• I N T E G R A T I O N      P R O G R A M     
    T H E      A T R I A N S

    Gebaseerd op TV-serie Starcrossed


    Let nog even niet op de foto's, die pas ik later aan


    VERHAAL
    Tien jaar geleden, op 5 september 2006, crashte er een ruimteschip neer in Bluewater, een klein Amerikaans stadje. Het deed er voor de mensen niet toe of zij in vrede kwamen, of duistere plannen hadden. Een felle strijd barstte los en de mensen vochten voor controle over hun nieuwe rivalen, een alien ras genaamd Atrians.
    Vandaag de dag zijn de Atrians gewend aan het leven op aarde, maar ze wonen in een zwaar bewaakt kamp, de Sector, om ze gescheiden te houden van de mensen. Voor het eerst wordt een groep Atrianen toegelaten op de middelbare school en universiteit van de stad, om de mogelijkheid van mens-en-alien integratie te testen. De ogen van niet alleen het hele land, maar van de hele wereld zijn gefocust op dit historische sociale experiment. Dit experiment zit vol met wantrouwen en angst van beide kanten, dus de grote vraag is of het zal slagen.
    In de RPG zal het gaan om de Atrians die naar de universiteit gaan. Zij zullen op de universiteits campus van Bluewater University wonen en een kamer delen met een menselijke studiegenoot.

    DE ATRIANS
    De Atrians komen van de verre planeet Atria en vluchtte naar de aarde omdat hun eigen planeet niet meer bewoonbaar was. Ze wonen allemaal in een militaire zone, De Sector. Ze worden 24/7 in de gaten te houden door het leger en moeten zich houden aan een strikte curfew. Wapens zijn hier verboden, al hebben sommige illegaal eentje weten te bemachtigen. De Atrians zijn over het algemeen behoorlijk intelligent en krijgen les in De Sector, dus kunnen het niveau van de universiteit prima aan. Veel mensen staan niet positief tegenover de Atrians, en andersom geldt het zelfde.

    Ze lijken erg op mensen, maar er zijn enkele verschillen. Zo hebben ze markeringen op hun lichaam, hierom worden ze ook wel Tatties genoemd. Deze markeringen lichten blauw op wanneer ze in contact komen met water en zijn uniek, dus elke Atrian heeft andere markeringen. De markeringen kunnen blauw, grijs en zwart zijn. Ze kunnen verwijderd worden, maar dit is extreem pijnlijk en lichten alsnog blauw op in contact met water. Ze hebben sowieso altijd een markering op hun gezicht. Verder hebben ze twee harten en kunnen ze onder water ademhalen. Ze hebben hun eigen taal (Sondiv), al zullen de meeste voornamelijk Engels gebruiken. Verder genezen ze sneller, hebben ze een beter zicht en kunnen ze sneller zwemmen. Ze zijn allergisch voor cafeïne. Er wordt ook geïmpliceerd dat alle Atrians panseksueel zijn, omdat ze niet van iemand houden op basis van geslacht.

    Onder de Atrians is er een groep die zichzelf The Trags noemt. Dit een extremistische Atrian groep die de rollen van de mens en Atrian willen omdraaien. Hun grote doel is om elke Atrian uit De Sector te krijgen en de menselijke samenleving over te nemen.

    De radicale groep van de mensen, heet Red Hawks. Zij geloven dat de Atrians bijbedoelingen hebben waarom ze naar de Aarde zijn gegaan, en geloven niet dat ze slechts gekomen zijn om vredevol tussen de mensen te leven. Ze geloven dat zij hier zijn om de aarde te koloniseren.

    ROLLEN

    Rol: Atrian of mens
    Naam:
    Leeftijd: 18 - 25
    Innerlijk: Niet alleen een lijstje met eigenschappen
    Uiterlijk: Voor de Atrians, denk er aan om ook de markeringen te beschrijven! Dit hoeft niet tot in de details, maar probeer specifiek te zijn met waar ze zich bevinden (dus niet gezicht, maar voorhoofd, niet arm, maar bovenarm).
    Geschiedenis:
    Mening over mensen/Atrians: Als je personage een mens is, geef je obviously een mening over de Atrians en vice versa.
    Relaties: Denk er hierbij aan dat de meeste Atrians en mensen met slechte voet staan op elkaar. Het is dus niet de bedoeling dat ze elkaar allemaal ontzettend aardig vinden.
    Studie:
    Extra


    Mensen (STOP MENSEN)
    • Madison Crawford || Alice Grezcyn || 1.4 || Velaris
    • Alexis Anna McAndrews || Olivia Holt || 1.3 || JudithSuzan
    • Tobin Anastasia Montgomery || Holland Roden || 1.3 || Ziegler
    • Ivy Wynter Keegan || Debby Ryan || 1.4 || Miall
    • Zachariah Isaac Sullivan || Dave Franco || 1.3 || Raccoon
    • Jack Kingsley || Enrico Ravenna || 1.4 || Sempre
    • naam || faceclaim || 1.4 || Anakin

    Atrians (STOP OP ATRIANS)
    • Robyn Pesarin || Pauline Hoarau || 1.4 || Syoxisia
    • Maxine Montrose || Ellie Martin || 1.6 || Velaris
    • Avery Saélihn Phelan || Kirsten Zellers || 1.2 || Canagan
    • naam || faceclaim || pagina || Asriel_Dreemurr
    • Neo Westwick || Matthew Daddario || 1.2 || Assassin
    • Aktaion Wortham || faceclaim || pagina || Trikru
    • Dash Sebastian Chambers || Gustin Grant || 1.2 || Ziegler
    • Milo Rhys O'Brien || Joshua Sasse || 1.4 || Miall



    REGELS
    • De huisregels van Quizlet gelden, obviously.
    • Je post bevat minimaal 250 woorden
    • Geen Mary Sue's/Gary Stu's
    • Een reservering blijft maximaal vier dagen staan. Uitstel is natuurlijk mogelijk c:
    • 16+ is toegestaan
    • Relaties en andere zaken worden besproken in het praattopic
    • Niet buiten sluiten
    • Alleen ik open topics, tenzij ik iemand anders daar toestemming voor geef
    • Niet van te voren liefdesrelaties afspreken. Crushes zijn prima, maar als Jantje en Pietje elkaar bijvoorbeeld nog niet kennen, dan is het niet logisch als er afgesproken wordt dat ze verliefd worden op elkaar.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor ik het vergeet:
    Asriel_Dreemurr --> Sahariel


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Mannelijke Atrian for me?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Rol:
    Atrian
    Naam:
    Aktaion Wortham
    Leeftijd:
    Tweeëntwintig aardse winters jong.
    Innerlijk:
    • Vriendelijk • Pienter • Handig • Snel verliefd • Ongeduldig • Twijfelaar •
    Aktaion heeft eigenlijk geen reden tot onvriendelijk zijn als hij iemand nog niet kent, zo bij elke eerste ontmoeting zal hij vriendelijk zijn en iemand proberen leren kennen. Wanneer een persoon bij de eerste ontmoeting al niet vriendelijk is, zal Aktaion afstand houden en deze persoon niet meer lastig vallen. Het is niet aan hem om het contact dan te behouden en hij zal netjes wachten tot deze persoon op hem afstapt.
    Aktaion is een pientere jongeman die dingen snel opvat en een snel reactievermogen heeft. Hij vindt puzzelspelletjes, woordkrakers en noem maar op erg leuk en kan er geen genoeg van krijgen. Hij leer andere ook graag dingen bij en staat open voor nieuwe informatie. Hij vindt het niet erg om anderen te helpen met hun vragen, maar wanneer hij in een spel zit wil hij liever niet gestoord worden. Ook heeft hij vaak wel gepaste antwoorden als mensen iets tegen hem zeggen. Ook is hij handig en zal niet zomaar een steekje laten vallen. Hij weet wat hij kan en wat niet en zal dit ook duidelijk aangeven. Misschien soms iets te duidelijk, maar hij wil liever niet falen, omdat hij dan wat onzeker wordt op dat vlak.
    Iets waar Aktaion last van heeft is dat hij snel verliefd wordt. Het is niet zo zeer echte liefde, maar wanneer hij al vindt dat iemand mooie ogen heeft, krijg hij het verliefde gevoel in zijn buik en wil hij ook het liefst bij die persoon in de buurt blijven. Hij wordt soms ook wel gezien als een stalker of claimer, maar zelf heeft hij het niet echt door. Echter is hij in een relatie wel trouw aan de persoon waar hij mee is, maar nog kan hij heel dicht bij mensen die hij leuk vindt blijven hangen.
    Aktaion is een ongeduldig persoon die niet van wachten houd. Hij vindt wachten een van de ergste dingen die er zijn en als iets te lang duurt loopt hij ook weg of begint hij te mopperen. Hij kan gewoon niet tegen wachten en vindt het een verspilling van het leven. Ook is hij een twijfelaar. Wil hij liever links of rechts zitten, zal hij dat laatste stukje opeten of weggooien. Dit zijn dingen waar hij dagelijks tegenaan loopt. Het hoeven niet eens grote keuzes te zijn, maar wanneer er zo iets is kan hij echt een tijdje piekeren wat hij nou doet. Hij heeft ook een hekel aan multiple-choice vragen en kan daardoor erg gaan stressen, ondanks dat hij het antwoord weet.
    Uiterlijk:
    • Gezicht •
    • Gezichtstekening (ja dat is een vrouw, maar de tekening was toevallig op haar gezicht)
    • Blauwe ogen
    • Bruine haarkleur
    • Lichaam •
    • Slanke bouw
    • 1.85 lang
    • Blanke huidskleur
    • Borstkastekening. Deze markering zit aan de rechterkant van zijn borstkas, richting zijn oksel.
    Geschiedenis:
    • Moeder • Meredit (née Westlake) Wortham • 49
    • Vader • Atlas Wortham • 52
    • Broertje • Ares Wortham • 18
    Mening over mensen:
    Aktaion heeft niets tegen de mensen en snapt al de haat over en weer niet. Hij vindt het belangrijker om in vrede te leven en zal dan ook niet zomaar onvriendelijk zijn (lees innerlijk). Wel vindt hij dat de mensheid wat zuiniger moet doen met hun planeet.
    Relaties:
    Come at me
    Studie:
    Natuurkunde
    Extra:
    Zoals alle Atrians is ook Aktaion panseksueel.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 14:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgende keer vind ik het fijner als je even wacht tot ik gereageerd heb, voordat je je rol maakt, maar er is nu nog een plek vrij dus is het geen probleem c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Volgende keer vind ik het fijner als je even wacht tot ik gereageerd heb, voordat je je rol maakt, maar er is nu nog een plek vrij dus is het geen probleem c:

    Ik zag genoeg mannelijke rollen vrij, dus ik dacht dat het geen probleem zou zijn om er mee te starten. Ik ga zo slapen en anders ben ik alles kwijt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Genoeg is beetje overdreven want er was nog één plekje vrij, maar goed. Leuk dat je mee wilt doen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Genoeg is beetje overdreven want er was nog één plekje vrij, maar goed. Leuk dat je mee wilt doen c:


    Nja ik zag alleen de twee rollen na Nikki, dus ik dacht dat er maar twee mannen waren. Heb je als je op de mobiele versie zit, dan lijken username nieuwe regels/scheidingen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 0:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aww... Heb je eindelijk mijn naam goed geschreven, heb ik een nieuwe gebruikersnaam... XD Ik voel me nu eigenlijk best gemeen. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Aww... Heb je eindelijk mijn naam goed geschreven, heb ik een nieuwe gebruikersnaam... XD Ik voel me nu eigenlijk best gemeen. XD


    Dat is al de hele tijd zo, hoor...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is al de hele tijd zo, hoor...


    Hmmm? :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Hmmm? :3


    Dat je naam goed veranderd is lijkt me.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Dat je naam goed veranderd is lijkt me.


    Het duurde een paar keer omdat ik een moeilijke gebruikersnaam had. Xd
    Nu t goed staat, heb ik een nieuw gebruikers naam, en moet ze het weer veranderen. :x


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Het duurde een paar keer omdat ik een moeilijke gebruikersnaam had. Xd
    Nu t goed staat, heb ik een nieuw gebruikers naam, en moet ze het weer veranderen. :x


    Ik denk dat je niet zo goed kan lezen, want het staat er al goed na de eerste keer dat je het zei.


    Your make-up is terrible

    EDIT: Oeps. Perongeluk gepost. :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 19:53 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jammer dat alles vol zit (voor jullie niet, natuurlijk, haha), zou je me willen waarschuwen als er een plekje vrij komt? Maakt niet uit of het mannelijk of vrouwelijk is. c:


    I'm A Slave 4 U