• Iedereen heeft wel vreemde eetgewoontes en voedselcombi's die zij/hij lekker vindt en anderen vreselijk vinden. Zo zit ik op het moment rijst met vis, doperwtjes en kerriesaus te eten.
    Ik sta niet te trappelen om boterhammen pindakaas en jam te eten. Voor pannenkoeken met appel of kaas ren ik ook snel weg.

    Vertel wat jullie lekker vinden en anderen niet, voor welke combi's jij niet warm draait en iemand die je kent wel en wat jouw rare eetgewoontes zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat vind je dan van suiker op roggebrood?

    Nog nooit gedaan. Zal ik eens doen! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand ooit smeerkaas met peper op? Dat is pas lekker, haha.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Iemand ooit smeerkaas met peper op? Dat is pas lekker, haha.


    Wel aardbeien met peper. De smaak komt dan tien keer beter uit van de aardbei :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Wel aardbeien met peper. De smaak komt dan tien keer beter uit van de aardbei :3


    Aardbeien met peper? Klinkt interessant, dus dat moet ik maar een keer gaan proberen (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    (...)

    Aardbeien met peper? Klinkt interessant, dus dat moet ik maar een keer gaan proberen (:

    Wel peper uit de molen en niet dat hele fijne gedoe! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Wel aardbeien met peper. De smaak komt dan tien keer beter uit van de aardbei :3

    Dat ga ik ook eens proberen als ik weer verse aardbeien heb.

    Trikru schreef:
    (...)
    Ik mengde mijn dopewrten met aardappels en mayo door elkaar. Een prakkie hahah


    Dat kan ook, ik zou het waarschijnlijk niet eten. Maar dat kan ook komen doordat ik op kinderdagverblijven heb gewerkt en daar ook wel eens een prakkie werd gegeven aan de kinderen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat kan ook, ik zou het waarschijnlijk niet eten. Maar dat kan ook komen doordat ik op kinderdagverblijven heb gewerkt en daar ook wel eens een prakkie werd gegeven aan de kinderen.


    Oh ik vind het heerlijk. Niet hoeven kauwen, hmm :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe curry ketchup over aardappelen. Anders vind ik aardappelen zo smakeloos.

    Patatje oorlog lijkt mij vies. :p Is iets typisch Nederlands. Friet met mayonaise, ketchup, uitjes en pindasaus. Geleerd van Marc-Marie Huijbregts uit DSMTW. Maar er zijn wel verschillende combinaties afhankelijk van de regio.


    Ik wil een tuin vol egels

    Patatje mrt mayo en pindasaus is wel lekker

    Of mayo en appelmoes

    Ketchup op de kaas op een boterham

    Stroop op een boterham en daar dan (gekookte) worst op

    Pindasaus over de spruitjes

    Rubin schreef:
    Ik doe curry ketchup over aardappelen. Anders vind ik aardappelen zo smakeloos.

    Patatje oorlog lijkt mij vies. :p Is iets typisch Nederlands. Friet met mayonaise, ketchup, uitjes en pindasaus. Geleerd van Marc-Marie Huijbregts uit DSMTW. Maar er zijn wel verschillende combinaties afhankelijk van de regio.


    Geen ketchup. Oorlog is mayo, satesaus en uitjes ^^
    Heb hem ook nog nooit anders gehad, waar is ook was hahh

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 20:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Geen ketchup. Oorlog is mayo, satesaus en uitjes ^^
    Heb hem ook nog nooit anders gehad, waar is ook was hahh

    Ik had het opgezocht en er was één regio waar wel ketchup erbij zit, maar bij de meesten blijkbaar niet. :p Maar het is normaal wel pindasaus en niet satésaus. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Ik had het opgezocht en er was één regio waar wel ketchup erbij zit, maar bij de meesten blijkbaar niet. :p Maar het is normaal wel pindasaus en niet satésaus. :p


    Voor mij is dat een pot nat hahah. Proef geen verschil haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Voor mij is dat een pot nat hahah. Proef geen verschil haha

    Ik wil het in ieder geval wel eens proberen, ook al lijkt het me niet lekker. :p Ik denk dat het wel lekkerder gaat zijn dan verwacht.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh ja, krentebollen met smeerkaas. En aardbeien met slagroom en peper. Nomnomnom.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly