• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe meer ik terug kijk naar wat er allemaal op school gebeurt is vandaag kan ik wel janken. God, ik moet stoppen met zo zielig doen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het verbaasd me niks. Je zegt dat je het 'haat' om te vreemdgaan. Suuuuuuúre. Je bent er anders wel een ster in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In één avond ben ik omgeschoold naar een professioneel darmkanaaluitwipper.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    In één avond ben ik omgeschoold naar een professioneel darmkanaaluitwipper.


    Whaaaaat? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb het idee dat ik me de laatste tijd echt steeds meer als een soort leidinggevende opstel, ipv iemand die maar stil afwacht wat anderen doen. Positieve ontwikkeling?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mensen die alles van je jatten en je ideeën pikken, maar je ondertussen wel uitschelden. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan misschien deze week een piano kopen in de plaats van op zijn vroegst het einde van het jaar! Ik hoop zo dat dit geen miskoop word c:

    Villainess schreef:
    Ik kan misschien deze week een piano kopen in de plaats van op zijn vroegst het einde van het jaar! Ik hoop zo dat dit geen miskoop word c:

    Een piano is nooit een miskoop *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Godverdomme, ik heb een hekel aan de gatenkaas die mijn geheugen geworden is. Eerst kon ik al die details onthouden en nu heb ik al moeite om überhaupt namen te onthouden.


    Your make-up is terrible

    Waarom kijk ik ook eigenlijk de "Don't Stop Believin" scène uit seizoen vijf? Ik weet van mezelf dat ik daar keihard om kan huilen. Gewoon omdat ik de serie en Cory zo erg mis... :'(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh. Mensen snappen het soms niet hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Man, wat een gedoe om een Autipas aan te vragen zeg... Wat is een studentnummer?!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Man, wat een gedoe om een Autipas aan te vragen zeg... Wat is een studentnummer?!

    Hetzelfde als je leerlingnummer dacht ik. Die krijg je als het goed is via je school.

    // mijn social justice warrior reden is; save white racism. Klopt helemaal als ik het gaat om dat zwarten alles over blanken mogen zeggen en andersom niet.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Hetzelfde als je leerlingnummer dacht ik. Die krijg je als het goed is via je school.

    // mijn social justice warrior reden is; save white racism. Klopt helemaal als ik het gaat om dat zwarten alles over blanken mogen zeggen en andersom niet.


    Ja die heb ik nu maar ingevuld. Hopelijk is het goed, want ik wil die 11 euro korting op een lidmaatschap wel graag hebben. Heb ik ook korting op de Autipas.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer wat gedaan, gheheh. Nu naar bed en hopen dat ik wel kan slapen, want ik heb geen zin weer tot 6 uur wakker te blijven en vervolgens fijn de zon op zien komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."