• Iedereen heeft wel vreemde eetgewoontes en voedselcombi's die zij/hij lekker vindt en anderen vreselijk vinden. Zo zit ik op het moment rijst met vis, doperwtjes en kerriesaus te eten.
    Ik sta niet te trappelen om boterhammen pindakaas en jam te eten. Voor pannenkoeken met appel of kaas ren ik ook snel weg.

    Vertel wat jullie lekker vinden en anderen niet, voor welke combi's jij niet warm draait en iemand die je kent wel en wat jouw rare eetgewoontes zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ruins schreef:
    - Tosti met pindakaas, kaas en een beetje mosterd.
    - Ketchup bij de tosti
    - Krentenbol met suiker

    En dan zijn er vast nog een paar die ik vergeten ben :')

    Dat vind ik ook niet zo raar hoor. Dat doe ik all the time.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Founder schreef:
    Ik heb al van vele anderen gehoord dat ze het vreemd en vies vinden, maar voor mij is het perfect normaal. Ik kan bij elk gerecht appelsiensap/sinaasappelsap drinken, en dat doe ik dan ook :Y) .


    Als je yogi/aardbeien melk drinkt en dan een aardappel eet smaakt het naar mayonaise ._.

    Mijn vriend spant toch echt de kroon met vreemde eetgewoonten; hij eet altijd een pannenkoek bij de snert en bij zijn sperziebonen doet hij suiker. Wtf :W


    26 - 02 - '16

    Ik kan het soms niet laten om frieten met bruine suiker te eten. Veel lijken dat ook niet echt smakelijk te vinden. :')


    Take me to wonderland

    Erlebnis schreef:
    Mijn vriend spant toch echt de kroon met vreemde eetgewoonten; hij eet altijd een pannenkoek bij de snert en bij zijn sperziebonen doet hij suiker. Wtf :W

    Suiker (en boter) bij sperziebonen en doperwten, yep ^^

    Sperziebonen met chilI saus zijn lekker hehe. Geen idee of het echt een rare combinatie is, though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kaas met chocoladehagelslag ^^
    Gebakken ei met kaneel en zo heb ik nog wel een heel lijstje met mijn 'vreemde' eetgewoontes.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Kaas met chocoladehagelslag ^^
    Gebakken ei met kaneel en zo heb ik nog wel een heel lijstje met mijn 'vreemde' eetgewoontes.


    Of met vruchtenhagel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Akutagawa schreef:
    Sperziebonen met chilI saus zijn lekker hehe. Geen idee of het echt een rare combinatie is, though.


    Ja, dat is fucking lekker!


    26 - 02 - '16

    Een van mijn beste vrienden ontbijt elke ochtend met een boterham met pindakaas en vruchtenhagel. Ik ging echt over m'n nek. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Watermelon met feta kass

    Mijn moeder doet wel eens banaan ingerold in spek op de gourmet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    penny200 schreef:
    Watermelon met feta kass


    Op zich vind ik dat niet zo raar. De ham die mensen bij een galia meloen doen is zout en feta ook dus op zich is het best logisch.


    Physics is awesome

    Noodels met (de zakjes) tomatensoep van cup a soup. Ik doe er ook sesamzaden bij.


    Shoganai i ne~

    Ik vind gebakken champignons ook overal lekker bij. Echt guilty pleasure voedsel van mij :3


    26 - 02 - '16