• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wtf heb ik vannacht gedroomd....?


    Stenenlikker

    De psychiater heeft het druk en als het niet dringend is gebeurd er tegen oktober pas iets. Verdomme. Alles gaat mis. Het is wèl dringend! )':


    26 - 02 - '16

    Ik zou het zielig vinden als hij zijn kat echt te ruimte in stuurt.

    Dat heb ik nooit gezegd. Like het tegenovergestelde heb ik wel gezegd. Hoe kan je dat dan denken?


    Happy Birthday my Potter!

    Lala ik ben niet belangrijk genoeg dus. K.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I love the Spark/Team Instinct tag on Tumblr, oh my god.


    kindness is never a burden.

    Ha ha ha. Opdonderen. Dacht dat het wel duidelijk gezegd was.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me serieus ziek als ik denk aan het feit dat ik terug naar de uni moet straks. Ik wil niet meer ongelukkig zijn en ik begin te denken dat het misschien beter was geweest als er geen vakantie was geweest, want nu herinner ik me weer hoe het voelt om niet 24/7 zo ongelukkig en gestrest te zijn en ik begin hele slechte gedachten te hebben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ....

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 22:14 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ga buuuiiiiizzeen. Wat ik ook probeer. :')


    What would Emma do?

    Alsof ik me nog niet kut genoeg voelde. Wat als ik hierdoor mijn hele familie verlies? Ik ga maar emigreren en dan hoef ik nooit meer met iemand te dealen. Gadver ik haat deze angst, ik haat mijn hele kutleven, ik haat mezelf.


    Caution first, always.

    En toen brak je piercingballetje door twee... en ik ben niet thuis... oma heeft ook geen balletje die past (navelpiercing en tongpiercing, dus dat is wel klote. Nu maar hopen dat het blijft zitten tot ik thuis ben. Hij hang serieus nog maar op de helft xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heeft Quizlet zoveel afslankreclame? Ik zie t continue...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yaaay, ik heb keelpijn! Taart voor iedereen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat een kutleven. C:


    — Inner peace, it's hard to find. —