• Het is Square's verjaardag!

    Vandaag mag ze de wereld van de twintigers betreden en moet ze helaas afscheid nemen van de wereld van tieners. Maar maak je geen zorgen, het is ook best leuk hier.

    *stel hier een lange verjaardags-speech voor*

    En dan nu... de taart!







    Live Long and Prosper!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ohno waarom wist ik hier niks van!:'D Nu heb ik geen fluffy perciver kunnen schrijven. Blup *Sad face*.

    ANYWAYS HAPPY MERLINTASTIC BIRTHDAY INGE!:3 Dat je altijd zo vierkant mag blijven hangen hier als je tot nu toe hebt gedaan.....enzo!c=

    Ik hoop dat je een geweldige verjaardag hebt en dat je veel cadeaus krijgt en enorme hoeveelheden taart en felicitaties en alles wat je maar wilt...want je verdient het.8D

    Sorry voor deze grammaticale horror, vergeef me.<3

    Kusjes enzooo *Gay handje*(doeg)


    You were born original, don't die as a copy.

    Super, super gelukkige verjaardag gewenst, Inge! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, aww, Quidditch en Star Trek taart, yay. En bedankt voor die lange, ontroerende verjaardagsspeech. *pinkt traantje weg* (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    SPECS schreef:
    Ohno waarom wist ik hier niks van!:'D Nu heb ik geen fluffy perciver kunnen schrijven. Blup *Sad face*.

    ANYWAYS HAPPY MERLINTASTIC BIRTHDAY INGE!:3 Dat je altijd zo vierkant mag blijven hangen hier als je tot nu toe hebt gedaan.....enzo!c=

    Ik hoop dat je een geweldige verjaardag hebt en dat je veel cadeaus krijgt en enorme hoeveelheden taart en felicitaties en alles wat je maar wilt...want je verdient het.8D

    Sorry voor deze grammaticale horror, vergeef me.<3

    Kusjes enzooo *Gay handje*(doeg)


    Dat je dat van plan zou zijn geweest is ook al een cadeau op zich, haha. Heel erg bedankt! ^^ En gosh, merlintastic, nu moet het wel magisch worden. (nerd)



    Augurey schreef:
    Super, super gelukkige verjaardag gewenst, Inge! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. c:


    Bedankt Leah! Dat zal vast lukken. ^^



    TenSharp schreef:
    Gefeliciteerd!


    Dankje! (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 1:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! :'D


    Take me to wonderland

    Gefeliciteeerd!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gefeliciteerd! Ik dacht dat dit over Spongebob zou gaan. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd! :D

    happy birthdaycake!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bij de titel wist ik al wie er jarig was. Happy birthday, Inge!!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!!


    We've lived in the shadows for far too long.

    GEFELICITEERDD!!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."