• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Austyn hobbelde met zijn koffer achter hen aan de trap af en viste de laatste appel van de fruitschaal. Hij was zoals gewoonlijk door zijn wekker heen geslapen en waarschijnlijk zaten zijn vader, Ramon, Hannah, Mack en Ruby al lang op hen te wachten. Terwijl zijn haar in een wilde bos op zijn hoofd lag en hij zijn jas scheef had aangetrokken, opende hij de voordeur en rende naar de auto, terwijl hij uithijgde en murmelde: 'Ik ben nog op tijd?'
    Austyn leunde even op zijn koffer en liet een diepe zucht horen, terwijl hij naar de lucht staarde. Vervolgens draaide de 18jarige Miller zich weer om naar de rest van zijn familie. 'Mn wekker heeft wat kuren,' glimlachte hij.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:39 ]


    take risks

    "Wat is het probleem, Mack? Hannah en ik lopen maar wat te dollen," mompelde Ramon en hij rolde met z'n ogen. Hij draaide het raampje open en hing zijn arm buiten de auto. Wanneer gingen ze rijden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Robert, die eerder met zijn benen uit de auto bungelend, op de bestuurdersstoel was gaan zitten en zijn kinderen een beetje genegeerd had, stond op en liep naar zijn oudste zoon toe. Hij legde een hand op zijn schouder en glimlachte zwakjes naar hem. Het was niet zo dat hij trots was het verslapen van zijn zoon, maar hij had geen zin in problemen of ruzies en dus liet hij het maar zitten.
    Hij tilde de koffer op, alhoewel de jongen die waarschijnlijk ook zelf in de auto had kunnen zetten.
    Hij liep terug naar de bestuurdersstoel om daar vervolgens de sleutel in de auto te kunnen steken en de motor aan te zetten. Hij draaide de radio aan, waarna hij zijn arm op zijn stoel legde en achterom keek.
    'Nou, daar gaan we dan.' Liet hij weten, om vervolgens op het gaspedaal te trappen, zodat de auto in beweging kwam en de familie de reis naar Hawaii begon.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ook Mack rolde zijn ogen zonder echt op zijn broer te reageren. Het was echt niet alsof hij dat niet doorhad, het was gewoon alsof alles hem nu kon irriteren.
    'Jeee' Reageerde hij al net zo sarcastisch op zijn vader.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ramon keek zijn vader aan.
    "Hoppa, op naar Hawaiï!" Zei Ramon enthousiast. Waarschijnlijk was hij zowat de enige die er zin in had, maar dat maakte hem niet uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby had het raampje open gedraaid en haar telefoon uiteindelijk aangesloten aan de radio waarna ze een nummer van Metallica - een van haar favoriete bands - opzette. Ze had mazzel dat ze voorin zat en zo geen last had van haar broertjes en zusjes. Ze keek even naar haar vader, ergens was ze boos en wilde ze gaan zitten mokken maar dat zou haar vakantie er niet beter op maken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Charlie zette voor de zoveelste keer haar wekker uit en kreunde zachtjes. Het is veel te vroeg. Ze opende haar ogen wat en keek naar de tijd. Even was ze stil, voor ze bijna uit bed schoot. Gelukkig had ze in de avond nog gedoucht. Ze deed snel een outfit aan en deed haar haar in een hoge staart. Ook deed ze nog wat mascara en lipgloss op. Vervolgens schoot ze in haar zwarte Nikes en gooide de laatste dingen in haar koffer, waarna ze haar kleine tas om haar schouder hing en naar beneden kwam. 'Ik dacht dat het vroeger was.' zei ze droogjes toen ze bij de auto aankwam. Ze schoof wat koffers aan de kant en plaatste haar mat zwarte koffer in de auto.


    El Diablo.

    "Wel even wat zachter," bromde Ramon en hij draaide de knop iets zachter, zodat de, hoe noemde je dat, muziek(?) nog wel hoorbaar was achterin. Hij hing zijn arm weer buiten het raam, zodat het lekker fris was. Hij legde zijn hoofd tegen de hoofdleuning en sloot zijn ogen.
    "Hoeveel kinderen heeft Eduard?" Vroeg hij toen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 21:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hananah zuchtte opgelucht toen haar vader te auto startte en wegreed. Ondertussen negeerde ze de gesprekken van Mack en Ramon en keek verveeld uit het raam. Eindelijk kon de reis gaan beginnen, eerst maar eens de vliegreis overleven.

    'Eigenlijk heb ik geen idee.' antwoordde Robert zijn zoon met zijn ogen op de weg gefixeerd.
    'Hebben jullie er een beetje zin in? '


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    "Jawel," zei Ramon en hij legde zijn voeten weer op het dashboard voor hem.
    "Lekker naar de zon. Dat is al veel te lang geleden," zei hij oprecht tegen zijn vader en hij glimlachte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hannah knikte afwezig toen het erop leek dat haar vader iiets vroeg maar wat precies had ze niet gehoord, ze was niet echt aan het opletten welke gesprekken er werden gevoerd. Het enige waar de tiener mee bezig was - was de chaos in haar hoofd over of alles wel meegekomen was en of ze het wel kon vinden met het andere gezin.

    Vincent zuchtte dramatisch, hun familie was gewoon één grote warboel. "Best" mompelde hij en nam de koffers van zijn jongere broertje. " Echt geen hoodie te zien?" merkte ik nog eens op en keek de kamer rond , maar tevergeefs. Vince trippelde de trappen af en stak de koffers van Stephen in de auto waarna hij even naar Antony keek en daarna naar zijn moeder. "Mam, wanneer vertrekken we nou?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Niet echt," mompelde Ruby tegen haar vader en opende een zak chips. "Daarnaast Robin had gevraagd of ik mee wou naar Frankrijk." ze haalde haar schouders op en keek kort naar Hannah, "ben je ziek?" Vroeg ze toen Hannah maar niet antwoordde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het duurde enkele seconden voor ze besefte dat Ruby haar iets vroeg en keek haar even aan maar schudde vervolgens haar hoofd. "Nee, ben gewoon beetje zenuwachtig voor de vliegreis" zei Hannah met een korte maar gemeende glimlach.