• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    Nederland is goed bezig, wow. :'D


    verdomd veel gouden medailles voor zo'n klein landje inderdaad. Als je naar de medaillespiegel kijkt dan zie je dat we zevende staan (met 13 medailles, dat is net iets meer dan de helft van het toptien land dat na ons het laagste medailleaantal heeft (duitsland, met 22). Heel absurd eigenlijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zit hier te huilen. Epke ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik zit hier te huilen. Epke ):


    What happened?
    *zit in de auto en kijken kost te veel data*


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    What happened?
    *zit in de auto en kijken kost te veel data*


    Hij miste, en viel. En hard volgens mij ook. Hij ging zo goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Hij miste, en viel. En hard volgens mij ook. Hij ging zo goed.


    Het is z'n dag niet zo denk ik, vanmiddag is hij ook al gevallen en kneusde zijn vinger :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OpgeroldEten schreef:
    Ik zit hier te huilen. Epke ):


    Ik had het wel verwacht though. Hield mijn hart vast met die vinger blessure. Het is zo sneu. Maar wel klasse hoe hij hem afmaakte.


    Happy Birthday my Potter!

    Super jammer indeed. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Trikru schreef:
    (...)

    Het is z'n dag niet zo denk ik, vanmiddag is hij ook al gevallen en kneusde zijn vinger :c

    *twee jaar.
    Hij heeft best wel wat achter de rug de afgelopen twee jaar. Ik vind het vooral knap dat hij überhaupt in de finale zit, tbh. Die vingerkneuzing is echt moordend voor iemand op de rekstok en hij is er toch doorheen gegaan. Vond het wel echt superzielig voor hem D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Barristan schreef:
    (...)
    *twee jaar.
    Hij heeft best wel wat achter de rug de afgelopen twee jaar. Ik vind het vooral knap dat hij überhaupt in de finale zit, tbh. Die vingerkneuzing is echt moordend voor iemand op de rekstok en hij is er toch doorheen gegaan. Vond het wel echt superzielig voor hem D:


    Ik vind het echt heel erg voor hem. Ook gewoon omdst hij en iedereen weet dat als er niks aan de hand was hij hoogstwaarschijnlijk kampioen was geworden. Juist door de afgelopen twee jaar gunde ik hem dit heel erg en toen ik heb zag vallen brak mijn hart een beetje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Epke, pls.
    Dit is niet wat we hebben afgesproken ):

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 21:06 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik vind het echt heel erg voor hem. Ook gewoon omdst hij en iedereen weet dat als er niks aan de hand was hij hoogstwaarschijnlijk kampioen was geworden. Juist door de afgelopen twee jaar gunde ik hem dit heel erg en toen ik heb zag vallen brak mijn hart een beetje.

    Ja, dat is het altijd. Als als als.
    Maar ik vind het wel dubbel klasse van hem dat hij gewoon zijn oefening heeft afgemaakt. Ik heb het gemist, maar dacht dat Uchimura (die Chinees, dunno of het goed gespeld is) hem niet meer heeft afgemaakt in de kwalificaties.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dratini schreef:
    (...)

    verdomd veel gouden medailles voor zo'n klein landje inderdaad. Als je naar de medaillespiegel kijkt dan zie je dat we zevende staan (met 13 medailles, dat is net iets meer dan de helft van het toptien land dat na ons het laagste medailleaantal heeft (duitsland, met 22). Heel absurd eigenlijk


    Ik moest jou nog zeggen dat Nafi Thiam niet deelneemt aan het hoogspringen. Er was tot vandaag nog een kans, maar ze heeft vandaag bevestigd dat ze niet gaat meedoen. Begrijpelijk, maar ik vind het wel jammer. ^^

    Straks hockeeeey. De winnaar speelt de finale tegen Argentinië. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik moest jou nog zeggen dat Nafi Thiam niet deelneemt aan het hoogspringen. Er was tot vandaag nog een kans, maar ze heeft vandaag bevestigd dat ze niet gaat meedoen. Begrijpelijk, maar ik vind het wel jammer. ^^

    Straks hockeeeey. De winnaar speelt de finale tegen Argentinië. c:


    Jammer inderdaad, ik was een blije supporter geweest als ze meedeed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Barristan schreef:
    (...)
    Ja, dat is het altijd. Als als als.
    Maar ik vind het wel dubbel klasse van hem dat hij gewoon zijn oefening heeft afgemaakt. Ik heb het gemist, maar dacht dat Uchimura (die Chinees, dunno of het goed gespeld is) hem niet meer heeft afgemaakt in de kwalificaties.


    Heel knap. Ik heb echt bewondering en veel respect voor hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik neem m'n hoed af voor Epke.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 23:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste