• Het is Square's verjaardag!

    Vandaag mag ze de wereld van de twintigers betreden en moet ze helaas afscheid nemen van de wereld van tieners. Maar maak je geen zorgen, het is ook best leuk hier.

    *stel hier een lange verjaardags-speech voor*

    En dan nu... de taart!







    Live Long and Prosper!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ooooh, Inge! Fijne verjaardag! *O**O**O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gefeliciteerd!!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd Inge!! (hoera)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jullie zijn erg lief, mensen. Bedankt. *O*



    GredWeasley schreef:
    (...)

    Stucky omfg (heart2)


    Jaaaaaa, precies. :9~



    Kelmeckis schreef:
    Van harte gefeliciteerd!

    Geen vierkante taart voor je verjaardag? Ik ben geschokt. ;)

    Sparen jullie thuis dan ook echt badeendjes? Want je hebt ook die van bud badeendjes en die zijn wel heel leuk.


    Haha, nee, helaas. Onze standaard taartvorm is rond, vrees ik. :'D Al zat er wel een vierhoekige chocoladecake bij die berg snoep van mijn zusje, dus dat komt nog een beetje in de buurt, soort van.

    We sparen ze niet echt officieel, maar we hebben er echt een stuk of honderd door het huis slingeren. Mijn vader sliep jarenlang iedere week een nachtje in een hotel voor zijn werk en daar kon hij telkens een badeendje meenemen, en onze hond is er dol op, dus op een of andere manier zijn badeendjes stiekem onze familiemascotte geworden. Je kunt zien waar we zijn geweest aan het spoor van gele eenden dat we achterlaten. (krul)



    BlueJays schreef:
    Gefeliciteerd, Inge! Ik hoop dat je tot nu toe een geweldig leuke dag hebt gehad en dat dat in het stuk dag dat nog moet komen wordt voortgezet (:


    Dank je! Dat is zeker gelukt, en moet ook wel goed komen voor die laatste vijfenvijftig minuten, hoop ik. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bijna te laat, maar toch nog gefeliciteerd!


    <3

    Waaah te laat, nog van harte gefeliciteerd, Inge! (bloos)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Amica schreef:
    Bijna te laat, maar toch nog gefeliciteerd!

    Catan schreef:
    Waaah te laat, nog van harte gefeliciteerd, Inge! (bloos)


    Jullie ook nog bedankt, haha. ^^

    Ik had een heel fijne dag, gisteren. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, dus, foto's. Van mijn ouders heb ik eerder al een groot cadeau gekregen (een ereader waar ik enorm blij mee ben), dus vandaag heb ik van hen nog een blik koekjes en een Star Wars tijdschrift gekregen (en ik ben geen hele grote Star Wars fan, maar ik geloof dat ze niets van Star Trek konden vinden, haha). Van mijn zusje heb ik een BERG aan snoep en koekjes en chocola gekregen, een Avengers duikbril omdat dat natuurlijk iets was wat ik zeer miste in mijn leven, een rietje met een badeend (want dat is min of meer onvermijdelijk in onze familie, badeendjes), wat bakvormpjes, een hele kleine roerkom, en eEN SCHILDERIJ VAN STEVE EN BUCKY waar ik nog steeds een beetje om zit te piepen. Al met al voel ik me extreem verwend. (bloos)





    I LOVE IT! Geweldige cadeau's weeral. c:


    What would Emma do?