• DISNEY MYSTERIES

    • • •

    Een normale dag in het leven (jaar 2019) van een Disney personage betekent veel spanning, intrige en romance. Het is niet vreemd dat er een liefdesverhouding in voorkomt, misschien zelfs moord die gehandeld is door jaloezie, geld of een criminele organisatie. Het is dan ook niet vreemd dat je moet oppassen met mensen te vertrouwen, want niets is zoals het op het witte doek eruit ziet. Dit zijn de echte personages met al hun geheimen, hoe onschuldig ze ook lijken. Kijk uit wie je vertrouwt, want als je teveel weet, kan je zo voor dood in de greppel gevonden worden.
          (Lees: voor het geval het nog niet helemaal begrepen wordt, zal ik een voorbeeld neerpennen. Bijv: Sneeuwwitje doet aan witwassen, Pocahontas is een voormalige drug lord en Rapunzel is getrouwd met Flynn, maar heeft een verhouding met John Smith. Ik noem maar wat op. Dit zijn natuurlijk wel allemaal geheimen die niet direct uit horen te komen. Het speelt zich af in de, verzonnen, stad Nevide.)



    ROLLEN
    • Flynn Rider —— Magnus —— 1,4
    • Milo Thatch —— Assassin —— 1,2
    • Captain Hook —— Assassin —— 1,(5)
    < • Phoebus —— Nerwen —— 1, (?) >
    • Peter Pan —— PeterMaximoff —— 1,(4)
    • Jim Hawkins —— Marowak —— 1,(4)
    • Mad Hatter / Tarrant —— HarleenQuinzel —— 1,( 6)
    • Prins Adam / Beast —— DreamerN —— 1,

    • Tiana —— Mismagius —— 1,(4)
    • Pocahontas —— Marowak —— 1,(4)
    • Helga Sinclair —— Nerwen —— 1,(2)
    • Jasmine Layla Al Khalifa —— Valor —— 1,2
    • Tinkerbell —— HarleenQuinzel —— 1,(4)
    • Rapunzel —— Littlepanda_ —— 1,
    • Ariel —— Nairn —— 1,
    • Belle —— Magnus —— 1,
    •


    REGELS
    —— Als eerste, de huisregels van Q. tellen hier natuurlijk mee.
    —— Schelden als zowel 16+ schrijven mag, zet het echter wel in een rode kleur boven je post! Ruzie OOC wil ik in het topic niet hebben, niemand lokt ruzie uit en we respecteren elkaar. Niemand sluit elkaar buiten.
    —— Er is een minimum van 250 woorden. One—liners zijn niet toegestaan en eveneens geen personen die amper het personage af hebben om zich snel af te melden. Denk na voor je meedoet, er is hier namelijk goed over nagedacht. Zodra je langer dan een maand niet gereageerd hebt, zullen we je personage vermoorden of aan iemand anders geven. Meld het ook als je vakantie hebt of niet kan reageren, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    —— Niet godmodden. Bestuur enkel je eigen personages, tenzij je toestemming hebt van de desbetreffende user. Geen Gary Stu’s of Mary Sue’s aanmaken.
    —— Reserveringen blijven 48 uur staan. Houd vrouwen en mannen gelijk. Probeer in elk geval een man te spelen als je dit niet eerder gedaan hebt.
    —— Bedenk dat als je personage niets van een gebeurtenis heeft gehoord, gezien of meegemaakt (of gelezen in de krant), weet je er niets over. Je hebt geen alziend oog!
    —— Topics worden enkel aangemaakt door Magnus en Nerwen.
    —— Disney dieren blijven dieren, dus niet in deze sexy bastards veranderen.
    —— Het is niet toegestaan andere personages te verwonden of te vermoorden zonder toestemming van de eigenaar.
    —— Als een Disney karakter over magie bezit, mag dit ook in mate in de RPG voorkomen. Het is echter niet toegestaan dat je bijvoorbeeld een heks aanmaakt. Magie moet beperkt blijven, het zijn vooral gewoon trucjes.


    LIJSTJE
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Werk:
          Vaardigheden:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Verleden: (Hoeft niet heel lang te zijn, gewoon een paar zinnen is goed. We willen natuurlijk wel weten wat hem / haar allemaal is overkomen.)
    Relaties: (Geen toekomstige relaties bedenken, alleen hetgeen wat al gebeurd is!)
    Extra:


    EXTRA INFORMATIE
    —— SPEELTOPIC
    —— PRAATTOPIC

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.


    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 21:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik vroeg mij af of ik een vrouwelijke rol zou mogen. Ik zag dat hier een stop op was, maar ik zag toen dat er meer mannen al meedoen dan vrouwen. ;)


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Littlepanda_ schreef:
    Ik vroeg mij af of ik een vrouwelijke rol zou mogen. Ik zag dat hier een stop op was, maar ik zag toen dat er meer mannen al meedoen dan vrouwen. ;)

    Die rollen zijn er bijgekomen omdat er amper iemand een man wilt spelen. Ik zou een man nog steeds waarderen, maar ik zal het overleggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    • • •

    J A M E S      H O O K

    • • •



    INNERLIJK


    James ziet zichzelf graag als een ouderwetse gentleman met goede manieren. Dit kan hij ook heus zijn, zeker met zijn charismatische karakter en zijn knappe uiterlijk. Hierdoor komt hij vaak aardig over, maar dit is echter het topje van de ijsberg van zijn karakter. Hij heeft namelijk nog een heel andere kant. Die komt op het eerste gezicht niet bovendrijven, maar als je hem beter leert kennen, zul je het zien.

    Hook is namelijk helemaal niet betrouwbaar, hij is het type dat eerder liegt dan de waarheid vertelt, gewoon omdat het kan. Hij zal je altijd proberen te manipuleren zodat je hem zeker gelooft. Hij heeft geen interesse in andermans mening en maakt graag misbruik van je, wat hem vaak lukt omdat hij erg overredend kan zijn, maar ook sluw. Hij doet het soms gewoon voor de lol omdat hij een sadist is. Hij vind het leuk om anderen te zien lijden.

    Verder heeft James een erg kort lontje, wat niet goed samengaat met zijn ongeduld voor alles. Als hij zijn zin niet krijgt of de controle verliest, kan hij behoorlijk kinderachtig doen en komt hij verwaand over. Hij is behoorlijk arrogant, hebzuchtig en erg oppervlakkig. Hij is een echte pestkop die van dreigen houdt, maar niet op de opvallende manier.


    UITERLIJK


    James is 1,85 lang en heeft een gespierde physique met een blanke huid. Hij sport regelmatig om zijn lichaam in goede conditie te houden. Hij heeft een paar tatoeages, maar geen piercings. Littekens sieren zijn lichaam, maar hij zal nooit vertellen hoe hij eraan komt. James is zijn linkerhand kwijtgeraakt tijdens een gevecht met een krokodil. Hij draagt meestal een levensechte prosthetic waardoor het niet opvalt, maar hij heeft echter ook wat andere dingen die hij erop kan zetten.

    Verder heeft James grote, blauwe ogen. Zijn roze lippen zijn smal en zijn neus is recht. Hij heeft altijd minstens stoppels op zijn wangen staan, meestal zelfs een kort baardje. Zijn haar komt tot op zijn schouders en heeft een bruine kleur, net als zijn wenkbrauwen en baardje, wat contrasteert met zijn blauwe ogen.


    GEHEIM


    Zijn grootste geheim zit achter zijn littekens. Deze zijn namelijk allemaal met opzet veroorzaakt en gedeeltelijk de reden waarom hij geen aardig persoon geworden is. Zijn moeder voedde hem met de harde hand op en geloofde er heilig in dat hij zo een echte man zou worden. Ze liet haar hele bemanning hem echter op deze manier opvoeden, wat resulteerde in flink wat vernederingen en mishandeling om niks.


    VERLEDEN


    James werd opgevoed door zijn moeder, waarvan hij zijn achternaam heeft. Zijn vader is onbekend voor hem. Zijn moeder had een schip waar hij zijn kindertijd en puberteit op doorgebracht heeft, waarop ze illegaal aan mensen smokkel en handel deden. Hij had echter geen goede relatie met zijn moeder, die hem met de harde hand opvoedde en geloofde dat echte mannen gemaakt worden door ze als oud vuil te behandelen, daar word je sterk van! Op zijn zestiende is James voorgoed aan land gegaan en is hij al snel in zijn huidige beroep gerold, met dank aan zijn eerdere ervaringen.


    RELATIES


    — Matoaka Rolfe — Ze werkt en spioneert voor hem.


    EXTRA


    — Biseksueel, hoewel hij nog in de kast zit

    ROL


    Captain Hook


    NAAM


    James Bartholomew Hook

    — Bijnaam: Hook


    LEEFTIJD


    40 jaar


    GESLACHT


    Mannelijk


    WERK


    Pooier

    — vaardigheden: Sociaal, vechtsporten, manipulatie





    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 23:25 ]


    Your make-up is terrible

    Nerwen schreef:
    (...)
    Die rollen zijn er bijgekomen omdat er amper iemand een man wilt spelen. Ik zou een man nog steeds waarderen, maar ik zal het overleggen.


    Okee snap ik! Dankjewel!


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Nerwen schreef:
    Iemand die de naam van dit model kent of weet te vinden voor me? (Of meer plaatjes, dat werkt ook voor me.) 001, 002.


    Even random ertussendoor.... xD {Stiekeme MT}

    Ik weet niet of je de naam voor de FC nog zoekt, maar ik heb even voor je zitten googlen en kwam er al relatief snel achter dat haar naam Bryana Holly is.
    She's a lingerie, swimsuit and sometimes nude model. zet gewoon photoshoot achter haar naam en je krijgt wel mooie character pic opties. (;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 0:42 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Even random ertussendoor.... xD {Stiekeme MT}

    Ik weet niet of je de naam voor de FC nog zoekt, maar ik heb even voor je zitten googlen en kwam er al relatief snel achter dat haar naam Bryana Holly is.
    She's a lingerie, swimsuit and sometimes nude model. zet gewoon photoshoot achter haar naam en je krijgt wel mooie character pic opties. (;

    Ja, die zocht ik nog steeds! Omg, je bent mijn heldin van de dag, je hebt 'm helemaal gemaakt. Dank je wel!

    Wil je meedoen trouwens? (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Ja, die zocht ik nog steeds! Omg, je bent mijn heldin van de dag, je hebt 'm helemaal gemaakt. Dank je wel!

    Wil je meedoen trouwens? (wbw)


    Haha, ik zit er idd wel over na te denken en ik heb ook al wel een aantal ideeën in mijn hoofd. Het is alleen even kijken welk Disney character ik dan pak...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Haha, ik zit er idd wel over na te denken en ik heb ook al wel een aantal ideeën in mijn hoofd. Het is alleen even kijken welk Disney character ik dan pak...

    Vertel het me. :Y)
    Nu help ik jou.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Vertel het me. :Y)
    Nu help ik jou.


    Ik heb een idee in mijn hoofd voor prince Adam, princess Aurora, Ursula en Prince Philip. (':
    Aan de ene kant zou ik wel weer een vrouw willen spelen aangezien ik de laatste tijd ook vaak een man had, maar aan de andere kant blijven mannen ook wel leuk om te spelen.

    Even een heel kort overzichtje van wat voor dingen ik per character in gedachten had.

    Prince Adam (Ik denk toch wel één van mijn favorieten voor deze RPG) × Witgoedhandelaar gone hitman. FC: Chris Hemsworth
    Princess Aurora × Florist by day, prostitute by night. FC: Blake Lively
    Ursula × Corrupte Tattoo artist. FC : Still searching, Maybe Courtney Act..
    Prince Philip × Darn... Ik ben vergeten wat ik ook al weer voor hem had... xD Volgens mij iets met vervalsing, paranoia en hallucinaties. FC : Still searching, Maybe Colin O'Donoghue, Eddie Redmayne, .

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 14:07 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik heb een idee in mijn hoofd voor prince Adam, princess Aurora, Ursula en Prince Philip. (':
    Aan de ene kant zou ik wel weer een vrouw willen spelen aangezien ik de laatste tijd ook vaak een man had, maar aan de andere kant blijven mannen ook wel leuk om te spelen.

    Even een heel kort overzichtje van wat voor dingen ik per character in gedachten had.

    Prince Adam (Ik denk toch wel één van mijn favorieten voor deze RPG) × Witgoedhandelaar gone hitman. FC: Chris Hemsworth
    Princess Aurora × Florist by day, prostitute by night. FC: Blake Lively
    Ursula × Corrupte Tattoo artist. FC : Still searching, Maybe Courtney Act..
    Prince Philip × Darn... Ik ben vergeten wat ik ook al weer voor hem had... xD Volgens mij iets met vervalsing, paranoia en hallucinaties. FC : Still searching, Maybe Colin O'Donoghue, Eddie Redmayne, .


    Je moet echt Courtney Act doen voor Ursula. En voor Philip moet je Julian Morris doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet echt Courtney Act doen voor Ursula. En voor Philip moet je Julian Morris doen.


    Idk... Julian Morris als prince philip vind ik weer teveel linken aan OUAT. (': Maar ik zal hem onthouden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Idk... Julian Morris als prince philip vind ik weer teveel linken aan OUAT. (': Maar ik zal hem onthouden.


    Oh ja, die speelt daar natuurlijk ook in. ;x Ik was het helemaal vergeten, haha. Maar ik ben dan ook gestopt met OUAT kijken.


    Your make-up is terrible

    @ DreamerN: Het zijn wel leuke ideeën, maar dan moet je even aankijken/afwachten hoe dat gaat met die rollenstop op de vrouwen. Ik weet niet wat Nerwen en Magnus daarmee willen, want iemand anders vroeg daar ook naar en Nerwen zou dat overleggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh ja, die speelt daar natuurlijk ook in. ;x Ik was het helemaal vergeten, haha. Maar ik ben dan ook gestopt met OUAT kijken.


    Al speelt Colin natuurlijk ook in OUAT, maar dan als Killian Jones, a.k.a. Hook. Julian Morris IS prince Philip in OUAT.

    Marowak schreef:
    @ DreamerN: Het zijn wel leuke ideeën, maar dan moet je even aankijken/afwachten hoe dat gaat met die rollenstop op de vrouwen. Ik weet niet wat Nerwen en Magnus daarmee willen, want iemand anders vroeg daar ook naar en Nerwen zou dat overleggen.


    Ik neem denk ik sowieso Prince Adam, al begint Philip ook een beetje op me te groeien... Anders verwerk ik hem gewoon ook een beetje in de rol van Prince Adam... Wat ik eigenlijk ook al van plan was met Aurora... xD Als dan de vrouwen stop opgeheven word ga ik dan nog wel nadenken over een andere rol.


    Credendo Vides

    Mocht het uitkomen en behoefte aan zijn: Ik heb ook nog wel een leuk idee voor een rol als Mad Hatter :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer