• Iedereen heeft wel vreemde eetgewoontes en voedselcombi's die zij/hij lekker vindt en anderen vreselijk vinden. Zo zit ik op het moment rijst met vis, doperwtjes en kerriesaus te eten.
    Ik sta niet te trappelen om boterhammen pindakaas en jam te eten. Voor pannenkoeken met appel of kaas ren ik ook snel weg.

    Vertel wat jullie lekker vinden en anderen niet, voor welke combi's jij niet warm draait en iemand die je kent wel en wat jouw rare eetgewoontes zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik weet niet of het een rare combinatie is, maar vandaag had ik een soepstengel in de heksenkaas gedoopt en dat was heerlijk. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iratze schreef:
    Ik weet niet of het een rare combinatie is, maar vandaag had ik een soepstengel in de heksenkaas gedoopt en dat was heerlijk. c:

    Dat doen we in mijn familie ook (:
    Ik ben er niet zo'n fan van eigenlijk.


    Zelf gefrituurde patat met een kaassaus, geen idee of het vreemd is, maar het is geweldig ^^

    Als je een slok yogi/drink yoghurt neemt en dan een aardappel eet, smaakt het naar mayonaise. Niet lekker, maar wel raar.

    geitenkaas met pindakaas? at ik vroeger altijd op brood. Nu vind ik het echt vies haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Macaroni met ketjap, volgens mijn oma's recept. Ik vind het vies, maar de rest van de familie smult ervan...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.