• Iedereen heeft wel vreemde eetgewoontes en voedselcombi's die zij/hij lekker vindt en anderen vreselijk vinden. Zo zit ik op het moment rijst met vis, doperwtjes en kerriesaus te eten.
    Ik sta niet te trappelen om boterhammen pindakaas en jam te eten. Voor pannenkoeken met appel of kaas ren ik ook snel weg.

    Vertel wat jullie lekker vinden en anderen niet, voor welke combi's jij niet warm draait en iemand die je kent wel en wat jouw rare eetgewoontes zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mijn zus eet wel eens aardappels met stroop.


    ©1998

    Dit is geen combinatie maar altijd als ik naar de McDonalds ga koop ik een McFlurry. Dan stop ik mijn wijsvinger in het lepeltje (of gat van het lepeltje) en pak de lepel met mijn duim en middenvinger vast.

    Dat is hoe ik altijd een McFlurry eet. xD

    - Tosti met pindakaas, kaas en een beetje mosterd.
    - Ketchup bij de tosti
    - Krentenbol met suiker

    En dan zijn er vast nog een paar die ik vergeten ben :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ruins schreef:
    - Tosti met pindakaas, kaas en een beetje mosterd.
    - Ketchup bij de tosti
    - Krentenbol met suiker

    En dan zijn er vast nog een paar die ik vergeten ben :')


    Die zijn nog niet eens zo vreemd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Die zijn nog niet eens zo vreemd ^^


    Serieus? Mensen bij mij in de omgeving kijken mij altijd raar aan als ik dat eet haha


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ruins schreef:
    (...)

    Serieus? Mensen bij mij in de omgeving kijken mij altijd raar aan als ik dat eet haha

    Ik eet altijd ketchup bij de tosti en doe altijd honing en bruine suiker op mijn krentenbol ^^
    Ook wel eens gewone suiker c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik eet graag Lays paprika of Doritos met een Duyvis dipsaus en Nibb its met mayo, ketchup, curry, mosterd, cocktailsaus en sla dressing (A)

    Macaroni en rijst eet ik met een lepel.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:25 ]

    Oh ja, ik eet naturel chips met een zelfgemaakt kerrie sausje van oma's recept ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruins schreef:
    - Tosti met pindakaas, kaas en een beetje mosterd.
    - Ketchup bij de tosti
    - Krentenbol met suiker

    En dan zijn er vast nog een paar die ik vergeten ben :')

    Vroeger at ik altijd krentenbol met hagelslag -> aangeleerd door mijn vader maar mijn moeder gaf ons altijd zulke rare blikken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zapdos schreef:
    Ik eet graag Lays paprika of Doritos met een Duyvis dipsaus en Nibb its met mayo, ketchup, curry, mosterd, cocktailsaus en sla dressing (A)

    Macaroni en rijst eet ik met een lepel.


    Dat laatste is ook heel common. Ik eet eigenlijk bijna alles met een lepel, hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ik eet altijd ketchup bij de tosti en doe altijd honing en bruine suiker op mijn krentenbol ^^
    Ook wel eens gewone suiker c:


    Yay! High five met de tosti en ketchup combinatie ^^
    Ja dat is ook lekker op de krentenbol (of op een gewoon broodje :3)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik eet ook heel vaak Mie met suiker. Of rijst met suiker en boter, yam.

    Litten schreef:
    Ik eet ook heel vaak Mie met suiker. Of rijst met suiker en boter, yam.


    Oooh rijst met suiker en boter <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Oooh rijst met suiker en boter <3


    I know, het is echt goddelijk!

    Ik heb al van vele anderen gehoord dat ze het vreemd en vies vinden, maar voor mij is het perfect normaal. Ik kan bij elk gerecht appelsiensap/sinaasappelsap drinken, en dat doe ik dan ook :Y) .


    I wanna be a wizard!