• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ik dacht dat men tranen al op waren aan dat andere. Ik ben echt een piece of shit.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lalala ik ga dood van de stress.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goodbye Audino.

    / Zoveel ideeën voor verhalen door dit spel.

    / Ik denk dat ik geen berichtje meer van hem krijg. Aan de ene kant is dat jammer, maar aan de andere kant wel fijn. Nu kan ik hem weer loslaten tot hij me weer appt en ik dan weer van streek ben en hem terug wil.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:21 ]

    Au. Au. Au. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zapdos schreef:
    Goodbye Audino.

    / Zoveel ideeën voor verhalen door dit spel.

    / Ik denk dat ik geen berichtje meer van hem krijg. Aan de ene kant is dat jammer, maar aan de andere kant wel fijn. Nu kan ik hem weer loslaten tot hij me weer appt en ik dan weer van streek ben en hem terug wil.


    Why don't you block him? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Can. You. Not?! D:


    26 - 02 - '16

    Ik probeer ten volste te genieten van Amsterdam, maar eigenlijk houd ik helemaal niet van grote steden? Ze zijn luid en intimiderend en ik ben constant bang dat iemand mijn fiets jat of mijn zakken rolt of me lastig gaat vallej of zoiets


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een sigaret en een flinke kop koffie nodig, man, wat voel ik me vreselijk :/


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    (...)

    Why don't you block him? ^^

    Doe ik liever niet, gezien ik vast nog een keer met hem moet praten. Al heb ik daar nu nog geen behoefte aan.

    // Niemand gaat me meer serieus nemen met deze profielfoto. (banana)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:30 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Doe ik liever niet, gezien ik vast nog een keer met hem moet praten. Al heb ik daar nu nog geen behoefte aan.

    Block hem dan tot je met hem wilt praten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Block hem dan tot je met hem wilt praten?

    Dat kan ik inderdaad wel doen.

    Zó teleurgesteld. :c Ik heb nu gewoon een dikke knuffel nodig van mijn beste vriend.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    Ik probeer ten volste te genieten van Amsterdam, maar eigenlijk houd ik helemaal niet van grote steden? Ze zijn luid en intimiderend en ik ben constant bang dat iemand mijn fiets jat of mijn zakken rolt of me lastig gaat vallej of zoiets


    Saaaame. Ik heb altijd mijn hand op de zak waar mijn telefoon in zit als ik in een grote stad ben en toch is er iedere keer zo'n moment van "SHIT waar is mijn telefoon???" tot ik merk dat ik hem in mijn hand heb en mijn zak daarom leeg is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Slither.io, mocht je stoppen met haperen, zou ik een heel gelukkig persoon zijn. Ik zal de kattenachtergrond al eens uit zetten.


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    Ik probeer ten volste te genieten van Amsterdam, maar eigenlijk houd ik helemaal niet van grote steden? Ze zijn luid en intimiderend en ik ben constant bang dat iemand mijn fiets jat of mijn zakken rolt of me lastig gaat vallej of zoiets


    ikr


    i put the fun in funeral