• Iedereen heeft wel vreemde eetgewoontes en voedselcombi's die zij/hij lekker vindt en anderen vreselijk vinden. Zo zit ik op het moment rijst met vis, doperwtjes en kerriesaus te eten.
    Ik sta niet te trappelen om boterhammen pindakaas en jam te eten. Voor pannenkoeken met appel of kaas ren ik ook snel weg.

    Vertel wat jullie lekker vinden en anderen niet, voor welke combi's jij niet warm draait en iemand die je kent wel en wat jouw rare eetgewoontes zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Speculaas, boter en wit brood?????


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kruidenkaas in blokjes met cocktailsaus. Yum!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MORTALKOMBAT schreef:
    Speculaas, boter en wit brood?????

    Dat is best wel normaal vind ik. Ik kom dat wel vaker tegen en ik (eigenlijk zowat mijn hele familie) doet het.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind brood met kaas en plakjes banaan echt heerlijk smaken. Ik at het vroeger een keer bij een vriendin en wist niet wat me overkwam. Geweldige combi. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nasi met poffertjes. :9~


    I'm A Slave 4 U

    I like this stuff:

    Oude kaas met vruchtenhagel of hagelslag :3
    Filet american met oude kaas
    Kalfssmeerworst met oude kaas
    Oude kaas met oude kaas
    Ketchup over de pasta bolognese :W
    Komkommer met pindasaus
    Stokbroodje kruidenboter in de pindasaus dippen, nomnom
    Krentenbol met honing en bruine suiker
    Krentenbol met oude kaas
    Roggebrood met oude kaas

    Lemme think about more

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 17:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Peperkoek met preparé. Vroeger. Nu niet meer, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb wel eens gehoord dat mensen oude kaas op een krentenbol of op roggebrood doen. Dat zou ik dus niet eten.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik heb wel eens gehoord dat mensen oude kaas op een krentenbol of op roggebrood doen. Dat zou ik dus niet eten.


    Ooh ja heerlijk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kelmeckis schreef:
    Ik heb wel eens gehoord dat mensen oude kaas op een krentenbol of op roggebrood doen. Dat zou ik dus niet eten.

    Krentenbol met jonge kaas is wel lekker. Oude kaas niet, maar ik hou ook niet van oude kaas D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Is het raar dat ik altijd mijn moeders zelfgemaakte saus door de doperwten met wortelen doe? Want dat is lékker. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikru schreef:
    (...)

    Ooh ja heerlijk!


    Wat vind je dan van suiker op roggebrood?


    Physics is awesome

    Pindakaas met chocoladepasta op brood is ook érg lekker.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Animato schreef:
    Is het raar dat ik altijd mijn moeders zelfgemaakte saus door de doperwten met wortelen doe? Want dat is lékker. :3


    Nee. Toen doperwten nog regelmatig hier op het menu stonden mengde ik ze met mayonaise.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Nee. Toen doperwten nog regelmatig hier op het menu stonden mengde ik ze met mayonaise.

    Ik mengde mijn dopewrten met aardappels en mayo door elkaar. Een prakkie hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.