• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tjaaa, is het mooi weer is het nog niet goed!!
    Regent het is het ook niet goed!!
    Whahaha, wat zijn we alle toch weer piepkouzen..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ja nou, dat is ook pas sinds twee dagen :W


    I know...
    Maar dit is veel beter dan het shitweer waarin ik thuis ben gekomen (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Sonyara schreef:
    Tjaaa, is het mooi weer is het nog niet goed!!
    Regent het is het ook niet goed!!
    Whahaha, wat zijn we alle toch weer piepkouzen..

    Ik voel me nu heel erg aangesproken door jou (cat)
    Ik zeg alleen maar dat het pas 2 dagen warm weer is hier, of mag dat niet, hé? Nee, want over het weer praten is meteen zeiken zeker. Tsk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mooi weer? Waar de fuck hebben jullie het over? Ik zie alleen maar dikke, donker grijze wolken waar ik ook heen kijk. :X

    // Iedereen die naar mijn vader vraagt krijgt vanaf nu te horen dat ik die niet heb. Waarom zou ik ook de waarheid aan iemand vertellen die me amper kent? Well, in feite heb ik die ook niet.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 13:08 ]

    Zin in de 23e (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, fuck jullie. 12:30 is echt geen ochtendafspraak meer en dan nog zeggen dat ik gehoorapparaten nodig heb. Ik ga die second opinion uitzoeken.


    Your make-up is terrible

    Nog 2,5 uur wachten tot access codes van the silph road. Damnit, ik wacht hier al weken op.

    Dat was iets teveel alcohol in mijn cocktail.


    Your make-up is terrible

    We vragen gewoon iets onmogelijks geloof ik.

    We willen zon, niet te warm.
    We willen wel wat bewolking maar geen regen.
    We willen niet stikken van de benauwdheid van de hitte..

    Misschien moeten we maar heel nederland verkassen naar spanje en spanje maar naar het plekje van Nederland torpederen!!
    Hehehe..
    Ja, nee, erg rijke fantasie..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Zucht. En dan noem je ons "piepkousen"



    // Deze aften mag nu wel weer weg. Mijn hele wang doet pijn en voelt heel dik aan, terwijl dit niet eens het geval is. Waarom bestaan deze dingen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 14:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Zucht. En dan noem je ons "piepkousen"



    // Deze aften mag nu wel weer weg. Mijn hele wang doet pijn en voelt heel dik aan, terwijl dit niet eens het geval is. Waarom bestaan deze dingen.

    Heb je er al iets voor gekocht? Je hebt bij de drogist zalfjes en gels tegen aften.
    Ik heb Evisense en die werkt vrij snel bij me.

    / Tijd om alvast iets te gaan koken. Heb wel zin in eten.

    / Sommige lettertypes zijn echt lastig te lezen. Ik moet dat verhaal maar op mijn mobiel volgen en niet lezen via mijn pc. Palatino Linotype is een klote lettertype.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 14:57 ]

    Fuuu wat een kutweer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Heb je er al iets voor gekocht? Je hebt bij de drogist zalfjes en gels tegen aften.
    Ik heb Evisense en die werkt vrij snel bij me.

    / Tijd om alvast iets te gaan koken. Heb wel zin in eten.

    / Sommige lettertypes zijn echt lastig te lezen. Ik moet dat verhaal maar op mijn mobiel volgen en niet lezen via mijn pc. Palatino Linotype is een klote lettertype.


    Ik ga er voor kijken! Thanks c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het nadeel aan er uit zien als een vaatdoek en alleen thuis zijn is de deur moeten openen als er aangebeld wordt. Ik zie er zo afschuwelijk uit.. whatever.

    This hurts fucking much...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."