij slank gebouwd waardoor hij langer lijkt dan dat hij werkelijk is. Hij heeft van nature wel wat spiermassa, maar niet erg veel. Dit komt dan ook omdat hij niet aan veel fysieke activiteiten doet. Hij heeft groene ogen die vaak grijs lijken door het licht. Voor een jongen heeft hij relatief lange wimpers, waar verschillende vrouwen jaloers op zijn. Zijn gezicht is vrij lang en smal, met een redelijk scherpe kaaklijn. Zijn tanden zijn ook relatief recht, maar lang niet perfect te noemen. Zijn haren zijn bruin van kleur en vallen over het algemeen redelijk warrig, maar hij weet het wel te temmen met wat water. Zijn kledingstijl is vooral te omschrijven als casual.


    GESCHIEDENIS
    Vader: Maxwell Theodore Chambers | 51 jaar
    Moeder: Talitha Meredith Chambers | 50 jaar
    Broer: Gunner Americ Chambers | 26 jaar


    RELATIES
    — Neo Westwick: Dash en Neo weten nog weleens te botsen met elkaar, omdat ze zo anders naar mensen kijken. Dash heeft geen hekel aan hem, maar vindt het wel moeilijk om met hem om te gaan.
    —Avery Saélihn Phelan: Dash kan het prima vinden met Avery, ze zijn dan ook bevriend met elkaar. Avery is het type dat Dash even terug kan roepen als hij weer eens bot is.


    STUDIE
    Journalistiek


    EXTRA
    — Bijzonderheden: Dash is linkshandig
    — Handicaps: Dash ziet met zijn linkeroog niet heel goed
    — Likes: Mensen, lezen, bezig zijn, observeren, warmte
    — Dislikes: Discussies, spelletjes, drukke mensen, jaloezie

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 22:55 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er nog iets hard nodig?

    Wat een super leuk idee trouwens!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    (Even een edit: want die zin was niet wat ik wilde zeggen. XD)

    Moet het persé met zoveel foto's? Ik vind het nogal onduidelijk als ik er zoveel moet gebruiken. Het liefst gebruik ik maar één foto...

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 15:05 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sempre schreef:
    Is er nog iets hard nodig?

    Wat een super leuk idee trouwens!


    Niet perse, maar een mannelijk mens zou het fijnst zijn, gezien daar nog maar twee van zijn ^^

    En dankje c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voeg zo trouwens nog een kopje toe aan het lijstje, namelijk wat je personage over de Atrians/mensen denkt. Dit hoeft niet perse onder dat kopje, maar wel in je rol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Niet perse, maar een mannelijk mens zou het fijnst zijn, gezien daar nog maar twee van zijn ^^

    En dankje c:


    Dan neem ik graag een mannelijk mens op me (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    “I've always loved the idea of not being what people expect me to be.”

    II Naam II
          Avery Saélihn Phelan
    II Leeftijd II
          Drieëntwintig jaar.
    II Rol II
          Atrian.
    II Studie II
          Verpleegkundige.

    II Innerlijk II
          — Flirt.
          — Sarcast.
          — Openlijk.
          — Creatief.
          — Impulsief.
          — Eigenwijs.
          — Leergierig.
          — Standvastig.
          — Nieuwsgierig.
          — Onredelijk - met vlagen.
          — Betrouwbaar - op dit moment alleen jegens eigen volk.

          Toelichting; Avery is een jonge vrouw die enorm kan genieten van de dingen om haar heen. Echter zijn enkele aspecten hiervan wel wat vermindert daar ze op dit moment in de Sector woont, en niet het leven waarvan ze eens gehoopt had dat te mogen doen. Jegens de Atrians is Avery een vrij open persoon, en voor vele van hen kan ze dan ook een open boek zijn. Haar donkere poelen weten je doorgaans vrij snel te vertellen wat ze van je denkt, of wat er op dat moment door haar heen gaat. Als het aankomt op de mensen dan is dit juist absoluut het tegenovergestelde en weet ze vrij goed haar emoties gesloten te houden — wat voornamelijk te maken heeft met het feit dat ze hen niet vertrouwt.
          Avery is niet het type meisje wat op haar mondje gevallen is, maar weet wel enigszins een beetje rekening te houden met hoe ze bepaalde dingen formuleert. Haar impulsiviteit kan hierbij weleens in de weg staan, waar haar eigenwijze karaktertrekken in mee lijken te vloeien. Tijdens een ruzie weet de jongedame op sommige vlakken onredelijk over te komen, waardoor ze standvastig bij een bepaald punt kan blijven zonder daar op toe te geven. Als je haar de tijd geeft om hier — op eigen tempo — over na te denken zal ze, wanneer ze inziet toch fout te hebben gezeten, een manier zien te verzinnen om dit alsnog te laten blijken.
    "She is water,
    powerful enough to drown you
    soft enough to cleanse you
    deep enough to save you."

    II Uiterlijke II
          Avery heeft lange, grijze witblonde lokken die tot laag op haar onderrug reiken. Van nature zit er een hele lichte slag in die alleen zichtbaar is als de jonge vrouw niks aan haar haren heeft gedaan. De blondine is erg trots op de lengte van haar haren en ze verzorgt ze dan ook uitermate en tot in de punten. Ze staat er om bekend verschillende dingen met haar haren te doen, zo kunnen ze de ene dag vol met krullen zitten, maar een andere dag in een sierlijke vlecht, of juist op een losse knot met speelse losse lokken.
          Haar ogen hebben een diepe, donkerbruine kleur die — voornamelijk wanneer ze boos wordt/is — naar het zwarte toe weten te neigen. Voor vele van haar eigen volk zijn haar heldere poelen een open boek en daardoor gemakkelijk voor hen om ze te lezen. De jonge vrouw schroomt zich niet om haar emoties door haar kijkers heen te laten schemeren, en deze weten je eveneens vaak van top tot teen volledig ongegeneerd op te nemen. Voor vreemde echter, met name de mensen, zullen haar blikken geslotener zijn dan normaal. Ze worden omrand door een dikke rij volle wimpers, waar ze een dun laagje mascara overheen doet.
          Met een vederlichte tint in haar huidskleur heeft de blondine verscheidene Markings over haar lichaam heen lopen. Avery is trots op het feit dat ze deze mag dragen, waardoor er geen haar op haar hoofd is die er aan zal denken ze weg te halen. Voor haar is elke Marking een onderdeel van haar wezen, en maken ze een deel uit van wie ze is.
          Qua kledingstijl is de jonge vrouw niet geheel veeleisend en heeft ze een geheel eigen smaak met wat ze leuk vind, en in wat ze graag draagt. Ze is hierdoor niet het type wat met de mode mee zal lopen en strikt volgt wat er op dat moment erg in is. Je kunt haar dan in ook verschillende outfits tegen komen — of dat nou een leuke korte rok is, of een simpele effe spijkerbroek. Sieraden zul je haar echter niet zo veel dragen, daar Avery hier weinig tot geen interesse in lijkt te hebben en ze niet de behoefte heeft zichzelf vol te hangen met verschillende dingen.
          Super veel make-up zal Avery niet dragen, al vind ze het wel leuk zichzelf op te mogen tutten. Het meeste wat je haar op een normale dag zal zien op doen is wat mascara, oogpotlood en een lipstick — die vaak wisselt tussen een donkere kleur, of juist een wat lichtere nude tint.
          Met een lengte van rond de 1m70 is Avery van een normaal slank postuur, en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Om haar lichaam een beetje in vorm te houden houd de blondine ervan om een rondje te joggen. Ook is ze verzot op zwemmen waardoor ze graag — als ze de kans krijgt — een plons in het diepe zal nemen.

    — Markings; aan de rechterkant in haar hals, boven en onder haar rechteroog, over haar rechter schouderblad, onder haar linkerborst - wat via haar ribben naar haar heup toe loopt, en halverwege haar linkerdij. Op de bovenkant van haar rechtervoet zit een kleintje. Ze hebben qua kleur een mengeling tussen grijs en zwart in, en vloeien uit van donker naar licht. Het midden van haar markings zijn dan ook zwart, waarna ze richting de randen uitlopen naar grijs. Wanneer ze in aanraking komt met water lichtte ze — net als bij de andere Atrians — blauw op.
    "Never gave you reason to hate me.
    You're just creating your own little drama of pure insecurity."

    II Geschiedenis II
    Familie:
    • Vader • Grayson Phelan, 57 jaar.
    • Moeder • Adelaide Mae Phelan, 49 jaar.

          Als jonge tiener is Avery samen met haar ouders naar de aarde gekomen waar ze hoopte een nieuwe leven zonder problemen te kunnen beginnen. Helaas is van deze hoop weinig overgebleven daar ze verwikkeld raakte met de mensen, en hun woeste strijd. Hoewel het gezin zelf geen verlies heeft geleden, hebben ze het intense verdriet te voortduren gehad vele van hen kwijt te zijn geraakt — waaronder de vader van Neo en tevens een beste vriend van haar ouders. Mede hierdoor heeft Avery weinig op met de mensen en is ze erg kritisch in hoe ze naar hen kijkt. Echter heeft zich mettertijd ook een nieuwsgierigheid weten te ontwikkelen die zo nu en dan kop op wil steken en waar ze zichzelf door kan laten leiden.
          Avery zelf is geen lid van de Trags noch haar ouders.

    II Relaties II
          • Neo Westwick • Doordat hun ouders zeer close waren is Avery al van kinds af aan goed bevriend met Neo. Ze mag de jongen dan ook enorm en heeft hem graag om zich heen. Het vertrouwen tussen hen is behoorlijk stevig en Avery denkt er absoluut niet aan deze ooit te schaden.
          • Dash Sebastian Chambers • Avery en Dash zijn goed bevriend. Zo nu en dan moet de blondine hem wat terugroepen en weet ze zijn drukke houding op dat moment goed in te dimmen.

    II Extra II
          • Likes • Water — Mannen — Muziek — Vrijheid
          • Dislikes • Afgunst — Cafeïne — Brutaliteit — Regels
          • Allergieën • Alle Atrians zijn allergisch voor Cafeïne, vandaar dat Avery hier dan ook een hekel aan heeft.


    De rest komt zsm. (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:49 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Asriel_Dreemurr schreef:
    (Even een edit: want die zin was niet wat ik wilde zeggen. XD)

    Moet het persé met zoveel foto's? Ik vind het nogal onduidelijk als ik er zoveel moet gebruiken. Het liefst gebruik ik maar één foto...


    Iedereen moet het zelf weten.


    Your make-up is terrible