• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    30 minutes into Suicide Squad and I still see no story.

    Omg, mr. mime zit in de buurt. Waaat. Dat is de 2e keer in een week. Ik moet het huis uit maar look like shit.

    // Cheesus, na een half uur eindelijk de access codes.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 17:00 ]

    Zapdos schreef:
    30 minutes into Suicide Squad and I still see no story.

    HAHA, zo zat ik ook in de bios :")


    Caution first, always.

    Meteorites schreef:
    (...)
    mijn moeder had d'r hulp nodig na tachtig jaar omdat haar Nederlandse taal niet goed genoeg is en die hond heeft gezegd van "Wat heb je nou weer nodig."
    Mijn moeder zag d'r als haar vriendin ook he. Als je kijkt hoe vaak die hoer mijn ouders heeft gebruikt voor haar hulp, kan je wel zeggen dat wij veel meer hebben gedaan voor haar dan zij voor ons.

    Als zij één keer in de buurt komt, ik zweer ik laat d'r huilen en geef d'r spijt dat ze is geboren.

    Je kunt alles lullen over mij, maar ik laat niemand mijn ouders verdrietig maken. En al helemaal niet laten huilen ffs.


    Oh wauw, wat een trut.

    // Wow, dit spul werkt zo goed. Geen pijn meer :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God I'm such a loser.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zo'n hoofdpijn. Mwehh


    26 - 02 - '16

    Ik moet alle hazelnoten zelf nog gaan ontvellen. Voor zo ver dat gaat.

    // Het is vervelend als je iemand iets vraagt te kopen, als ie toch naar de winkel gaat en dan terug komt met "het was er niet, ik heb dit voor je meegenomen". Eh, bedankt, maar ik vroeg speciaal om die, gezien ik de anderen niet lekker vind.

    // Als er vanavond nog geen algemeen topic is, maak ik die wel. Zo veel mensen die niet doorhebben dat hun filmpjes alles ontregelen. Dan maken de mods daar maar een sticky van (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 17:32 ]

    Hoe kun jij met jezelf leven. Even serieus.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 17:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik al dood? Ja? Yes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lekker naaiend weer fodafone... heb ik 1 x op Mallorca voor 2 euro gebeld en ik krijg lekker 10 euro door m'n strot gedouwd omdat ik een serves van hun niet uit had staan... Makkelijk geld verdienen zo.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wel door de kleinste gaten naar binnen kunnen vliegen, maar als het raam wagenwijd open staat kan je de uitgang niet vinden...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn moeder is nog een ergere stalker dan ik ohgod die arme knul


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een gezeur weer.


    26 - 02 - '16

    Well, dat was toch een lang en lastig klusje. Maar de hazelnoten zitten in de oven.

    Dus alle League of Legends spelers zijn salty? You ignorant bitch :W

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    I don't like this tension between my parents. . . Mijn vader is fucking chagrijnig aan het doen tegen mijn moeder en het is niet eens nodig. Hij schreeuwt tegen haar om niets. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.