• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Mismagius: Heb je je rol iets meer ingevuld? Dan kan ik namelijk beter dingen verzinnen. Ik wil niet van alles hetzelfde hebben. Er zijn al een paar die met drugs bezig zijn, dan heb je nog een bendeleider en huurmoordenaar(s). Ik zal zo wat voor je proberen te verzinnen.

    Willen jullie trouwens zeggen als je rol hebt aangevuld / klaar is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nog bezig met Adam "the Beast" Thorne.
    Ergens zit ik me ook af te vragen of het zijn van een hitman een groot genoeg geheim is. xD
    Twee mensen weten ervan af en de rest die hem ooit face to face hebben gezien kunnen het niet na vertellen. (;


    Credendo Vides

    Iemand die nog een relatie met Hook wilt? Hij is verder helemaal af nu.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 18:08 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Iemand die nog een relatie met Hook wilt? Hij is verder helemaal af nu.


    Tink of Mad Hatter misschien?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)

    Tink of Mad Hatter misschien?


    Het lijkt me sowieso wel gaaf om een relatie met Tink en Peter Pan te hebben. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het lijkt me sowieso wel gaaf om een relatie met Tink en Peter Pan te hebben. 8D


    Dat kan geregeld worden. Je krijgt gewoon twee van de prijs van een. Ik kan alleen niet voorspelen hoe het gaat lopen, haha.

    Iets goeds of iets slechts?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)

    Dat kan geregeld worden. Je krijgt gewoon twee van de prijs van een. Ik kan alleen niet voorspelen hoe het gaat lopen, haha.

    Iets goeds of iets slechts?


    Het liefst iets slechts, dat past er beter bij denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het liefst iets slechts, dat past er beter bij denk ik.


    Wederzijds manipulatie om een of andere reden?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magnus schreef:
    (...)

    Sure. Lawyer a.k.a. gangleader.


    Magnus ik vroeg mij af of jij het goed vind als ik de rol van Rapunzel neem? Ik heb nog wel een idee hoe het kan dat ze nog wel leeft.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Littlepanda_ schreef:
    (...)
    Magnus ik vroeg mij af of jij het goed vind als ik de rol van Rapunzel neem? Ik heb nog wel een idee hoe het kan dat ze nog wel leeft.

    Je staat er al bij met die rol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Littlepanda_ schreef:
    (...)

    Magnus ik vroeg mij af of jij het goed vind als ik de rol van Rapunzel neem? Ik heb nog wel een idee hoe het kan dat ze nog wel leeft.


    Ja, ik heb je er al bij gezet. c: Wat voor een idee dan?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik dacht misschien had Flynn ruzie met een andere gang en hebben die mij ontvoerd. Ze hebben mijn dood in scene gezet. Ik ontsnap na 3 jaar en ben uit op wraak?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Littlepanda_ schreef:
    Ik dacht misschien had Flynn ruzie met een andere gang en hebben die mij ontvoerd. Ze hebben mijn dood in scene gezet. Ik ontsnap na 3 jaar en ben uit op wraak?

    Is dat niet een beetje te ver gezocht? Waarom zouden ze jouw dood in scene zetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Is dat niet een beetje te ver gezocht? Waarom zouden ze jouw dood in scene zetten?


    Misschien wilde ze wel van Flynn af, maar durfde ze het niet? Of om hem gewoon pijn te doen, maar dan hadden ze haar idd net zo goed kunnen vermoorden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Misschien wilde ze wel van Flynn af, maar durfde ze het niet? Of om hem gewoon pijn te doen, maar dan hadden ze haar idd net zo goed kunnen vermoorden.

    Het zijn wel gangmembers, dus ik vind het niet echt erbij passen dat ze haar dan laten leven en het in scene zetten. Misschien als ze dierbaren waren, maar dan moet je het nog goed uitdenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.