• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:01 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Feniks schreef:
    (...)

    Als ze Isa mogen, maar ze doet aardig in iedereens gezicht dus dat moet kunnen XD


    Dan zal dat wel kunnen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Iemand intresse om naar Tuuli te gaan?


    Iemand?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Waar is ze nu? (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Waar is ze nu? (K)


    Ze is na een tijdje rondlopen neergeploft op een bankje in de stad.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Op een random plek? want dan kan Ariel haar wel tegenkomen alleen Ariel houd niet van landmensen dus word waarschijnlijk wel een beetje ongemakkelijk xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Op een random plek? want dan kan Ariel haar wel tegenkomen alleen Ariel houd niet van landmensen dus word waarschijnlijk wel een beetje ongemakkelijk xD


    Ja op een random plek, en Tuuli kent ongemakkelijke situaties maar al te goed ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ja op een random plek, en Tuuli kent ongemakkelijke situaties maar al te goed ;)

    Toppie, dan zie je Ariel zo wel verschijnen ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Gepost! xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Isa staat ook Dawn en Elsa te bespieden en gaat naar hen toelopen :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JoSnape schreef:
    Gepost! xD


    En nu heb ik gepost xD


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ben er een tijdje niet,, misschien dat één iemand Dawn wegbrengt naar het ziekenhuis ofzo?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 3:51 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Wil iemand voor Isa schrijven als ik op vakantie ben van 16 tot 30 augustus?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    100 woorden mensen, alsjeblieft, het is al zo weinig!
    (dit zeg ik omdat ik weer mensen heb gezien die onder de 100 woorden hebben)
    :(


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    100 woorden mensen, alsjeblieft, het is al zo weinig!
    (dit zeg ik omdat ik weer mensen heb gezien die onder de 100 woorden hebben)
    :(


    Ik vind het lastiger om er niet overheen te ver overheen te gaan :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hey, ik heb dus nog een meisje, Fire, zou die vriendinnen kunnen zijn met Amaliya??


    Never grow up, it's a trap.