• Iedereen heeft wel vreemde eetgewoontes en voedselcombi's die zij/hij lekker vindt en anderen vreselijk vinden. Zo zit ik op het moment rijst met vis, doperwtjes en kerriesaus te eten.
    Ik sta niet te trappelen om boterhammen pindakaas en jam te eten. Voor pannenkoeken met appel of kaas ren ik ook snel weg.

    Vertel wat jullie lekker vinden en anderen niet, voor welke combi's jij niet warm draait en iemand die je kent wel en wat jouw rare eetgewoontes zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    De meeste Noorderlingen vinden meloen met serano/parma ham een vreemde combi of kennen het niet, heb ik het idee.

    En macaroni met gebakken ei of opgebakken aardappels er in vind ik ook erg lekker.

    Pizza met shoarma eet ik altijd met curry, haha c;


    26 - 02 - '16

    Audino schreef:
    De meeste Noorderlingen vinden meloen met serano/parma ham een vreemde combi of kennen het niet, heb ik het idee.

    En macaroni met gebakken ei of opgebakken aardappels er in vind ik ook erg lekker.


    Serano ham met meloen is lekker, haha. Als wij thuis macaroni maken, bakken we er ook altijd een ei bij op wat we klutsen. C:


    26 - 02 - '16

    Audino schreef:
    De meeste Noorderlingen vinden meloen met serano/parma ham een vreemde combi of kennen het niet, heb ik het idee.

    En macaroni met gebakken ei of opgebakken aardappels er in vind ik ook erg lekker.


    Wie reken jij tot de Noorderlingen? Ik ken het wel, maar meloen zonder ham vind ik lekkerder. Meestal eet ik eerst de ham en dan de meloen.

    Dat eten mijn ouders graag, pasta met een gebakken ei. Pasta vesuvius noemen wij dat thuis, naar de pizza vesuvius waar vaak ook een ei in zit waarvan het eigeel dan over de pizza heen stroomt.


    Physics is awesome

    Ooh ja, ik vind het ook heerlijk om de mayonaise van de mc.do te bewaren en deze op filet americain en kaas te doen <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krentenbol met pindakaas en banaan :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb net karnemelk met sinaasappelsap op. Magere yoghurtdrink!!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Hamburger met satésaus of frikandel met satésaus (Jos Brink genoemd in bepaalde streken) zijn ook echt guilty pleasures van mij ;3


    26 - 02 - '16

    Ik vind de kroontjes van een tomaat echt ontzettend goor om in mijn mond te hebben. Maar dan bedoel ik écht heel erg goor. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet dat dit echt héél ranzig klinkt, maar brood belegt met smeerkaas en jam is heel lekker. DON'T JUDGE ME UNTIL YOU'VE EATEN IT
    Om eerlijk te zijn smaakt het een beetje naar cheesecake :Y)


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    MonChevy schreef:
    Ooh ja, ik vind het ook heerlijk om de mayonaise van de mc.do te bewaren en deze op filet americain en kaas te doen <3


    Je kan ook die mayonaise kopen in de winkel. :-)

    Litten schreef:
    (...)

    Je kan ook die mayonaise kopen in de winkel. :-)


    Maar die is minder lekker. Smaakt toch altijd weer anders, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er twee:
    - Appel in een bakje gevuld met pindakaas dippen.
    - Een wrap met pindakaas en komkommer.

    Edit: oh en een rijstwafel met pindakaas, banaan en honing of hagelslag. Super lekker en vult heel goed.

    (Ja ik vind pindakaas (met stukjes noot) lekker, als je het nog niet doorhad)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 11:20 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb er twee:
    - Appel in een bakje gevuld met pindakaas dippen.
    - Een wrap met pindakaas en komkommer.

    Edit: oh en een rijstwafel met pindakaas, banaan en honing of hagelslag. Super lekker en vult heel goed.

    (Ja ik vind pindakaas (met stukjes noot) lekker, als je het nog niet doorhad)


    Pindakaas is goddelijk. Zo jammer dat het slecht gaat met de pinda's en dat pindakaas nòg duurder gaat worden :c

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 11:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Zo jammer dat het slecht gaat met de pinda's en dat pindakaas nòg duurder gaat worden :c


    NOOOOO~... My heart just broke.
    Also, chips with nutella = sex in your mouth


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life