• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Happy zomervakantie-me tekent hartjes op dingen. Noted.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kamer gezien. Valt mee. En ik heb een tijdelijke fiets van de olympische spelen uit Londen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké dit word leuk. Yay.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oké, wij hebben dus een coffeeshop hier in de stad? Ik leer telkens weer nieuwe dingen :')

    Zapdos schreef:
    (...)
    Heb je er al iets voor gekocht? Je hebt bij de drogist zalfjes en gels tegen aften.
    Ik heb Evisense en die werkt vrij snel bij me.

    Heb het gehaald


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Heb het gehaald

    Nice, ik hoop dat het snel werkt ^^


    // SS kijken in slechte kwaliteit. Whatever, ik wil de film graag zien.

    Verveeeling. Maar even dingen voor jezelf doen moet ook gewoon kunnen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I try. I fucking try.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een gigantische afkeer voor drugs maar als ik nu tegen iemand op zou botsen die bij de coffeeshop vandaag komt (het is dag maar het gaat om het idee) zou ik gaan smoken want Jezus. Ik heb de hele dag hier rondgelopen en ik kan niet eens fatsoenlijk een baan vinden. Niemand hoeft mij I guess. Failure much.

    Kom op met die access codes, het is half 5.

    onze hoeren buurvrouw heeft mijn mama d'r hart gebroken en laten huilen. Ik ga die tranen die ik weg heb geveegd nooit vergeten.
    Laat d'r maar één keer in de buurt van mijn mama komen :
    )

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 16:42 ]

    Meteorites schreef:
    onze hoeren buurvrouw heeft mijn mama d'r hart gebroken en laten huilen. Ik ga die tranen die ik weg heb geveegd nooit vergeten.
    Laat d'r maar één keer in de buurt van mijn mama komen
    )


    :o
    Wat is er gebeurd meid?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond sorbets maken die mijn opa vroeger altijd maakte. Ik mis die tijden. Ik mis hem. Bleh.

    Drastische tijden vragen om drastische maatregelen. Ik heet weer Goldblum.


    Caution first, always.

    MonChevy schreef:
    (...)

    :o
    Wat is er gebeurd meid?

    mijn moeder had d'r hulp nodig na tachtig jaar omdat haar Nederlandse taal niet goed genoeg is en die hond heeft gezegd van "Wat heb je nou weer nodig."
    Mijn moeder zag d'r als haar vriendin ook he. Als je kijkt hoe vaak die hoer mijn ouders heeft gebruikt voor haar hulp, kan je wel zeggen dat wij veel meer hebben gedaan voor haar dan zij voor ons.

    Als zij één keer in de buurt komt, ik zweer ik laat d'r huilen en geef d'r spijt dat ze is geboren.

    Je kunt alles lullen over mij, maar ik laat niemand mijn ouders verdrietig maken. En al helemaal niet laten huilen ffs.