• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:01 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Ik heb alvast een nieuw topic geopend, dat als ik er niet ben jullie gewoon verder kunnen.


    Never grow up, it's a trap.

    Hier is hij: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179588


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Hey, ik heb dus nog een meisje, Fire, zou die vriendinnen kunnen zijn met Amaliya??


    Ik vind het goed. Kent Fire Amaliya's geheim (dat ze vervloekt is als vampier)?

    PS: Waar kan Amaliya heen? Of wilt er iemand naar haar gaan?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 15:13 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik vind het goed. Kent Fire Amaliya's geheim (dat ze vervloekt is als vampier)?

    PS: Waar kan Amaliya heen? Of wilt er iemand naar haar gaan?


    Fire gaat naar haar toe!


    Never grow up, it's a trap.

    Jo, nog niemand heeft zich aangeboden om de vervloekend te zijn, het zou wel leuk zijn als Jondat was.
    Is er dan ook een rede voor? Het is sowieso een heel leuk idee!


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Jo, nog niemand heeft zich aangeboden om de vervloekend te zijn, het zou wel leuk zijn als Jondat was.
    Is er dan ook een rede voor? Het is sowieso een heel leuk idee!


    Mij maakt het niet uit wie vervloekt is, maar het moet dan wel een reden hebben. Als je iemand vervloekt kies je diegene voor een reden en niet '"laat ik maar Gina (random persoon) vervloeken,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Kan ik een idee opdoen? Jo heeft iedereen terug naar Storybrooke gehaalt, omdat ze sterker dan haar vader wilt zijn. Ze wilde inprincipe de eerste vloek, maar zo sterk was zij helaas niet. Echter heeft ze nu wel alle werelden meegenomen en Magic is ook nog steeds ter beschikking. Daarom heeft ze nu ook een reden om die armbanden te willen...
    Zij wilde eigenlijk The Dark One zijn, maar niet op de manier met de dolk.


    Do I look like Mother Teresa?

    Nice one!


    When you believe your dreams come true

    HeyitsGraham schreef:
    Kan ik een idee opdoen? Jo heeft iedereen terug naar Storybrooke gehaalt, omdat ze sterker dan haar vader wilt zijn. Ze wilde inprincipe de eerste vloek, maar zo sterk was zij helaas niet. Echter heeft ze nu wel alle werelden meegenomen en Magic is ook nog steeds ter beschikking. Daarom heeft ze nu ook een reden om die armbanden te willen...
    Zij wilde eigenlijk The Dark One zijn, maar niet op de manier met de dolk.

    Goed idee!


    Never grow up, it's a trap.

    Ik vind het een heel goed idee (K)
    Zullen we dat doen? xD

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 23:59 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Samenvatting, ik kon me vrijdag nog niet afmelden. Aangezien ik moest inpakken...


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Ik heb het speeltopic gebonden :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wauw er is hier al heel lang niets in gepost


    Never grow up, it's a trap.