• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zeker dat het een jongetje is. Oorzaak is niet bekend nog. Ik hoop dat die er ook niet komt. Het was erg.. naar.. om het kindje op de foto te zien. Het hoofdje was nog zo groot vergeleken de rest van het lichaampje. Wel schattig hoe het zo 'slapend' in het kistje ligt.

    Melding: Je kunt jezelf niet blokkeren!

    Het was te proberen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Melding: Je kunt jezelf niet blokkeren!

    Het was te proberen :Y)


    Hahahah dat heb ik ook eens geprobeerd :') Ik vind het wel een beetje jammer, though, dat je jezelf niet kunt blokkeren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Hahahah dat heb ik ook eens geprobeerd :') Ik vind het wel een beetje jammer, though, dat je jezelf niet kunt blokkeren.

    Je kunt ook geen vrienden met jezelf worden :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Je kunt ook geen vrienden met jezelf worden :c


    Dat vind ik nu al helemaal te gek voor woorden. Ik ben immers mijn eigen beste vriend, hmpf. Nu moet ik zeker een tweede account aan gaan maken om vrienden te kunnen zijn met mezelf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    This anime, oh God it was a plottwist


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    OMG ik ben 6 dagen geleden door een random man in de trein gekust, fijne eerste kus met een random man... Het was verschrikkelijk!
    Nu zit ik op de camping en ben ik vrienden met 3 dudes, 1 dude heeft tegen mij gezegd dat ie me leuk vond en de andere mijn vriendin, de 3de dude die is gewoon vaag. Maar het is niet cool want die dude die mijn leuk vind die knuffelt me steeds en houd mijn hand vast en claimt me helemaal! Echt een hel!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    * Ziet een leuke video *

    Franstalig

    * klikt video teleurgesteld weg *

    * klikt een andere leuke video aan *

    Duits

    Het is me niet gegund D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    is het al woensdag is het al woensdag is het al woensdag


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom is het zo moeilijk?

    Wiarda schreef:
    is het al woensdag is het al woensdag is het al woensdag


    klik :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    klik :Y)

    Er is nog een ergere versie van.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah, ik wil het noorderlicht zo graag een keer zien, maar ze komen pas weer in 2027 na deze cyclus.

    Moeheid en geen zinheid. Can we skip today?

    Krolock schreef:
    Moeheid en geen zinheid. Can we skip today?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."