• DISNEY MYSTERIES

    • • •

    Een normale dag in het leven (jaar 2019) van een Disney personage betekent veel spanning, intrige en romance. Het is niet vreemd dat er een liefdesverhouding in voorkomt, misschien zelfs moord die gehandeld is door jaloezie, geld of een criminele organisatie. Het is dan ook niet vreemd dat je moet oppassen met mensen te vertrouwen, want niets is zoals het op het witte doek eruit ziet. Dit zijn de echte personages met al hun geheimen, hoe onschuldig ze ook lijken. Kijk uit wie je vertrouwt, want als je teveel weet, kan je zo voor dood in de greppel gevonden worden.
          (Lees: voor het geval het nog niet helemaal begrepen wordt, zal ik een voorbeeld neerpennen. Bijv: Sneeuwwitje doet aan witwassen, Pocahontas is een voormalige drug lord en Rapunzel is getrouwd met Flynn, maar heeft een verhouding met John Smith. Ik noem maar wat op. Dit zijn natuurlijk wel allemaal geheimen die niet direct uit horen te komen. Het speelt zich af in de, verzonnen, stad Nevide.)



    ROLLEN
    • Flynn Rider —— Magnus —— 1,4
    • Milo Thatch —— Assassin —— 1,2
    • Captain Hook —— Assassin —— 1,(5)
    < • Phoebus —— Nerwen —— 1, (?) >
    • Peter Pan —— PeterMaximoff —— 1,(4)
    • Jim Hawkins —— Marowak —— 1,(4)
    • Mad Hatter / Tarrant —— HarleenQuinzel —— 1,( 6)
    • Prins Adam / Beast —— DreamerN —— 1,

    • Tiana —— Mismagius —— 1,(4)
    • Pocahontas —— Marowak —— 1,(4)
    • Helga Sinclair —— Nerwen —— 1,(2)
    • Jasmine Layla Al Khalifa —— Valor —— 1,2
    • Tinkerbell —— HarleenQuinzel —— 1,(4)
    • Rapunzel —— Littlepanda_ —— 1,
    • Ariel —— Nairn —— 1,
    • Belle —— Magnus —— 1,


    REGELS
    —— Als eerste, de huisregels van Q. tellen hier natuurlijk mee.
    —— Schelden als zowel 16+ schrijven mag, zet het echter wel in een rode kleur boven je post! Ruzie OOC wil ik in het topic niet hebben, niemand lokt ruzie uit en we respecteren elkaar. Niemand sluit elkaar buiten.
    —— Er is een minimum van 250 woorden. One—liners zijn niet toegestaan en eveneens geen personen die amper het personage af hebben om zich snel af te melden. Denk na voor je meedoet, er is hier namelijk goed over nagedacht. Zodra je langer dan een maand niet gereageerd hebt, zullen we je personage vermoorden of aan iemand anders geven. Meld het ook als je vakantie hebt of niet kan reageren, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    —— Niet godmodden. Bestuur enkel je eigen personages, tenzij je toestemming hebt van de desbetreffende user. Geen Gary Stu’s of Mary Sue’s aanmaken.
    —— Reserveringen blijven 48 uur staan. Houd vrouwen en mannen gelijk. Probeer in elk geval een man te spelen als je dit niet eerder gedaan hebt.
    —— Bedenk dat als je personage niets van een gebeurtenis heeft gehoord, gezien of meegemaakt (of gelezen in de krant), weet je er niets over. Je hebt geen alziend oog!
    —— Topics worden enkel aangemaakt door Magnus en Nerwen.
    —— Disney dieren blijven dieren, dus niet in deze sexy bastards veranderen.
    —— Het is niet toegestaan andere personages te verwonden of te vermoorden zonder toestemming van de eigenaar.
    —— Als een Disney karakter over magie bezit, mag dit ook in mate in de RPG voorkomen. Het is echter niet toegestaan dat je bijvoorbeeld een heks aanmaakt. Magie moet beperkt blijven, het zijn vooral gewoon trucjes.


    LIJSTJE
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Werk:
          Vaardigheden:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Verleden: (Hoeft niet heel lang te zijn, gewoon een paar zinnen is goed. We willen natuurlijk wel weten wat hem / haar allemaal is overkomen.)
    Relaties: (Geen toekomstige relaties bedenken, alleen hetgeen wat al gebeurd is!)
    Extra:


    EXTRA INFORMATIE
    —— SPEELTOPIC
    —— PRAATTOPIC

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.


    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 21:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh damn, dit is geweldig. Even MT, ik denk er nog even over na. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeh, ik wilde vragen voor Tinkerbell, maar ergens twijfel ik tussen die en Alice -als dat natuurlijk kan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Miall schreef:
    Oh damn, dit is geweldig. Even MT, ik denk er nog even over na. :3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Marowak schreef:
    Wacht. Dan mag ik dus geen Jessica Rabbit?

    Oh ja, die is niet van Disney hé. Nou, van mij mag het wel, als het maar een mens is van cartoon. (Dit geldt trouwens voor iedereen, en dan moet het wel enigszins bekend zijn. Het is niet de bedoeling dat iedereen dit doet.)

    JetBlackHeart schreef:
    Oeh, ik wilde vragen voor Tinkerbell, maar ergens twijfel ik tussen die en Alice -als dat natuurlijk kan.

    Dat kan. :Y) Maar dan is ze wel een mens en geen klein elfje.

    Ik laat het mijn zusje straks even bijwerken.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 21:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh ik twijfel tussen snowwhite en belle!! Doe toch maar belle svp :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zal je erbij zetten


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    STOP OP VROUWEN. Mannen en vrouwen horen gelijk te staan! Kom op, mannen spelen, hoort er ook bij hoor. Probeer het eens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand die de naam van dit model kent of weet te vinden voor me? (Of meer plaatjes, dat werkt ook voor me.) 001, 002.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 23:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    Iemand die de naam van dit model kent of weet te vinden voor me? (Of meer plaatjes, dat werkt ook voor me.) 001, 002.




    Ik heb geen idee wie ze is though. She's really pretty.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    JASMINE LAYLA AL KHALIFA


    Volledige naam •
    Jasmine Layla Al Khalifa
    Jasmine ~ From the name of the flower, jasmine
    Layla ~ Woman of the night
    Khalifa ~ Successor; caliph


    Geslacht •
    Vrouwelijk.

    Leeftijd •
    Jasmine is 23 jaar
    ~ Haar verjaardag is op 21 augustus
    ~ Haar sterrenbeeld is de leeuw


    Werk •
    Jasmine werkt in een nachtclub verschillende dagen in de week. Meestal staat ze daar gewoon achter de bar, maar wil ook nog wel eens dansen op het grote podium. Ze werkt hier nu al een aantal jaar.
    Vaardigheden •
    Uitstekende sociale vaardigheden, mixology, serveren, dansen, snel en precies werken.

    Innerlijk •
    Jasmine is een echte free spirit. Ze doet haar ding en het maakt haar ook vrij weinig uit wat haar omgeving daarvan vind. Dit heeft ook deels bijgedragen aan haar sterke persoonlijkheid. Ze komt op voor de dingen en mensen waarin ze gelooft en zal ook niet zomaar opgeven. Een van Jasmine's bekendste kenmerken, is haar eeuwige koppigheid. Als ze eenmaal overtuigd is van iets zullen haar gedachtes erover niet veranderen, ze kan goed vast houden aan de dingen waarin ze gelooft. Dit is misschien ook wel het ding dat haar een beetje opstandig heeft gemaakt.
    Jasmine is spontaan, iets wat ze zeker nodig heeft met haar werk. Ze deinst er niet voor terug om op vreemde mensen af te stappen en begint ook makkelijk een gesprek. Ze heeft iets charmerends over zich heen, sinds ze dat door heeft gebruikt ze het ook graag. Ze weet dat het vaak in haar voordeel kan werken.
    Een van haar slechtste trekjes, moet zijn dat ze een short-tempered is. Ze is soms behoorlijk snel boos te krijgen, vooral als ze onder ogen moet zien dat ze niet altijd gelijk heeft. Iets waar de dame toch wel heilig overtuigd van is meestal. Verder is ze ook behoorlijk impulsief en handelt ze vaak voordat ze heeft nagedacht.
    Jasmine kan behoorlijk sassy zijn. Ze gebruikt sarcasme en verleiding graag in haar voordeel, maar ergens is het ook wel een soort bescherming. Ze weet dat het, vooral de mensen waar ze niks mee te maken wil hebben, weg houd. Ze is niet alleen beschermend voor zichzelf, maar ook voor de mensen waar ze close mee is wil ze dit wel eens tonen. Al weet ze dat ze prima voor zichzelf kunnen zorgen. Tot slot kan ze behoorlijk flirty zijn, zeker met een drankje op, maar is in een relatie wel trouw.




    Uiterlijk • [FC = Emeraude Toubia]
    • Huid
    ~ Huidskleur: Getint.
    ~ Moedervlekken: Op een paar kleintjes op haar schouder na, geen.
    ~ Littekens: Wat kleine, niet opvallende littekens verspreid over haar lichaam.
    ~ Piercings: Op gaatjes in haar oren na, niets.
    ~ Tattoos: Een, op haar rug.

    • Haar
    ~ Lengte: Lang, tot net onder haar boezem.
    ~ Kleur: Zwart.
    ~ Textuur: Soepel en zacht. Door de dikte blijft echter niet alles goed zitten.

    • Gezicht
    ~ Wenkbrauwen: Zwart en goed verzorgde wenkbrauwen. Kleine 'arch'.
    ~ Ogen: Donkerbruine ogen, vaak gepaard met een lichte twinkeling. Omringt door lange, zwarte wimpers.
    ~ Neus: Ietwat smalle wipneus.
    ~ Lippen: Volle, zachte lippen. Van nature een dieproze kleur.
    ~ Tanden: Twee rijen met rechte, witte tanden.
    ~ Overig: Hoge jukbeenderen en licht opvallende jawlines.

    • Lichaam
    ~ Lengte: 1,65.
    ~ Gewicht: 64 kg.
    ~ Figuur: Zandloperfiguur.
    ~ Schoenmaat: 38.

    Geheim •
    Ze is de rechterhand van Flynn Rider, de gangleader. De nachtclub waar ze werkt is bekend terrein voor de bende en ze werd steeds meer aangetrokken tot het wereldje. Ze heeft zichzelf meerdere keren bewezen en heeft zich omhoog gewerkt, tot de positie waar ze nu staat.

    Verleden •
    Haidar Al Khalifa || 51 || Vader
    Alzena Al Khalifa || Died at 33 || Moeder

    Jasmine is de dochter van een Arabische zakenman en een Arabische schrijfster. Opgroeien in het Midden-Oosten was echter niet het geval, haar ouders hadden zich twee jaar voor haar geboorte gevestigd in een klein en rustig stadje in Amerika. Hier had Jasmine een goede jeugd. Al van jongs af aan was ze echter avontuurlijk en kon de plek eigenlijk niet haar honger naar meer avontuur stillen. Jasmine's moeder werd erg ziek toen Jasmine nog maar 6 jaar was. Nog geen jaar later, toen Jasmine slechts een paar maanden 7 was, overleed ze hieraan. Jasmine heeft dit uiteindelijk een soort van geblokt in haar gedachtes en heeft nog maar een paar echte herinneringen aan haar. Foto's en dergelijke van haar heeft ze nog wel in haar huis.
    Door de dood van haar moeder werd de band met haar vader erg sterk. Wat, helaas voor Jasmine, ook betekende dat hij nog wat meer beschermend werd over zijn kleine meisje. Iets wat nog jaren door zal gaan. Wat in haar tienerjaren voor behoorlijk wat opstandigheid had gezorgd. Jasmine probeerde keer op keer te laten zien dat ze zichzelf kon redden. Iets wat haar vader pas geloofde toen ze 18 was. Haar avontuurlijkheid, samen met haar vaders geld en Jasmine's sterke wil is de reden dat ze al behoorlijk wat plekken heeft gezien. Uiteindelijk is ze op haar 20e een beetje gevestigd in Nevide, waar ze tot op de dag van vandaag woont. Ze heeft nog altijd goed contact met haar vader en gaat altijd naar een ander land voor haar vakanties.
    Jasmine kreeg al snel een baantje in een bekende nachtclub, een plek waar ze zich al snel thuis voelde. Zo kwam ze ook in contact met de bende waar ze nu in zit. Een wereldje waar ze steeds meer in kwam met een steeds betere positie.


    Relaties •
    Who?


    Extra •
    --- Ze heeft een kat, Rajah.
    --- Ze is zover ze weet hetero. Ze heeft nog nooit iets gedaan met een meisje, maar zou ook niet terug deinzen om het te proberen.
    --- Jasmine is allergisch voor ananas.
    --- Ze houdt zeker van alcohol, drugs vind ze minder. Een sigaretje op zijn tijd doet ze wel, al kiest ze liever voor de shisha.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 23:09 ]


    El Diablo.

    • • •

    M I L O      T H A T C H

    • • •



    INNERLIJK


    Milo is een zeer intelligente jongeman. Voor anderen kan hij in een nogal lastige taal spreken, zeker als je zelf geen archeoloog bent. Af en toe is hij ook nogal obsessed met zijn hobbies. Hierdoor heeft hij maar weinig vrienden, maar dat komt ook omdat hij nogal socially awkward is. Hij weet niet zo goed want mensen van hem verwachten en wat normaal is. Hij is dan ook een beetje een eenzaat, hij is geen volger en ook geen leider.

    Dat komt echter niet omdat hij niet aardig is. Milo is juist vriendelijk en kan soms ook erg grappig zijn, al lachen mensen eerder omdat hij zo onhandig is. Hij is erg sympathiek, al is dat de laatste jaren wat afgenomen. Tegenwoordig komt hij zelfs een beetje bitter over, hij is stiller en praat minder. Vroeger was hij erg idealistisch en snel enthousiast. Als hij zijn zinnen op iets gezet had, ging hij het ook echt doen. Tegenwoordig lijkt het echter alsof hij er maar weinig fut voor heeft.


    UITERLIJK


    Milo is 1,80 lang en is atletisch gebouwd. Hij is lichtelijk gespierd en komt soms slungelig over, mede omdat hij een tikkeltje onhandig is. Hij heeft een erg blanke huid, maar verbrand niet snel en wordt ook niet snel bruin. Deze jongeman heeft geen tatoeages en piercings.

    Verder heeft Milo een redelijk smal gezicht, zonder een erg brede, mannelijke kaak. Hij heeft een rechte neus en volle, donkerroze lippen. Milo is altijd goed geschoren, hij houdt absoluut niet van stoppels. Zijn kapsel kan je ouderwets noemen, het is lang en lichtbruin van kleur. Zijn ogen hebben een onopvallende blauwe kleur. Je zal hem zelden zien zonder zijn ronde bril, enkel als hij slaapt. Hij ziet namelijk geen klap zonder.


    GEHEIM


    Milo heeft PTSD en is hierdoor niet alleen aan de alcohol, maar ook aan de drugs geraakt. Het begon met pijnstillers, waar hij aan verslaafd raakte. Sindsdien probeert hij er illegaal aan te komen en schakelt hij vaak genoeg over op andere drugs. Hij financiert deze verslaving door archeologische vondsten die hij gestolen heeft te verkopen.


    VERLEDEN


    Augustus Avery Thatch (father; deceased)
    Lucille Rose Thatch (mother; deceased)
    Thaddeus Thatch (grandfather; Deceased)


    Milo is opgevoed door zijn grootvader, Thaddeus, omdat zijn ouders omgekomen waren tijden een treinongeluk. Van hem heeft hij ook zijn liefde voor archeologie ontwikkeld. Hij heeft gestudeerd aan University en is daarna in een museum in Washington D.C. gaan werken. Na een aantal jaar werd hij gecontacteerd door het leger, ze vroeger hem of hij meewilde op een militaristische missie waar zijn kennis van pas kwam. Omdat het salaris bijzonder hoger was dan hij verdiende en hij hier de mogelijkheid had om echt nieuwe dingen te vinden, besloot hij het te doen. Helaas liep het allemaal niet zo goed, Milo heeft hier PTSD opgelopen. Tegenwoordig leeft hij op een uitkering van het leger.


    RELATIES


    — Peter Pan — Milo verkoopt zijn illegaal verworven artefacten aan hem.
    — Helga Sinclair — Milo is uiterst bang voor deze vrouw. Al sinds het begin dat hij zijn drugsverslaving begonnen is, is zij degene die hem aan zou pakken en zou doden mocht hij niet op tijd betalen. Hij ontwijkt haar het liefst en maakt rechtsomkeer als hij haar ergens tegenkomt. Als dat niet mogelijk is, merk je duidelijk dat hij bang is in haar bijzijn. Hij heeft het gevoel dat ze hem volgt.


    EXTRA


    — Heteroseksueel
    — Allergisch voor: wortels, pollen, huisstofmijt en instectenbeten

    ROL


    Milo Thatch


    NAAM


    Milo James Thatch

    GENDER: Masculine
    PRONOUNCED: MIE-lo (English)


    LEEFTIJD


    32 jaar


    GESLACHT


    Mannelijk


    WERK


    Archeoloog

    — vaardigheden: Linguist en cartograaf



    • • •

    "I didn't say it was the smart thing, but it is the right thing."

    • • •


    • • •

    "They don’t know what to do with me. And I don’t know what to do with myself."

    • • •


    • • •

    "Allergies: always happens when I travel."

    • • •

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 23:28 ]


    Your make-up is terrible

    Peter zoekt alvast iemand om een handeltje mee te hebben. Ik maak hem morgen


    Bowties were never Cooler

    Mismagius schreef:
    (...)


    Ik heb geen idee wie ze is though. She's really pretty.

    Dat is lief, thanks! Daar kan ik wel wat mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zal ik mijn female dan maar weer opgeven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Volledige naam: Helga Katrina Sinclair
          Uitspraak: [ Cat - reena ]
          Betekenis: " prosperous, successful "
          Bijnamen: Luitenant, Blondie, Sinclair

    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 3O
          Geboortedatum: 1989, 14 februari
          Sterrenbeeld: Waterman
          Geboorteplaats: Frankfurt, Germany

    Beroep: Vroeger Luitenant, Rourke's second-in-command, nu Inspecteur bij de politie waar ze al zeker jaren werkt. Daarbij is ze eveneens een persoonlijke Assistent voor een groot zakenman.
          Vaardigheden: Militaire training biedt uitstekende mogelijkheden tot martial arts vaardigheden, pistool skills en leiderschap, plagen en verleiden.
          Wapens: Flare gun. Mauser C96 Handgun, haar vuisten en benen. Walther P99 is haar dienstwapen, waar ze ook een demper voor heeft.

    Innerlijke karakteristieken:
          Positief:
          Negatief:

    Wat iedereen als eerste wel vast kan stellen, is dat deze vrouw absoluut niet op haar mondje gevallen is. Zodra ze iemand niet mag, wat vaak het geval is, zal ze dat duidelijk laten blijken—— Misschien wel iets te duidelijk. Het is maar weinig voorgekomen dat ze überhaupt een persoon mag, laat staan waar ze respect voor heeft. Nu ze al een tijdje voor Preston Whitmore werkt, kan ze vertellen dat zijn nette voorkomen niet hetgeen is hoe hij daadwerkelijk in elkaar zit. Net zoals alle mensen. Het is, naast dat het een teken voor haar geweest is om wantrouwig te blijven, een vloek als zowel een zegen om voor hem te werken. Ze respecteert hem, waardoor ze gemakkelijk(er) handelt met alle zaken die gedaan horen te worden.
    Echter, de mensen die het idee hebben dat deze fury heel wat af kan kletsen, hebben een foute gok gemaakt. Hetgeen waar ze een hekel aan heeft, is tijd verspillen door over koetjes en kalfjes te praten. Tijd is dan niet specifiek geld, maar het is veel te belangrijk dan het te verspillen aan derderangs personen. Door haar no nonsense—attitude heeft ze al behoorlijk wat vrienden gemaakt die haar liever dood dan levend zien, niet dat ze er aandacht aan besteedt.

    Wellicht dat ze om deze reden ook een bepaalde reputatie kan opbouwen, aangezien ze niet snel laat zien dat ze voor iets of iemand bang is. In de afgelopen tijd is ze nog lastiger geworden, waardoor ze een attitude gekregen heeft die ze niet snel voor iemand laat zakken. Regelmatig kan ze als een bitch gezien worden, omdat ze - naar haar mening - de waarheid spreekt. Al komt dat er nogal bot en kortaf uit door haar scherpe tong.
    Er is een tijd om sociaal te zijn en een tijd om alleen te zijn, al is het bij haar de helft van de tijd toch wel het laatste. In deze staat is ze dan ook niet erg sociaal en wanneer ze dat wel is, maak dan je borst maar nat! Ze is net een wilde storm, die in het voorbijgaan alles meeneemt en verwoest, niets overlatende om nog te kunnen repareren. Dit kan ongelofelijk intimiderend op een ander werken, wat ze soms wel weet, maar soms het is onbewust. Dit is nu eenmaal hoe ze is en dat zal ze niet gaan veranderen voor één of ander mietje, die haar niet aan zou kunnen. Deze vrouw is net als een stier; je kunt haar niet berijden, want ze gooit je er tien keer zo hard af, alleen wanneer ze je vertrouwd, zal ze je gewillig volgen.
    Wanneer ze echter een band met iemand heeft, kan ze een groot inlevingsvermogen hebben en zie je haar intiemere kant. Eentje die ergens diep verborgen in haar zit, te wachten bijna tot mensen haar aan durven. Bij nieuwkomers heeft ze de neiging hen buiten te sluiten en hen kil te behandelen. Voor de rest is ze gepassioneerd, al is dit meer op de intieme, seksuele manier. Van liefde hoeft ze niet (zo snel) te weten, waardoor ze eerder seksueel naar iemand kijkt dan een relatie te zoeken. Het is ook wel duidelijk dat ze absoluut niet preuts is, maar gaat hierdoor niet gezellig in haar naakie rondlopen om zo aandacht van iemand te zoeken. Als het moet, dan moet het, anders niet.

    Tough, angry, serious, bold, determined, aggressive, passionate, reserved.
    Despite her greedy nature, Helga shows some remorse when she discovered they were going to steal from an ancient yet living civilization and showed some concern over it, though this did not stop her from going along with the plan.
    She had to appear graceful as Whtimore's personal assistant while also being a tough-as-nails commander during the expedition (Femme fatale).
    Being Commander Rourke's most trusted ally, she is privy to his secret objective in locating a giant crystal pictured in the book and selling it on the black market for a hefty price.

    Uiterlijke kenmerken:
    001 ; 002 ; 003 ; 004 ; 005
    Slender, beautiful, fair skin

    GEZICHT
    ——Gezichtsvorm:
    ——Lippen: Ze heeft volle lippen die ze altijd rood stift, tenzij ze thuis rustig op haar gat kan zitten.
    ——Huidskleur:
    ——Oogkleur en —vorm: Kristalblauwe ogen.
    ——Haarkleur, —lengte en —type: Blond haar.

    LICHAAM
    ——Lengte:
    ——Conditie / Hygiëne:
    ——Figuur en houding:

    EXTRA
    ——Geur:
    ——Littekens:
    ——Tatoeages / Piercings:
    ——Kledingstijl:
    ——Accessoires:
    ——Accent en dialect:

    Geschiedenis:
    Als oudste van zes kinderen (en het enige meisje), groeide Miss Sinclair op met haar vuisten als zowel haar verstand. Geboren in Frankfurt, Duitsland als de dochter van een officier U.S. Army Major Alexander Sinclair was het niet vreemd uitvoerig te reizen op jonge leeftijd—— evenals de blootstelling aan een verscheidenheid van culturen en gewoonten (Frankfurt 1989-92, Mannheim 1992-94, Stuttgart 1994-97, Torii Station 1997, Vicenza 1997-98, Camp Zama 1998-99, Yongsan 1999-02, Aberdeen Proving Ground, 2002-2006).
          Helga vertoonde buitengewone atletische vaardigheden op de leeftijd van vier, en werd aangemoedigd door haar moeder om de dans na te jagen. In plaats daarvan, met de invloed van haar vader en broers, begon ze met het leren van de gevechtskunsten. Tijdens het stationeren in Maryland op haar 17e werd ze voorgesteld aan Commander Rourke, direct na de verhuizing naar Fort Dix begon ze de strategie en vuurwapens training onder zijn bewind— in opdracht van haar vader. Commander Rourke was onder de indruk van haar vaardigheden, evenals haar mogelijkheid (in Rourke's raad) als geheim agent en spion. Ze tourde kort met Rourke in Augustus 2008 om door te trainen.
          In 2012 was ze gehuwd met U.S. Army 1st Lieutenant Christopher Jenkins. Een jaar later, in 2013, was ze echter alweer vermoedelijk weduwe geworden. In April 2017 werd ze voor het eerst benaderd door Whitmore Industries (op aanbeveling van Rourke). Helga nam de positie in van bodyguard als zowel chauffeur voor Preston Whitmore op December 5, 2017.

    Relaties——
    ——MILO THATCH ;
    Ze hebben aan het begin weleens kennis gemaakt toen hij drugs wilde kopen, echter niet onder hele goede omstandigheden. Helga is heel duidelijk in het bedreigen van Milo, waardoor hij weet wat hij kan verwachten als hij niet op tijd betaald. Hoewel ze het niet laat zien, voelt ze zich machtig omdat hij een bang kippetje in haar buurt is. Al een aantal keer heeft ze hem in de gaten gehouden, zodat hij het ook niet in zich heeft stiekem te vluchten. Het is net een kat en muisspel met hun, iets wat zij uitermate vermakelijk vindt.

    HELGA SINCLAIR




    “COME ON, PEOPLE,
    THAT'S AN ORDER——
    NOT A SUGGESTION. LET'S GO!


          Familie:
    Vader—
    Army Major Alexander Sinclair
    Moeder— Frieda Jane Bowie †
    ——Her 5 younger brothers
    Echtgenoot— 1st Lieutenant Christopher Jenkins (Presumed Dead †)

    OVERIG
    • Likes:
    Power, riches, giving orders,
    • Dislikes: Rourke
    Geheim: Helga is een corrupte politieagent. Ze speelt informatie door naar haar baas, waar ze eveneens een huurmoordenaar voor speelt. Zodra mensen schulden hebben, niet (willen) betalen of zelfs vluchten, spoort zij ze op en leert ze een lesje. Het is heel waarschijnlijk dat je zoiets niet na kan vertellen, ze verbrandt de lijken ook altijd op een verborgen plek, dat is alleen maar bewijs dat vernietigd moet worden.
    • Extra:





    “YES, I'D LIE.
    I'M A BAD PERSON——
    LET'S MOVE ON.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 23:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.