• Het is Square's verjaardag!

    Vandaag mag ze de wereld van de twintigers betreden en moet ze helaas afscheid nemen van de wereld van tieners. Maar maak je geen zorgen, het is ook best leuk hier.

    *stel hier een lange verjaardags-speech voor*

    En dan nu... de taart!







    Live Long and Prosper!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heel, heel erg bedankt allemaal! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rickon schreef:
    Gefeliciteerd! Ik dacht dat dit over Spongebob zou gaan. :')


    Haha, noh, je breekt mijn hart hier! Spongebob is een rechthoek. (nerd)



    Wiarda schreef:
    Gefeliciteerd, favorietststst vierkant! *O* *O* *O*



    Yeahhhh. (nerd)





    GredWeasley schreef:
    Inge! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een geweldige dag met ontzettend veel vierkanthangen en vierkante taarten toe, want dat mag natuurlijk niet ontbreken op deze nationale Inge dag ^^ Net als mijn virtuele cadeau natuurlijk. Ik gok dat je al wel een beetje verwacht wat je hier onder de spoiler kan vinden? :Y)



    SQUARE T-SHIRTS NATUURLIJK! HAPPY BIRTHDAY INGEEEEE
    Ik krijg heel sterk de neiging om er echt eentje voor je te fixen nu hahahaha. Het feit dat je een shirt met een ronde smiley had, blijft je echt voor eeuwig achtervolgen :')



    *O**O**O**O*


    Oh gosh, bedankt voor dat prachtige, prachtige cadeau, hahaha. Ik denk inderdaad dat als we elkaar over zeventig jaar in een bejaardentehuis tegenkomen en op een of andere manier ontdekken dat we elkaar op Q kenden, de eerstvolgende reactie "JIJ HAD EEN RONDE SMILEY OP JE PYJAMA" zal zijn. Ik kijk er nu al naar uit. :Y)

    Ik zal trouwens maar verzwijgen dat ik wel taart heb, maar dat die ook rond is. Tragisch, dit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG OMG OMG YOU IS BIRTHDAYING YAAAAYYU OMFG YAS JE BENT ZO COOL LIKE HPUD VAN VIErkanten everybody! OMFGGG eeeeeeuhm ja dus love squares niet teveel bètawerk doen en niet teveel bètalen voor de taart ayahahah sorry voor mijn genederlands en geengels maaar oke yolo nu heleboel smilies *O**O**O**O**O*


    Heaven is a place that we all have

    Inge! Gelukkige verjaardag!*O*

    Speciaal voor jou een tekstje dat je eerst moet verbeteren voordat het duidelijk is.:Y)

    Beeste inhe.
    Woat bn 'k bly dt k jo hb liereb knnen!!!
    Gniet vn jauw dog.
    doat dr ng veele jaarn by meugn kommmen
    Gruutjes

    jorane


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd Inge *O*


    I am an idiot, I move.

    GEFELICITEERD! Maak er maar een mooie, vierkante dag van. c: Ik hoop dat je veel badeendjes als cadeaus krijgt!


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd! (krul)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Babysquirrel schreef:
    OMG OMG OMG YOU IS BIRTHDAYING YAAAAYYU OMFG YAS JE BENT ZO COOL LIKE HPUD VAN VIErkanten everybody! OMFGGG eeeeeeuhm ja dus love squares niet teveel bètawerk doen en niet teveel bètalen voor de taart ayahahah sorry voor mijn genederlands en geengels maaar oke yolo nu heleboel smilies *O**O**O**O**O*


    Wauw, het enthousiasme spat er bijna letterlijk vanaf, haha. En bètalen, yeah, dat kan ik zeer waarderen. DANKJE. :Y)



    Debbaut schreef:
    Inge! Gelukkige verjaardag!*O*

    Speciaal voor jou een tekstje dat je eerst moet verbeteren voordat het duidelijk is.:Y)

    Beeste inhe.
    Woat bn 'k bly dt k jo hb liereb knnen!!!
    Gniet vn jauw dog.
    doat dr ng veele jaarn by meugn kommmen
    Gruutjes

    jorane


    Bèta-werk! Dat is een erg origineel cadeau, moet ik zeggen. Hartelijk dank. :'D Die hele tekst is erg mooi, maar mijn favoriete stukje is "Gniet vn jauw dog", want ik geniet zeker van mijn hond, dankje. (nerd)



    Dewgong schreef:
    GEFELICITEERD! Maak er maar een mooie, vierkante dag van. c: Ik hoop dat je veel badeendjes als cadeaus krijgt!


    Ik zou willen vragen hoe je dat wist, maar het was misschien een tikkeltje voorspelbaar - ik heb inderdaad een badeend cadeau gekregen. Ik zal zo een foto posten, haha. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, dus, foto's. Van mijn ouders heb ik eerder al een groot cadeau gekregen (een ereader waar ik enorm blij mee ben), dus vandaag heb ik van hen nog een blik koekjes en een Star Wars tijdschrift gekregen (en ik ben geen hele grote Star Wars fan, maar ik geloof dat ze niets van Star Trek konden vinden, haha). Van mijn zusje heb ik een BERG aan snoep en koekjes en chocola gekregen, een Avengers duikbril omdat dat natuurlijk iets was wat ik zeer miste in mijn leven, een rietje met een badeend (want dat is min of meer onvermijdelijk in onze familie, badeendjes), wat bakvormpjes, een hele kleine roerkom, en eEN SCHILDERIJ VAN STEVE EN BUCKY waar ik nog steeds een beetje om zit te piepen. Al met al voel ik me extreem verwend. (bloos)




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, dus, foto's. Van mijn ouders heb ik eerder al een groot cadeau gekregen (een ereader waar ik enorm blij mee ben), dus vandaag heb ik van hen nog een blik koekjes en een Star Wars tijdschrift gekregen (en ik ben geen hele grote Star Wars fan, maar ik geloof dat ze niets van Star Trek konden vinden, haha). Van mijn zusje heb ik een BERG aan snoep en koekjes en chocola gekregen, een Avengers duikbril omdat dat natuurlijk iets was wat ik zeer miste in mijn leven, een rietje met een badeend (want dat is min of meer onvermijdelijk in onze familie, badeendjes), wat bakvormpjes, een hele kleine roerkom, en eEN SCHILDERIJ VAN STEVE EN BUCKY waar ik nog steeds een beetje om zit te piepen. Al met al voel ik me extreem verwend. (bloos)





    Stucky omfg (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    Van harte gefeliciteerd!

    Geen vierkante taart voor je verjaardag? Ik ben geschokt. ;)

    Sparen jullie thuis dan ook echt badeendjes? Want je hebt ook die van bud badeendjes en die zijn wel heel leuk.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd, Inge! Ik hoop dat je tot nu toe een geweldig leuke dag hebt gehad en dat dat in het stuk dag dat nog moet komen wordt voortgezet (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    3 dikke kusjes van mij !!!

    (K) (K) (K)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!