• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lekker dan. Ik heb mijn hele formulier voor het wmo ingevuld en nu mag ik het niet inleveren, want mijn moeder heeft het zomaar doorgelezen zonder mijn toestemming en vindt dat het niet klopt. Daarbij bemoeit mijn zus zich er ook nog eens mee. Godverdomme, leuk dit.


    26 - 02 - '16

    How my head feels.


    Your make-up is terrible

    Ik zou me echt dood schamen in jouw schoenen.

    Ik moet mij echt distantiëren van mensen die de hele tijd negatief zijn. Het heeft echt een slechte invloed op mijn humeur.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe vaak hebben jouw kids wel niet gevraagd of je wilt kappen met dat eeuwige gesmak? Laat het mij aub niet vragen, want dat kan ik sowieso niet aardig doen. Het spijt me dat ik op een slechte dag compleet kan flippen van dat soort geluiden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind het zo raar als mensen niet komen naar iets omdat ze op andere dagen iets anders te doen hebben. Je bent toch vrij die dag? Waarom kom je dan niet die dag??? Zeg gewoon dat je geen zin hebt.


    Your make-up is terrible

    En toen zat ik buiten in de miezer mijn pizza te eten, omdat alle banken en stoelen vol staan met troep. Ik weet alweer waarom mijn ouders mij normaal gesproken niet zo lang alleen thuis laten, lol. Vanavond maar eens even opruimen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vruchtbaarheidsbehandelingen als IVF, ICSI, IUI en dergelijken zouden alleen voor mensen met een gezonde levensstijl moeten zijn. Dus geen ernstig over-/ondergewicht, niet roken en geen drugs gebruiken. Dat zou de kans op slagen sowieso vergroten.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 18:24 ]

    deze beer in budapest was echt de saddest pony alive


    i put the fun in funeral

    Ha ha ha. Kan wel janken. c:
    //
    Ik heb het écht niet door hoor. Nee hoor.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 18:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja ik ga wel weer anime kijken want met jouw commentaar heb ik weinig zin dit te kijken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Concertgebouw concertgebouw concertgebouw HET LEVEN IS ZO MOOI DIT WAS EEN GOEDE KEUZE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als de weeën nu pas begonnen zijn zal ze niet vanavond nog naar huis mogen. Wat raar dat ze die miskraam pillen niet gewoon thuis mag nemen.
    Dan is de begrafenis ook pas later volgende week.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 19:59 ]

    Kan je nog luider roepen in je gsm op de trein? Asociale klootzak.


    What would Emma do?

    En ik heb zitten janken met iemand in dezelfde ruimte voor het eerst sinds jaren. Dit gaat echt de foute kant op, oeps


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.